Nachttrein naar Oostenrijk met een eigen kamer en douche aan boord lijkt mij wel wat. Ik weet niet hoe het nu zit, maar ziet er goed uit op een YT review.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oneindig. Ga wel einde van het jaar al naar de USA
Israel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:29 schreef Fugue het volgende:
Bro's vakantiegeld is binnen waar gaat mijn reis naartoe
Tuinesiëquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:29 schreef Fugue het volgende:
Bro's vakantiegeld is binnen waar gaat mijn reis naartoe
Je eigen eenpersoonscoupe met douche in een trein is wel tantjesduurquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nachttrein naar Oostenrijk met een eigen kamer en douche aan boord lijkt mij wel wat. Ik weet niet hoe het nu zit, maar ziet er goed uit op een YT review.
En anders gewoon een uitje naar het galgenveld van A'dam . Had je die quote nog gezien in dat topic in NWS ivm met die overval? Volgens mij quote ik jou.
Ja, Orlando en omgquote:
Naisquote:
Kwart eeuw geledenquote:
Op je 25ste dus?quote:
Start spreading the news tumtumtumdidumquote:
Je zult wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eigen eenpersoonscoupe met douche in een trein is wel tantjesduur
Denk dat je in oost-europa nog wel goedkoop kan treinen als je privacy wilt maar in het westen sowieso niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je zult wel gelijk hebben.
Ik ben ooit wel met nachttreinen geweest. In Europa is dat prijzig en ook weinig luxe destijds.
Zul je nog weinig herinnering aan hebben dan. Hadden ze toen ook al die theme-parken al?quote:
VS trekt mij niet, maar wel aantrekkelijke reizen gezien met Amtrak.. Ik zou wel de monsoon railway van Mumbai naar Kerala willen doen, maar misschien gaat dat nooit gebeuren gezien alle ellende tegenwoordig. Voorlopig Europa voor mij. Ellende genoeg hier al.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je in oost-europa nog wel goedkoop kan treinen als je privacy wilt maar in het westen sowieso niet.
Wil nog keer door Amerika reizen met Amtrak
Mwah, sommige dingen herinner ik me nog best goed. Had een ballon om mn pols hangen met touwtje en k ging beetje rennen achter een auto langs en toen struikelde ik over zo'n parkeerdrempel en schaafde ik mn been en toen kreeg ik een ijsjequote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je nog weinig herinnering aan hebben dan. Hadden ze toen ook al die theme-parken al?
wat deed je pa voor werk danquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, sommige dingen herinner ik me nog best goed. Had een ballon om mn pols hangen met touwtje en k ging beetje rennen achter een auto langs en toen struikelde ik over zo'n parkeerdrempel en schaafde ik mn been en toen kreeg ik een ijsje
En dat ik zeesterren ging vangen op t strand van de atlantic. En die parken was reden dat we gingen, ivm mn pa zn werk.
Ja leuk
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
VS trekt mij niet, maar wel aantrekkelijke reizen gezien met Amtrak.. Ik zou wel de monsoon railway van Mumbai naar Kerala willen doen, maar misschien gaat dat nooit gebeuren gezien alle ellende tegenwoordig. Voorlopig Europa voor mij. Ellende genoeg hier al.
Projectleider in de pretparkbusiness dus heb ze allemaal wel eens gezienquote:
New York? Ja cool ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Start spreading the news tumtumtumdidum
Wat een prachtig ongerepte natuur zegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook vetIn Namibie
Zou graag meer willen zien dan alleen New York, maar ik wil sowieso een tweede keer terugquote:
Als hij weer is langsgereden halen ze die plastic diertjes weer weg natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een prachtig ongerepte natuur zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |