quote:Laurence zou zijn nieuwe single voor het eerst laten horen tijdens de finale, maar mag nu niet op het podium in Rotterdam Ahoy verschijnen. Zijn optreden zal op een andere manier worden vormgegeven.
"Duncan is ontzettend teleurgesteld, hij kijkt hier al twee jaar naar uit. We zijn wel heel blij dat hij alsnog te zien zal zijn tijdens de finale", aldus zijn management in een reactie.
Edsilia Rombley stond dinsdag tijdens de eerste halve finale nog vlak naast de zanger. De organisatie laat aan NU.nl weten dat de presentatrice slechts zeer kort contact heeft gehad met de zanger en dat de presentatoren en artiesten verder gescheiden blijven.
Rombley heeft nog een test laten doen en is negatief getest op het coronavirus. De komende dagen zal zij regelmatig aanvullend getest worden.
Bron
Kun je haar goed zien? Ik ben zo benieuwd hoe ze reageert op het lied en de tekst van Letlandquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:40 schreef Andromache het volgende:
Wat leuuuuuk de koningin zit tegenover ons.
Even filmen als ze los gaat op Finland aubquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:40 schreef Andromache het volgende:
Wat leuuuuuk de koningin zit tegenover ons.
Dat gaat mijn crappy telefoon niet reddenquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Even filmen als ze los gaat op Finland aub
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Even filmen als ze los gaat op Finland aub
?? Hoe oud denk je dat hij isquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:16 schreef riazop het volgende:
Waarom was die Duncan niet gevaccineerd?
Blunder weer dit
Onzin.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:16 schreef riazop het volgende:
Waarom was die Duncan niet gevaccineerd?
Blunder weer dit
En dat ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:21 schreef Yesse het volgende:
Als een vaccinatie zou helpen tegen een positieve test dan zou IJsland nu gewoon optreden.
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:26 schreef Greys het volgende:
Cee en ik wachten op dit moment de uitslag af van test nummer 8!
De test? Naar mijn gevoel 20 minuten (in werkelijkheid 5 seconden).quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De test? Naar mijn gevoel 20 minuten (in werkelijkheid 5 seconden).
Het wachten op de uitslag? Naar mijn gevoel 2 dagen (in werkelijkheid maximaal 20 minuten).
Ik viel bijna in slaap en van mijn stoeltje af. Dodelijk saai in elk opzicht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:05 schreef Andromache het volgende:
Georgië slaat bij mii hier helemaal aan. Lichtelijk kippenvel.maar kan op beeld zo maar weer floppen. In zelfde categorie veel mooier dan Oostenrijk.
Een zekere qualifier wat mij betreft!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:14 schreef Greys het volgende:
Portugal is wel echt heel constant aan kwaliteit leveren.
Dat zijn ook echte rasartiestenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:14 schreef Greys het volgende:
Portugal is wel echt heel constant aan kwaliteit leveren.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:14 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Een zekere qualifier wat mij betreft!
Waaaaaah heb je gevraagd wie wat hoe waar uitzending?? Supertof! Jullie zijn opgevallen, zeker na jullie exclusieve persmomentje met de heren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Greys het volgende:
We zijn net geïnterviewd door de Portugese tv, allebei.
Echt als een stampede op de camera's af.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Greys het volgende:
"Do you want to give a reaction to Portugese song?"
"WE DOOOOOOOOO"
Mag ik een handtekening voordat jullie straks beroemd zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Greys het volgende:
We zijn net geïnterviewd door de Portugese tv, allebei.
Waarom niet Ilse?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of dit al bekend was hier.
Beetje random, of zij moet dat aftelmoment ook doen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Romy Monteiroquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Gierenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:35 schreef Greys het volgende:
"Do you want to give a reaction to Portugese song?"
"WE DOOOOOOOOO"
Volgens mij heeft zij al een rol gekregen, geen idee wat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:40 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Waarom niet Ilse?
Ze hebben wat recht te zetten.
Oh wauwquote:
VET DIK WIG ALLESquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:46 schreef Greys het volgende:
Hier dan ook nog maar even, in m'n enthousiasme heb ik hem nu in alle topics gegooid geloof ik
[ twitter ]
Zeg nou toch niet van die rare dingenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef libranl het volgende:
[..]
Lol.![]()
Ik denk dat Jan Smit de trofee wil overhandigen.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:46 schreef Greys het volgende:
Hier dan ook nog maar even, in m'n enthousiasme heb ik hem nu in alle topics gegooid geloof ik
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |