SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
handig zo'n spiegelend bord op de foto zettenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/Meerd(...)305537626050560?s=20
Gvd ik moet lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat meisje uit de OP ziet mijn piel voor het eerst.
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaanquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Was net even in een Poolse supermarkt hier, nieuw in het centrum van Emmen. Zag wel interessante dingen daar.
Lekker schraal.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
En dan nét geen minimum loon bieden maar de helft van de reiskosten betalen.
wow dat is wel een hele debiele redenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker schraal.
De meest debiele reden waarop ik afgewezen werd was: "we zoeken een meer outgoing iemand."
Oke, veel succes.
Hier zit er ook eentje, eigenlijk nooit binnen geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaan
Gewoon doen, ze hebben wel lekkere en interessante producten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaan
Ik was eens te hoog opgeleidquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker schraal.
De meest debiele reden waarop ik afgewezen werd was: "we zoeken een meer outgoing iemand."
Oke, veel succes.
Moet ik dan ook bij alles wat ik in mijn mandje stop kurwa roepen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen, ze hebben wel lekkere en interessante producten.
Het zegt toch niets over hoe goed iemand zijn werk kan doen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat is wel een hele debiele reden
"Je gaat je snel vervelen"quote:
manager taal voor : als je met pensioen gaat heb je mijn salaris niveau nog niet gehaaldquote:
Uhm, dat mag, maar wordt niet aangeraden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook bij alles wat ik in mijn mandje stop kurwa roepen?
chaotisch bedrijf zonder enige leiderschapquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je moet ook altijd oppassen voor de 'dynamische omgeving'
Ander woord voor: teringdruk en veel verloop van collega's.
Zolang je het zelf betaald en het na 5 uur is, oh wacht, we zoeken iemand die juist geen 9 -5 mentaliteit heeft!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
Er is voldoende ruimte voor zelf ontplooiing
" val ons niet lastig met vragen, zoek het lekker uit"quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
Er is voldoende ruimte voor zelf ontplooiing
'geen 9-5 mentaliteit' is toch gewoon de nette manier om te zeggen 'we hebben eigenlijk veel te weinig personeel waardoor iedereen moet overwerken omdat dat goedkoper is dan voldoende personeel aannemen'quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betaald en het na 5 uur is, oh wacht, we zoeken iemand die juist geen 9 -5 mentaliteit heeft!
Dingen oppakken die over de schutting worden gegooid en die niet bij je takenpakket horen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betaald en het na 5 uur is, oh wacht, we zoeken iemand die juist geen 9 -5 mentaliteit heeft!
Klopt of ze gaan er gewoon vanuit dat overwerk heel normaal is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'geen 9-5 mentaliteit' is toch gewoon de nette manier om te zeggen 'we hebben eigenlijk veel te weinig personeel waardoor iedereen moet overwerken omdat dat goedkoper is dan voldoende personeel aannemen'
Maar wel voordat iedereen er een plasje overheen heeft gedaan, hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dingen oppakken die over de schutting worden gegooid en die niet bij je takenpakket horen.
dat klinkt als een opmerking van een Fokkerquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mag ik even iets tegen je aanhouden?"
#me2
Of mijn voormalig collega die aangeschoten een vergelijking maakte tussen geitenkaas en vrouwelijke afscheiding.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt als een opmerking van een Fokker
Klinkt nog steeds als een FOK!kerquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mijn voormalig collega die aangeschoten een vergelijking maakte tussen geitenkaas en vrouwelijke afscheiding.
Klinkt in mijn oren als incompetentquote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als incompetent
Bijna synoniem.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als incompetent
Ik gooi er ook de pannen op.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze week teveel uren gewerkt, maar neem nu lekker vrij. Op naar huis maar weer.
Ik ga morgen eerst in het centrum kijken voor kleding en als ik dan niet ben geslaagd koop ik deze wel.quote:
Nice! Kan wel wat feller gekleurd hoorquote:
Ik vind dit wel kleur genoeg hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice! Kan wel wat feller gekleurd hoor
Volgende week voelt dan ook als een redelijk kort weekje omdat de werkweek pas op dinsdag begint.quote:
Falafel en groentenquote:
Zoete aardappelschotel met falafelballetjesquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Had nog steeds een bon voor 5 euro korting liggen.
Patat en rendangquote:
Wel zelf gemaaktquote:
Ga eten danquote:
Haags en @Wereldgozerquote:
Dat heeft geen nut. Die dikke vette pad heeft z'n mentions uit staanquote:
Dat was de bedoeling maar toen werd het uiteindelijk soep omdat dat sneller klaar wasquote:
Kon het me idd herinneren. En is niet iets dat zoveel gegeten wordt dat het iemand anders kon zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar toen werd het uiteindelijk soep omdat dat sneller klaar was
Niet vallen ofzo he.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
En het is nu klaar dus ik ga maar eens opscheppen. En daarna klaar maken voor training.
Ik wens jullie allen een hele fijne avond schatjes
Ciaooooquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
En het is nu klaar dus ik ga maar eens opscheppen. En daarna klaar maken voor training.
jij ookquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
Laten we dat maar niet doen. Moet morgenmiddag nog workshop geven. Dat gaat niet met een blessure.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |