Het is Koopmeinersquote:Op maandag 24 mei 2021 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Malen is de enige fatsoenlijke kaart, koopmijners is wel ok maar de rest is toch gewoon bagger. Tadic met zijn 3 WF gaat geen mens gebruiken, Dumfries dertien in een dozijn back, berghuis met 3 WF is onbruikbaar en ook middelmatige stats, Blind is veel te langzaam, Klaassen heeft matige stats. Geef dan Gravenberch die het 100% verdient een mooie kaart.
Maar waarom reageer ik eigenlijk op een tering domme post.
Ah gossie meit ik heb zijn naam foud gespeld.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is Koopmeiners
Over domme post gesproken
Niet allemaal, maar ja, een aantal kaarten zijn niet echt nuttig, zoals bazoer, klaassen, max en pasveer, maar antony, malen en Koopmeiners zijn echt hele goede kaarten. De rest is idd middelmaat.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar als je dit jaar Robben, Tagliafico, Neres en Klaiber hebt gehad zijn deze kaarten toch middelmaat.
Ja, teleurstellend. Als het mogelijk was geweest om met Nederlandse/Eredivisie spelers een competetief WL team te maken, had ik daar misschien vol op ingezet. Nu kan dat misschien alsnog, maar ga ik er sowieso op achteruit qua team.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar als je dit jaar Robben, Tagliafico, Neres en Klaiber hebt gehad zijn deze kaarten toch middelmaat.
En een onverdiende uitverkiezing. Maar wel makkelijk haalbaar.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Antony is geen hele goede kaart imo met zijn 3 WF.
Ja ook nog redelijk onverdient maar aan wie zou je hem dan geven? Gakpo was maar een half jaar fit net zoals Sinistera voor de rest kan ik me niet echt een buitenspeler bedenken die het verdient.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En een onverdiende uitverkiezing. Maar wel makkelijk haalbaar.
In ander nieuws heb ik AliExpress Koeman uit mijn 84+ pucks.
Ik vond Karlsson van AZ een prima seizoen spelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ook nog redelijk onverdient maar aan wie zou je hem dan geven? Gakpo was maar een half jaar fit net zoals Sinistera voor de rest kan ik me niet echt een buitenspeler bedenken die het verdient.
Ik vind R9 wat te langzaam op dit moment, knalt alles nog wel binnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
TOTY Mbappe en Ronaldo zijn dan ook gewoon 2 van de beste spelers in het spel, geen idee waarom je daar ooit van af zou stappen![]()
Ik heb die 92 Barella unlocked gisteren, iedere pot mijn loan mid R9 ingebracht. Die man is ook een cheatcode hoor, alles vliegt erin, niet normaal. 11 van de 12 potten gewonnen. Ik snap wel waarom al die ‘pro spelers’ in de eerste weken/maanden door de WL cruisen met zulke spelers tegenover een Manolas of Klostermann ofzo.
Langzaam?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind R9 wat te langzaam op dit moment, knalt alles nog wel binnen.
Fifa 21 in mei he, 93 pace is blijkbaar niet goed genoeg meerquote:
Lijkt mij ook inderdaad. Ja die agility en ball control etc speelt natuurlijk wel een rol, maar dat is bij R9 ook prima in ordequote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles wat 89/89 pace heeft is toch altijd snel genoeg?
(Ze kunnen hoogstens draaien als een tank of slechte balbehandeling hebben)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |