Ik zou die Kaka die je hebt als CAM zetten, en dan Vieira 86 of 88 als CDM en dan TOTS valverde als CMquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef leeroy het volgende:
Heb dit net bedacht.
https://www.futbin.com/21/squad/8446848
Ik moet ze nog proberen 😂quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:49 schreef papert het volgende:
[..]
Prima team, gewone Neymar en Mbappe stellen nog steeds niet teleur natuurlijk.
Is Lacroix beter dan Mbabu als CB naast Tapsoba? Heb ze alle drie.
Carvalhoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat flashback Kroos niet meer in m'n team meekan, dus wil ik hem vervangen, het liefst voor Llorente of de Jong maar zoveel centjes heb ik helaas niet.
Dus heb ik als 2 opties tots Racic of Tots Carvalho die ik beiden al in huis heb. Kroos zou dan evt een sbc in kunnen.
Heb beiden nog niet gebruikt, weet iemand wie van die 2 het meest geschikt is in mijn opstelling?
https://www.futbin.com/21/squad/8114591
Heb kroos geen speciale instructies meegegeven. Zie trouwens dat ik niemand spelers instructies heb gegeven, zelfs geen taktieken extra ingesteld
Vind ik betere stats hebben in de categorieen waar het omgaat als middenvelder (passen, fysiek bijvoorbeeld). Racic heeft een voordeel met de 5* WF opzich, maar Carvalho lijkt me beter, zeker om dat hij ook verdedigend een stuk betere stats heeft als Racic.quote:
Ik ga hem dan dinsdag ff proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik betere stats hebben in de categorieen waar het omgaat als middenvelder (passen, fysiek bijvoorbeeld). Racic heeft een voordeel met de 5* WF opzich, maar Carvalho lijkt me beter, zeker om dat hij ook verdedigend een stuk betere stats heeft als Racic.
Ik heb vanavond enkele wedstrijden seriaA voor Barella gespeeld, dan spelen er veel tegenstanders met niet zulke goede teams. Dat is gewoon bijna lachwekkend met Lozano. Dan kan je er gewoon omheen rennen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:48 schreef Divje het volgende:
Die TOTS Lozano is wel een heel fijn spelertje hoor![]()
Super beweeglijk, heerlijk schot en vies rap.
Ik heb de RB Klaiber en Adama (linksback) veruit het meeste gebruikt. De rest van de sbc spelers hebben het nooit echt verder gered dan max 30/50 wedstrijden...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga hem dan dinsdag ff proberen
Kroos heeft er al
233 wedstrijden opzitten
Mijn meest gebruikte speler is klaiber met 503 wedstrijden....
Das ongeveer 500 wedstrijden meer dan dat ie bij ajax heeft gespeeld dit seizoen
Ik vrijdag tering veel spelen omdat ik zaterdag plannen had dus ik heb maar goud 2 deze week.quote:Op maandag 24 mei 2021 08:38 schreef papert het volgende:
Die dag extra tijd komt wel precies goed uit deze week met die vrije maandag. Daardoor ga ik wel minimaal 17, en misschien zelfs 20 wins halen. Anders was het bij 14 gebleven.
Had je je wedstrijden al opgemaakt voordat het bericht kwam dat er een extra dag was?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrijdag tering veel spelen omdat ik zaterdag plannen had dus ik heb maar goud 2 deze week.
Ja ik had zaterdagavond een feestje dus had al 20 potten gespeeld op vrijdag dus ik was redelijk hersendoodquote:Op maandag 24 mei 2021 12:11 schreef papert het volgende:
[..]
Had je je wedstrijden al opgemaakt voordat het bericht kwam dat er een extra dag was?
Ik zou het trouwens toejuichen als ze dat standaard zouden doen.
20 potten op een avond is ook wel ziek veel. Dan is het hopen op een paar rage quits.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik had zaterdagavond een feestje dus had al 20 potten gespeeld op vrijdag dus ik was redelijk hersendoodhad nog maar 3 potten over op zondag.
Antony is m'n nieuwe robbenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Dumfries de beste Eredivisie kaart imoleuk team wel, kijken of we er een aantal kunnen packen.
Antony in objectives is ook een prima kaart overigens.
Max en Wijndal zit nou ook weer niet zoveel tussen hoor. Max heeft behoorlijk wat goals+assists meer, dus het is ook weer niet totaal gek dat EA voor hem kiest imo.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een waardeloze kaarten uit de Eredivisie, hebben ze nog Max erin gegooid ook
Wat is er nou weer waardeloos aan?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een waardeloze kaarten uit de Eredivisie, hebben ze nog Max erin gegooid ook
Malen is de enige fatsoenlijke kaart, koopmijners is wel ok maar de rest is toch gewoon bagger. Tadic met zijn 3 WF gaat geen mens gebruiken, Dumfries dertien in een dozijn back, berghuis met 3 WF is onbruikbaar en ook middelmatige stats, Blind is veel te langzaam, Klaassen heeft matige stats. Geef dan Gravenberch die het 100% verdient een mooie kaart.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer waardeloos aan?
Koopmeiners is bijv gewoon een hele goede kaart met elke stat 80 of hoger.
Malen is een spits met 99 pace en 91 shooting....
Is het waardeloos omdat ze geen 5* truukjes kunnen?
Het is allemaal wel een beetje Mweh. Dumfries is een hele goede back om CB op op te stellen. Koopmeijners wel een prima kaart, maar med/med workrates is niet ideaal. Malen wel een leuk kaartje, maar lijkt ook niet super.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer waardeloos aan?
?
Koopmeiners is bijv gewoon een hele goede kaart met elke stat 80 of hoger.
Malen is een spits met 99 pace en 91 shooting....
Is het waardeloos omdat ze geen 5* truukjes kunnen?
Of zijn de backs niet goed genoeg om op CB te spelen
Klaassen had idd een veel hogere rating moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |