SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
handig zo'n spiegelend bord op de foto zettenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/Meerd(...)305537626050560?s=20
Gvd ik moet lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat meisje uit de OP ziet mijn piel voor het eerst.
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaanquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Was net even in een Poolse supermarkt hier, nieuw in het centrum van Emmen. Zag wel interessante dingen daar.
Lekker schraal.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
En dan nét geen minimum loon bieden maar de helft van de reiskosten betalen.
wow dat is wel een hele debiele redenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker schraal.
De meest debiele reden waarop ik afgewezen werd was: "we zoeken een meer outgoing iemand."
Oke, veel succes.
Hier zit er ook eentje, eigenlijk nooit binnen geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaan
Gewoon doen, ze hebben wel lekkere en interessante producten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaan
Ik was eens te hoog opgeleidquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker schraal.
De meest debiele reden waarop ik afgewezen werd was: "we zoeken een meer outgoing iemand."
Oke, veel succes.
Moet ik dan ook bij alles wat ik in mijn mandje stop kurwa roepen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen, ze hebben wel lekkere en interessante producten.
Het zegt toch niets over hoe goed iemand zijn werk kan doen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat is wel een hele debiele reden
"Je gaat je snel vervelen"quote:
manager taal voor : als je met pensioen gaat heb je mijn salaris niveau nog niet gehaaldquote:
Uhm, dat mag, maar wordt niet aangeraden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook bij alles wat ik in mijn mandje stop kurwa roepen?
chaotisch bedrijf zonder enige leiderschapquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je moet ook altijd oppassen voor de 'dynamische omgeving'
Ander woord voor: teringdruk en veel verloop van collega's.
Zolang je het zelf betaald en het na 5 uur is, oh wacht, we zoeken iemand die juist geen 9 -5 mentaliteit heeft!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
Er is voldoende ruimte voor zelf ontplooiing
" val ons niet lastig met vragen, zoek het lekker uit"quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
Er is voldoende ruimte voor zelf ontplooiing
'geen 9-5 mentaliteit' is toch gewoon de nette manier om te zeggen 'we hebben eigenlijk veel te weinig personeel waardoor iedereen moet overwerken omdat dat goedkoper is dan voldoende personeel aannemen'quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betaald en het na 5 uur is, oh wacht, we zoeken iemand die juist geen 9 -5 mentaliteit heeft!
Dingen oppakken die over de schutting worden gegooid en die niet bij je takenpakket horen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betaald en het na 5 uur is, oh wacht, we zoeken iemand die juist geen 9 -5 mentaliteit heeft!
Klopt of ze gaan er gewoon vanuit dat overwerk heel normaal is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'geen 9-5 mentaliteit' is toch gewoon de nette manier om te zeggen 'we hebben eigenlijk veel te weinig personeel waardoor iedereen moet overwerken omdat dat goedkoper is dan voldoende personeel aannemen'
Maar wel voordat iedereen er een plasje overheen heeft gedaan, hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dingen oppakken die over de schutting worden gegooid en die niet bij je takenpakket horen.
dat klinkt als een opmerking van een Fokkerquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mag ik even iets tegen je aanhouden?"
#me2
Of mijn voormalig collega die aangeschoten een vergelijking maakte tussen geitenkaas en vrouwelijke afscheiding.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt als een opmerking van een Fokker
Klinkt nog steeds als een FOK!kerquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mijn voormalig collega die aangeschoten een vergelijking maakte tussen geitenkaas en vrouwelijke afscheiding.
Klinkt in mijn oren als incompetentquote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als incompetent
Bijna synoniem.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als incompetent
Ik gooi er ook de pannen op.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze week teveel uren gewerkt, maar neem nu lekker vrij. Op naar huis maar weer.
Ik ga morgen eerst in het centrum kijken voor kleding en als ik dan niet ben geslaagd koop ik deze wel.quote:
Nice! Kan wel wat feller gekleurd hoorquote:
Ik vind dit wel kleur genoeg hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice! Kan wel wat feller gekleurd hoor
Volgende week voelt dan ook als een redelijk kort weekje omdat de werkweek pas op dinsdag begint.quote:
Falafel en groentenquote:
Zoete aardappelschotel met falafelballetjesquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Had nog steeds een bon voor 5 euro korting liggen.
Patat en rendangquote:
Wel zelf gemaaktquote:
Ga eten danquote:
Haags en @Wereldgozerquote:
Dat heeft geen nut. Die dikke vette pad heeft z'n mentions uit staanquote:
Dat was de bedoeling maar toen werd het uiteindelijk soep omdat dat sneller klaar wasquote:
Kon het me idd herinneren. En is niet iets dat zoveel gegeten wordt dat het iemand anders kon zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar toen werd het uiteindelijk soep omdat dat sneller klaar was
Niet vallen ofzo he.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
En het is nu klaar dus ik ga maar eens opscheppen. En daarna klaar maken voor training.
Ik wens jullie allen een hele fijne avond schatjes
Ciaooooquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
En het is nu klaar dus ik ga maar eens opscheppen. En daarna klaar maken voor training.
jij ookquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
Laten we dat maar niet doen. Moet morgenmiddag nog workshop geven. Dat gaat niet met een blessure.quote:
Denk hetquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te hard lopen chillen vandaag?
Moet die er af?quote:
Oh moet er ook iets voor terug?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er voor terug hebt?
Voel je je nu veiliger?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:08 schreef Flory het volgende:
Jeuj, net terug van vaccinatie-centrum, mr. Flory is nu ook geprikt![]()
Zo even lekkere broodjes hamburger met friet afhalen
Ik mag morgenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:08 schreef Flory het volgende:
Jeuj, net terug van vaccinatie-centrum, mr. Flory is nu ook geprikt![]()
Zo even lekkere broodjes hamburger met friet afhalen
Ja zover heb ik daar nog nooit over nagedacht, dacht kan misschien mijn hoofd doen maar dat werkt ook niet natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag morgenvriendin ook
![]()
Meteen vakantie boeken.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zover heb ik daar nog nooit over nagedacht, dacht kan misschien mijn hoofd doen maar dat werkt ook niet natuurlijk.
je krikgt er 3?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder, nu de tweede nog in juni
Nice!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
Meteen vakantie boeken.
Wat is er nou weer mis met mijn hoofdquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jouw hoofd past niet op dit lichaam
Neemt vriendlief je niet mee?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat ik plannen heb om op vakantie te gaan of wat dan ook.
Wij ook nog niet, eerstmaar eens de zomer doorkomenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat ik plannen heb om op vakantie te gaan of wat dan ook.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neemt vriendlief je niet mee?
Hoe weet je dat nou.quote:
ohquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Neehee
Ik had de eerste al twee weken terug, vandaag was mijn lief aan de beurt
In de huidige inclusieve maatschappij zou dat geen probleem moeten zijn.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Lig je Bal aan te douwen, kijk je omhoog en dan staart GRMBL je aan
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Zouden ze daar op afknappen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Waarom mogen jullie nu al?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
Meteen vakantie boeken.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak geval en een in de meidische wereld
Gewoon een standaard verklaring meenemen, kun je zo vinden op het net uitprinten en in de rij staan.quote:
Nee, dat past niet bij mijn normen en waardenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een standaard verklaring meenemen, kun je zo vinden op het net uitprinten en in de rij staan.
Succes!
quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Rare beesten
https://www.nu.nl/286786/(...)-van-smokkelaar.html
quote:
Dat zo’n beetje.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak geval en een in de meidische wereld
Zullen we samen een dierentuin beginnen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel een zwerm fretten ook
https://9gag.com/gag/aGpMpxZ
Ja leukquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we samen een dierentuin beginnen?
* datismijnmening maakt boodschappenlijstjequote:
Een kudde alpaca's.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening maakt boodschappenlijstje
-12 stokstaartjes
- 4 zebra's
- 6 giraffen
- 6 otters
- 3 leeuwen
- 2 Okapi's
- 3 wolven
Ik heb geen aantallen nog.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening maakt boodschappenlijstje
-12 stokstaartjes
- 4 zebra's
- 6 giraffen
- 6 otters
- 3 leeuwen
- 2 Okapi's
- 3 wolven
Oh we dachten hetzelfdequote:
ja hier in foqueville heten ze blije kwoksquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die veel te vriendelijke beestjes uit Australië
Daarom, die moeten erbij.quote:
Is het nu toch ook al.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Gaat een erg vreemde dierentuin worden in Foqueville.
Zo blij dat ze uit zouden sterven als er een roofdier op hun eiland kwamquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier in foqueville heten ze blije kwoks
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen wel een top 25 raarste maken?
Heeft wel iets weg van..euh ja wat eigenlijk?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ging even googlen op raarste dieren
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Plaklul.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van..euh ja wat eigenlijk?
tijd voor visquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
zelfs om 9 uur zijn ze nog aan het verbouwen boven mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waar haal je die 500 man vandaan om dat voor elkaar te krijgen??quote:
nee etto doelde op die smiley geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar haal je die 500 man vandaan om dat voor elkaar te krijgen??
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Het zonnetje van volgende week is alweer uit de weersvoorspelling gehaald.
nee, dan zou ik gewoon gaan slapen..quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je savonds eigenlijk beetje wacht om te kunnen gaan slapen?
In de Schilderswijk wonen toch alleen maar nomaden. Die zijn het wel gewendquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:05 schreef mschol het volgende:
40 woning onbewoonbaar in schilderswijk..
goed voor de woningsnood
nou ja al die spullen van de mensen weg hequote:Op donderdag 20 mei 2021 21:05 schreef mschol het volgende:
40 woning onbewoonbaar in schilderswijk..
goed voor de woningsnood
Never never nooit niet. Avond is beste tijd vd dag en stel slapen zo lang mogelijk uit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je savonds eigenlijk beetje wacht om te kunnen gaan slapen?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Never never nooit niet. Avond is beste tijd vd dag en stel slapen zo lang mogelijk uit.
Heb je geen depressie?
Mag dat wel van de vve?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
zelfs om 9 uur zijn ze nog aan het verbouwen boven mij
Nou ja depressie sluimert erin. Veel slapen is één van de eerste tekens.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.![]()
Maar als je al de hele dag vrij bent weet ik savonds nooit echt wat te doen
nee joh heb echt geen depressie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja depressie sluimert erin. Veel slapen is één van de eerste tekens.![]()
's avonds moet je lekker knuffelkroelen
hij is homo denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Meneer de bestuurgriezel, kunt u me hellepen, ze zijn tegen de regels lawaai boven me aan het maken en ik wilde net gaan slapen in mijn zijdezachte kleine nachtponnetje, komt u me redden hihihi
Mja zie niks leuksquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer knuffelkroelen dan![]()
Tijd voor een kat/vriendje/hond/alligator.
Komt door dat hysterische nichtenfeestje in Rotterdam.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
FOK! is weer lekker slakkerig
Dat opgehaalde geld heeft nog niet erg geholpen
nee kan niet johquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:Gianni61 heeft teckelpups in de aanbieding
Mja, heb je eindelijk traffic, jaag je mensen weer keihard weg met dat gehaper.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door dat hysterische nichtenfeestje in Rotterdam.
Bal kan nog geen dode tak in leven houden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snel de KSC whatsapp groep weer gebruiken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, heb je eindelijk traffic, jaag je mensen weer keihard weg met dat gehaper.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal kan nog geen dode tak in leven houden.
Arme takkie
Leeft die nog??quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel de KSC whatsapp groep weer gebruiken.
Zit ik niet inquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel de KSC whatsapp groep weer gebruiken.
Oeh, die had ik gemist.quote:
nee das niet belangrijk maar kan het beestje toch niet zoveel alleen latenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet? Teckels hoeven niet heel veel te lopen
beetje zoals de evolutie van de mensquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Debiele doorgefokte beestjes zijn dat teckels, het waren ooit fiere wolven, successen der natuur, kijk wat wij ervan gemaakt hebben.
uiteraard, das gewoon kut.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja al die spullen van de mensen weg he
Als ze volwassen zijn kunnen ze best een werkdag alleen zijn hoorquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das niet belangrijk maar kan het beestje toch niet zoveel alleen laten
Paargerechtigd dus.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat meisje is net 18 foei Buda!
[ afbeelding ]
Jij hebt je blik zedig afgewend?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het verhaaltje erg mager?quote:
net 18? niks mis mee danquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Laat 18 nou net de juiste leeftijd zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds een woeste leeuw, rawr.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje zoals de evolutie van de mens
Daarvoor neem ik niet een hond. Heeft het beestje geen plezier aan toch.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ze volwassen zijn kunnen ze best een werkdag alleen zijn hoor
Pffff. Laatste keer dat een Oosterijker voor de overwinning ging werden er 6 miljoen joden vergastquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
Deze mag van mij winnen. OOSTENRIJK FTW
ik zeg niksquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij is het verhaaltje erg mager?
Ben nu bij de 3e afl.
Gaat die maffiabaas eraan? Wordt die meid op een gegeven moment de grote Kappa?
Die jonge jongen wordt een treurig verhaal denk ik.
Call me budaddy.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een woeste leeuw, rawr.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon nog een kind.
[ afbeelding ]
Nah, vond drie minuten wel weer voldoende.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga snel naar Utrecht. Daar woont ze
Vanaf morgen gaat het in.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ondertussen gaat hamas lekker door zeker
Mijn papa heeft een oud-Duitse herder. Die is overdag ook alleen. Gewoon 's avonds een flinke wandeling maken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarvoor neem ik niet een hond. Heeft het beestje geen plezier aan toch.
had een keer gelezen dat honden niet onthouden dat je dat terug komt en elke keer denke dat ze je verlaat. Weet niet of het waar is.
Maar als de hond een werkdag alleen thuis moet zijn neem dan geen hond
Gommorah Al gezien. Zelfde idee, beter verhaal, Italiaans en beter gefilmd en veel betere muziek.quote:
Zaterdag mag ze vast weer laat opblijven...quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, vond drie minuten wel weer voldoende.
Ik had mijn broek te laat op mijn enkels.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, vond drie minuten wel weer voldoende.
Die van mij slaapt in dag soort gevallen de hele dag en is dan helemaal hyperwakker als ik weer thuis ben.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarvoor neem ik niet een hond. Heeft het beestje geen plezier aan toch.
had een keer gelezen dat honden niet onthouden dat je dat terug komt en elke keer denke dat ze je verlaat. Weet niet of het waar is.
Maar als de hond een werkdag alleen thuis moet zijn neem dan geen hond
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
gaan we ooit nog mee maken dat er 'vrede' tussen de 2 gaat komen?
Ik loop al vanaf 21.00 uur in mijn boxer rondquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had mijn broek te laat op mijn enkels.
mja misschien kan het niet anders of ben je vanuit een andere situatie in een situatie terecht gekomen waar de hond dus zo lang alleen is maar ik denk niet dat dat je het beest er echt een plezier mee doetquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een oud-Duitse herder. Die is overdag ook alleen. Gewoon 's avonds een flinke wandeling maken.
Mijn kat doet trouwens ook altijd alsof ik jaren weg ben geweest.Krijg altijd een hele klaagzang ook al ben ik maar een kwartiertje boodschappen doen
quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag mag ze vast weer laat opblijven...
Gelul altijd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat hem maar. Hij heeft twee dochters.
Hij gaat het nog heel zwaar krijgen
zolang beide Jerusalem als grondgebied claimen? nopequote:Op donderdag 20 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
gaan we ooit nog mee maken dat er 'vrede' tussen de 2 gaat komen?
misschien moeten we jerusalem gewoon van ze afpakkenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang beide Jerusalem als grondgebied claimen? nope
I knowquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke oceaan heeft je voorkeur??quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
israel toch maar verplaatsen dan he
Van die Filipijn was kleine US niet onder de indruk zeker?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had mijn broek te laat op mijn enkels.
Dacht dat er in texas nog plek wasquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke oceaan heeft je voorkeur??
Iedere week andere kerels aan het ontbijt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrijstaat bitterbal maken we er dan van.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moeten we jerusalem gewoon van ze afpakken
Hoofdstad van Snackistan van maken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Joden wonen er al meer dan 2000 jaar. beetje cru hè?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat er in texas nog plek was
Kroketje uit de klaagmuur trekkenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofdstad van Snackistan van maken.
Allemaal Allah Snackbar roepenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofdstad van Snackistan van maken.
gewoon met wat bulldozers effectief een woestijn van maken..quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Palestijnen ook.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Joden wonen er al meer dan 2000 jaar. beetje cru hè?
Atoombom er op zodat het voor de komende tig jaar onbewoonbaar is en niemand er kan wonenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het 1 dag van de week zo is, oké. Maar elke dagquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien kan het niet anders of ben je vanuit een andere situatie in een situatie terecht gekomen waar de hond dus zo lang alleen is maar ik denk niet dat dat je het beest er echt een plezier mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |