Snap vooral niet waarom het zo expliciet in de regels staat dat de speeldag/speeltijd van de finale hetzelfde moet blijven. Daar had je toch wel wat meer ruimte kunnen bieden, zou je zeggen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ome Aboutaleb vind ik maar so-so, maar ik begrijp hem in deze casus wel. Dit is dan ook een moeilijke situatie en ik zou nu echt geen burgermeester van Rotterdam of de voorzitter van Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond willen ziijn op dit moment.In situaties als deze ga je sowieso mensen moeten teleurstellen, aan welke kant dan ook.
Als de KNVB gewoon solidair is met deze bijzondere omstandigheid moeten ze gewoon maatwerk aanbieden. Dat we in Nederland wereldwijde gigantische evenementen als het ESF (R'dam) en EK (A'dam) mogen hosten kan daar best wel wat begrip en maatwerk tegenover staan. Dit gebeurt echt heel erg zelden namelijk. Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken hoe stroef en onnodig moeilijk dit allemaal gaat.
Speel lekker om 14:30 uur of zondag inderdaad. Zo niet, speel desnoods uit (ware het niet dat niemand ons wil verwelkomen).
Dat zal vast met de tv-rechten te maken hebben, de KNVB verkoopt dat natuurlijk. Al kan ik mij niet voorstellen dat men in het buitenland op de play-off kraker tussen Feyenoord en FC Utrecht zitten te wachten. In het buitenland komen ze qua Nederlandse clubs niet eens verder dan de traditionele top 3 + AZ, en iedereen in Nederland weet goed wat er op dit moment speeltquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom het zo expliciet in de regels staat dat de speeldag/speeltijd van de finale hetzelfde moet blijven. Daar had je toch wel wat meer ruimte kunnen bieden, zou je zeggen.
volgend seizoen zal het wel een speelweekend wordenquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom het zo expliciet in de regels staat dat de speeldag/speeltijd van de finale hetzelfde moet blijven. Daar had je toch wel wat meer ruimte kunnen bieden, zou je zeggen.
Of weer over twee wedstrijden, dan kan je tenminste makkelijk omwisselen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgend seizoen zal het wel een speelweekend worden
Serdar Gözübüyük zou deze pot krijgen, maar Van Egmond was woedend na het interview van Gozu in het AD en dus krijgt Serdar straf. Weinig respect die Van Egmond.quote:Dennis Higler heeft zondag de leiding over Feyenoord - FC Utrecht. Tijdens de play-off-finale staat een ticket voor Europees voetbal op het spel. De aftrap is om 12.15 uur.
Joost van Zuilen en Johan Balder zijn de assistenten in De Kuip. Marc Nagtegaal is de vierde official. Martin van den Kerkhof is de VAR vanuit het ARAG Replay Center in Zeist, geassisteerd door Stefan de Groot.
Wat had Serdar gezegd dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serdar Gözübüyük zou deze pot krijgen, maar Van Egmond was woedend na het interview van Gozu in het AD en dus krijgt Serdar straf. Weinig respect die Van Egmond.
Dat hele scheidsrechterswereldje is echt compleet krankzinnig he.
Ik heb Van Egmond ergere dingen toegewenst toen ik in De Kuip aanwezig was, slappe lul dat hij is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)d-opentrek~ab1c48de/
Omdat Feyenoord deze wedstrijd niet organiseert maar de knvb. Feyenoord gaat hier dus helemaal niet over. De knvb moet een oplossing zoeken, niet Feyenoordquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord dan niet voor deze oplossing gekozen?
Als je het regelement leest dan ben ik bang dat Utrecht gelijk krijgt.
is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijdquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord deze wedstrijd niet organiseert maar de knvb. Feyenoord gaat hier dus helemaal niet over. De knvb moet een oplossing zoeken, niet Feyenoord
Eng wereldje maar ben blij dat serdar niet fluit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serdar Gözübüyük zou deze pot krijgen, maar Van Egmond was woedend na het interview van Gozu in het AD en dus krijgt Serdar straf. Weinig respect die Van Egmond.
Ja, en daar ging waarschijnlijk geen enkele gemeente mee akkoord.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd
op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
Heb daar wel eens wat van meegekregen, is niet het leukste wereldje inderdaad. Wel jammer, Higler floot tegen Vitesse echt hondsberoerd toen er weer publiek was.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Terwijl hij juist, begin van het seizoen, volgens mij op de goede weg was.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb daar wel eens wat van meegekregen, is niet het leukste wereldje inderdaad. Wel jammer, Higler floot tegen Vitesse echt hondsberoerd toen er weer publiek was.
dat is een ander verhaal, het ging hier alleen om zijn beweringquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en daar ging waarschijnlijk geen enkele gemeente mee akkoord.
Ik vind het niet zo gek dat het scheidsrechterswereldje bestaat uit enge mensen. Je moet al een beetje die eigenschap hebben om het te worden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Terwijl hij juist, begin van het seizoen, volgens mij op de goede weg was.
Maar nee. Tijdje terug dat gezeik met Blom ook. Het is ook te bizar voor woorden dat die Van Egmond de baas is daar, het enige wat ik me van hem herinner als actief scheidsrechter is dat ie er werkelijk geen reet van kon.
Ja klopt, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat het scheidsrechterswereldje bestaat uit enge mensen. Je moet al een beetje die eigenschap hebben om het te worden natuurlijk.
Zelfde met die Kuipers, die loopt ook met het jaar op een pedantere manier op dat veld. Die vindt zich volgens mij nog een grotere ster dan de gasten op het veld waar het feitelijk om draait.
Lekker kut, vorige keer was het een groot drama met die kerel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We doen het ook wel een beetje zelf natuurlijk, volgens mij is er vrijwel geen land in Europa waar de scheids zo vaak voor de camera wordt geroepen of erger, met enige regelmaat in voetbaltalkshows verschijnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Die scheidsrechtertjes nemen zichzelf vrijwel allemaal veel te serieus. Hartstikke leuk dat je de spelregels een beetje kent maar je blijft gewoon een lul met een fluit in je mond die niet goed genoeg kon voetballen.
Ik heb het idee dat elke scheids hier zich als Pierluigi Collina waant.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Die scheidsrechtertjes nemen zichzelf vrijwel allemaal veel te serieus. Hartstikke leuk dat je de spelregels een beetje kent maar je blijft gewoon een lul met een fluit in je mond die niet goed genoeg kon voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |