Oh gelukkigquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die maan gaat best snel. Ze doen dat niet tijdens IJsland. Kan ook niet want dan verpest je IJsland voor de jury vanavond.
zou nachtmerrie van de maan hebben -1 lekje en hij loopt leegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die maan gaat best snel. Ze doen dat niet tijdens IJsland. Kan ook niet want dan verpest je IJsland voor het publiek.
Je hebt een shirt in spiegelbeeld aan joh!quote:
Ja die kloteselfies!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt een shirt in spiegelbeeld aan joh!
Straks raakt die maan lek tijdens het optreden en zie je dat ding leeg blussen op de achtergrondquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou nachtmerrie van de maan hebben -1 lekje en hij loopt leeg
of de rits die opengaat zodat die niet leeg kan lopen
of dat de blazer het niet doet en al die stagehands met fietspompjes in 40sec dat ding moeten opblazen
nee dan was de bal van Duncan wat meer op safe ingezet
deze mensen moeten echt in het zonnetje worden gezet na het esfquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks raakt die maan lek tijdens het optreden en zie je dat ding leeg blussen op de achtergrond![]()
Dan lijkt het ergens anders opquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks raakt die maan lek tijdens het optreden en zie je dat ding leeg blussen op de achtergrond![]()
Haha ja ik dacht echt even "wat is dat voor haarloze balzak"quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan lijkt het ergens anders op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ik begreep trouwens dat er mensen ín het stukje rots van Victoria zitten. Klopt dat?
Waarom is dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:46 schreef H_T het volgende:
[..]Eentje. Er zitten ook drie mensen verstopt in de trap van Griekenland en er schuilen er vier tegen het podium van Malta
Net als een egel zonder stekelsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht echt even "wat is dat voor haarloze balzak"
TIXIE dusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:48 schreef Cee het volgende:
Het hele laatste stuk heeft hij zijn bril nu af.
Nederland heeft sinds 2013 niemand gestuurd waarvoor we ons vocaal voor hoeven te schamen en dat is een goed dingquote:
Verdammt noch mal!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:54 schreef Greys het volgende:
De (bijzonder luidruchtige) Duitsers voor ons klapten hard voor Jeangu.
Verder lullen ze door elk filmpje heen dat ik wil maken. RAHHHHH.
Meestal om tijdens het optreden dingen te verplaatsen of op of af te bouwen, ook al zie je het verschil soms nauwelijks in beeld. Ik neem Malta als voorbeeld omdat ik weet dat het daar te zien isquote:
Ja inderdaad, wat ontzettend tof toch!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland heeft sinds 2013 niemand gestuurd waarvoor we ons vocaal voor hoeven te schamen en dat is een goed ding
Even de liedjes buiten beschouwing gelaten dus hebben we sinds 2013 alleen maar goede vocalisten gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |