Daar krijg je een snorkel bij cadeauquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:24 schreef Straadthont het volgende:
Die skibrillen ook altijd en eeuwigIs dat zodat ze haar niet herkennen als wereldberoemde realityster in eigen land?
Zo liep ze ook eens zwaar bebrild in de Primark dacht ik, met Gerrit, waar het leek alsof hij haar blindengeleider was.
Staat er nou 'Eigendom van Gelmore.'quote:
Geen overbodige luxe voor de kerels die haar willen beffen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar krijg je een snorkel bij cadeau
Godver, daar ging m’n snackworteltjequote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe voor de kerels die haar willen beffen.
Neeeeee, serieus? Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Staat er nou 'Eigendom van Gelmore.'![]()
Ik dacht nog dat het een tijdelijk ding was, maar het is een echte, daar zit ze dan mooi aan vast.
Echt vreselijk gewoon. Alsof ze ergens in een krottenwijk van India staan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar geleden was je hip met een Brood aan de muur, nu hoor je er bij met een Santino Jas.
Ik zie alleen tandjes, de rest verbleekt valt niet op.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:16 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Echt vreselijk gewoon. Alsof ze ergens in een krottenwijk van India staan.
Hier ging de thee door de kamer, want ik zie er ook nog roze zwemvliezen bij... Bij hem.. 😳 😅quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:48 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Godver, daar ging m’n snackworteltje
Dat lichtgevende gebit is misschien nog wel wanstaltiger als het 'schilderij'.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:23 schreef wizzer het volgende:
Ik zie alleen tandjes, de rest verbleekt valt niet op.
Lol 😂 😂quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe voor de kerels die haar willen beffen.
Zijn sokken!quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:33 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat lichtgevende gebit is misschien nog wel wanstaltiger als het 'schilderij'.
Victor Reinier.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:46 schreef Vlinder het volgende:
Maar wie is toch die gast rechts op de foto?
Daar staat geen ''STRAF GEVANGENIS" op de muren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:16 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Echt vreselijk gewoon. Alsof ze ergens in een krottenwijk van India staan.
Mis alleen nog een mooie quote. Iets van “The eyes Chico they never lie” past er wel mooi bij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef Straadthont het volgende:
De klok, dollar bills en roulettetafel zitten op vrijwel op elk exemplaar wel ergens in verweven.
In mijn eerste oogopslag dacht ik dat het H&M logo rechtsboven stondquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar geleden was je hip met een Brood aan de muur, nu hoor je er bij met een Santino Jas.
Getekend hoor. Rechtsonder bij ongepast.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
nou er is een petitie gaande
https://secure.avaaz.org/(...)_samantha_in_de_ggz/
of
Santino licht het toe op z'n Facebookpagina: De vaak toegepaste dollars symboliseren dat familie en gezin pure rijkdom is en staat de klok voor tijdloos. Bij roulette weet je nooit wanneer je wint of verliest, net als iedere keuze die wordt gemaakt in het leven.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef Straadthont het volgende:
De klok, dollar bills en roulettetafel zitten op vrijwel op elk exemplaar wel ergens in verweven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |