Haha ja ik dacht echt even "wat is dat voor haarloze balzak"quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan lijkt het ergens anders op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ik begreep trouwens dat er mensen ín het stukje rots van Victoria zitten. Klopt dat?
Waarom is dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:46 schreef H_T het volgende:
[..]Eentje. Er zitten ook drie mensen verstopt in de trap van Griekenland en er schuilen er vier tegen het podium van Malta
Net als een egel zonder stekelsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht echt even "wat is dat voor haarloze balzak"
TIXIE dusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:48 schreef Cee het volgende:
Het hele laatste stuk heeft hij zijn bril nu af.
Nederland heeft sinds 2013 niemand gestuurd waarvoor we ons vocaal voor hoeven te schamen en dat is een goed dingquote:
Verdammt noch mal!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:54 schreef Greys het volgende:
De (bijzonder luidruchtige) Duitsers voor ons klapten hard voor Jeangu.
Verder lullen ze door elk filmpje heen dat ik wil maken. RAHHHHH.
Meestal om tijdens het optreden dingen te verplaatsen of op of af te bouwen, ook al zie je het verschil soms nauwelijks in beeld. Ik neem Malta als voorbeeld omdat ik weet dat het daar te zien isquote:
Ja inderdaad, wat ontzettend tof toch!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland heeft sinds 2013 niemand gestuurd waarvoor we ons vocaal voor hoeven te schamen en dat is een goed ding
Even de liedjes buiten beschouwing gelaten dus hebben we sinds 2013 alleen maar goede vocalisten gehad
Gewoon @Cee met een deegroller naast ze zetten elke keer dat je een filmpje wil opnemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:54 schreef Greys het volgende:
De (bijzonder luidruchtige) Duitsers voor ons klapten hard voor Jeangu.
Verder lullen ze door elk filmpje heen dat ik wil maken. RAHHHHH.
Super! Ging alles goed met t podium?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:59 schreef Greys het volgende:
Italië, man man man, vuurwerk, letterlijk en figuurlijk!
Echt een winnaar denk je? Vind het nog steeds lastig te geloven dat ze gaan winnenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:59 schreef Greys het volgende:
Italië, man man man, vuurwerk, letterlijk en figuurlijk!
Ja! En wat een ehmmm inkakmomentje is Zweden daarna dan wel een beetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Super! Ging alles goed met t podium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |