SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 20-05-2021 15:34:19 ]
Neem aan dat hij daar is als baanrenner?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Viviani is net aangewezen als vlaggendrager in Tokyo. Dit kan niet.
Prima toch? Won goud op de vorige OS op een vrij prestigieus onderdeel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Viviani is net aangewezen als vlaggendrager in Tokyo. Dit kan niet.
Is het nou Tesfatsion of Tesfazion?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tesfatsion slingert de schroeimachine aan. We wachten op de onvermijdelijke plof.
Tesfatsion.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is het nou Tesfatsion of Tesfazion?
Zelf twijfelt ie nog.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwaar komt de verwarring? (Giro gebruikt Tesfazion)
Als Wim draait dan draait hij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een case opgelost door Wim!
Nou lekker voor Lotto-Soudal. Met De Gendt die niet aanvalt en Vanhoucke die niet best is heb je verder weinig meer te zoeken hierquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:46 schreef 4-elements het volgende:
Als 6 uitvallers vandaag. Soler, Dowsett, De Marchi, Mäder, Masnada en Goossens.
Tja, namen vertalen vanuit het Tigrinya valt niet mee. Is het Girmay of Ghirmay? Niemand die het weet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwaar komt de verwarring? (Giro gebruikt Tesfazion)
Harm was gevallen he!!quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou lekker voor Lotto-Soudal. Met De Gendt die niet aanvalt en Vanhoucke die niet best is heb je verder weinig meer te zoeken hier
Ik heb altijd een pet onder m'n helm.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:50 schreef Godshand het volgende:
Pet onder je helm? Dat zit toch voor geen meter?
Motorhelm zeker?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb altijd een pet onder m'n helm.
Daar hebben ze echt geen heuveltje kunnen vinden in het parcours inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvast kijken naar morgen.
Nou, daar kunnen we pas om 17.00 inschakelen geloof ik
De Nederlandse Hilaire.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Klacht: de verafgoding van Michel Cornelisse.
Misjel had als commentator altijd lichtelijke voorkeuren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Klacht: de verafgoding van Michel Cornelisse.
Net als een lichtelijk accent.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misjel had als commentator altijd lichtelijke voorkeuren.
Het was wel een voorzetje ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:08 schreef showtimer het volgende:
Wim gaat nu beginnen over de familie Kreder.
Een #33-pet?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb altijd een pet onder m'n helm.
Ook.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Medion is toch het electronica merk van Aldi?
Die blijft op meer dan 10 minuten staan straks toch? Dat lijkt me dan nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:25 schreef Szura het volgende:
Als Sjors straks maar niet gaat denken dat hij met de tijdwinst van vandaag weer een klassement moet gaan rijden
Ik wil wel een (kleine) bijdrage betalen om al dat irritante kutvolk weg te houden van bergen.quote:
Dat doen mensen bij talloze festivals ook.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ticketing om de openbare weg op te kunnen. In het hoofd van Thijs is het voor eeuwig Sesamstraat.
Gebeurt in rally's bijvoorbeeld al jarenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ticketing om de openbare weg op te kunnen. In het hoofd van Thijs is het voor eeuwig Sesamstraat.
O, dan is het goed.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gebeurt in rally's bijvoorbeeld al jaren
In geen tijd gaan ze dan naar het voorbeeld van RVV koersen gaan omvormen tot gesloten kermiskoersenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de hotspots is dat helemaal niet zo'n gek idee toch?
Bij een zware beklimming duurt het wel langer dan 5 seconden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Betalen om op de openbare weg te staan vind ik tamelijk vreemd, zeker als je er hooguit vijf seconden plezier uithaalt.
Daar komen toch wel wat vaker wat auto's langs? Bij wielrennen heb je met wat pech drie seconden een peloton gezienquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die mensen vinden het nu ook de moeite waard om daar de hele dag te staan toch? Daar zal een klein prijsje niets aan veranderen lijkt mij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar komen toch wel wat vaker wat auto's langs? Bij wielrennen heb je met wat pech drie seconden een peloton gezien
Dat zeg ik niet, maar daar betaal je ook voor een evenement op de openbare weg. Zo raar is dat ook weer niet..quote:
Allemaal suicidale halve garen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoncolan is een openluchttheater.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die mensen vinden het nu ook de moeite waard om daar de hele dag te staan toch? Daar zal een klein prijsje niets aan veranderen lijkt mij.
Ik denk dat het wel een aardig idee is voor grote bergen oid. Wel haken en ogen aan uitvoering en waar het geld heen gaat. Ik voorzie al een boze reactie van Patquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die mensen vinden het nu ook de moeite waard om daar de hele dag te staan toch? Daar zal een klein prijsje niets aan veranderen lijkt mij.
Wat zeg je dan wel? Een slecht idee is niet plots een goed idee omdat het elders ook gedaan wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar daar betaal je ook voor een evenement op de openbare weg. Zo raar is dat ook weer niet..
Zal mij niks verbazen als die plaatsen alleen rond de top zijn en een afgesloten gedeelte met hekken bevat. De rest van de berg kan je vast terecht, er zitten genoeg dorpjes nog langs de wegquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik reageerde op de Sesamstraat-opmerkingquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel? Een slecht idee is niet plots een goed idee omdat het elders ook gedaan wordt.
In entreevoorwaarden opnemen dat als je meerent je een knuppel in je knie krijgt van Guardia Civilquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Vuelta 2020 etappe naar Angliru was hallucinant mooi.
Maar bocht 7 dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het wel met Thijs eens, maar dan alleen voor de bergen. Dan zorg je er meteen voor dat het daar niet vol staat met dronken idioten en je hebt geld om de berg naderhand op te ruimen.
Kogel door het bolletje, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In entreevoorwaarden opnemen dat als je meerent je een knuppel in je knie krijgt van Guardia Civil
Gaat wel ten koste van het kratten bier budget.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100 euro entree. Tikken ze zo af
Tuurlijk, tegen betaling!quote:
Spijtig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:44 schreef wimderon het volgende:
Mikkel stelt teleur, slechte dagen voor Taus.
Heb geen beelden van valpartij gezien. Leek lichtjes bergaf in een bocht. Goossens is ook afgestapt en die was ook erbij betrokken. Niet zien liggen overigens. Alleen een shot van De Marchi gezienquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kon de Marchi daar nu vallen? Of was het wel bergaf?
Hun lever lijkt me een prima borg.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef JohnDDD het volgende:
En mensen op de berg ook vooral borg laten betalen en dan niet teruggeven als ze zich slecht gedragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |