Euh, waar bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:27 schreef CajunsCakeje het volgende:
Goeiemorgen, ik vind het nogal een aanname om te suggereren dat mensen, met overleden kinderen, Sammie’s op de wereld zetten. Zelf mama van een overleden zoon... dus mochten jullie weten wat het verband is tussen overleden kindjes en gestoorde levende kinderen, dan hoor ik het graag. Moet er niet aan denken dat mijn zoon er zo eentje als Sam wordt. 😝
Sarcasme spat waarschijnlijk niet zo goed van het scherm af. Het argument dat Sam een overleden zusje heeft, wordt regelmatig aangehaald als reden voor haar bizarre gedrag of gebrek aan opvoeding. Maar helaas kan ik uit ervaring meepraten dat dit de grootste bullshit ooit is. Een overleden kindje betekent niet opeens dat je daarna een shitty ouder bent, anders hadden er nu heel veel Sam-figuren rondgelopen. Ik snap dat de meeste mensen anders naar dode kinderen kijken dan degenen die het hebben meegemaakt, maar haar overleden zusje steeds benoemen als reden voor Sam’s gestoordheid, vind ik net zo respectloos als na nog geen drie weken, nadat je partner is overleden, je benen wijd doen voor Jan en alleman.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit bericht liep anders dan ik had verwacht.
Nou je eerste helft was serieus en dramatisch en de tweede helft had een mooie wendingquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:40 schreef CajunsCakeje het volgende:
[..]
Sarcasme spat waarschijnlijk niet zo goed van het scherm af. Het argument dat Sam een overleden zusje heeft, wordt regelmatig aangehaald als reden voor haar bizarre gedrag of gebrek aan opvoeding. Maar helaas kan ik uit ervaring meepraten dat dit de grootste bullshit ooit is. Een overleden kindje betekent niet opeens dat je daarna een shitty ouder bent, anders hadden er nu heel veel Sam-figuren rondgelopen. Ik snap dat de meeste mensen anders naar dode kinderen kijken dan degenen die het hebben meegemaakt, maar haar overleden zusje steeds benoemen als reden voor Sam’s gestoordheid, vind ik net zo respectloos als na nog geen drie weken, nadat je partner is overleden, je benen wijd doen voor Jan en alleman.
She’s iconic,quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef Noek het volgende:
Christus, hou es op met dat gefocus op elkaar en ga het gewoon over Samant hebben. Het is SHO, maak anders even een topic aan in LIF waar je het lekker over jouw leven kan hebben.
Ik kom hier voor Samantha. She's iconic, jullie niet.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef Noek het volgende:
Christus, hou es op met dat gefocus op elkaar en ga het gewoon over Samant hebben. Het is SHO, maak anders even een topic aan in LIF waar je het lekker over jouw leven kan hebben.
Ik kom hier voor Samantha. She's iconic, jullie niet.
Ze lopen achter; ze denken dat Gelmore de papa is van Angelo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan de meesten ook niet volgen, Barbie stond in de Belgische krant eergisteren, misschien zijn het Belgen.
https://www.hln.be/showbi(...)w-verliefd~aad4495b/
Nou inderdaad; het is wachten op een nieuwe aflebberfoto op de brederibbank onder dat ""kunstwerk"".quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:55 schreef Straadthont het volgende:
Dat schilderij. Waarom geen foto van de muur waaraan dat gedrocht schijnt te hangen? Dan pas geloof ik het.
De meesten zouden kiezen voor foto's van hun kinderen voor zoiets ...quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:58 schreef CajunsCakeje het volgende:
Ik vind het schilderij wel mooi. 🙄 Alleen de koppen er op wat minder.
Waar de meesten kiezen voor toch wel professionele foto’s, neemt Sam genoegen met Snapchat kwaliteit foto’s... verschil moet er zijn, zeker?
Aangezien ze ook reclame maakte voor degene die het heeft gemaakt. Vermoed ik dat ze het gratis heeft gekregen. Dus even snel wat leuke foto's opsturen en klaar.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:58 schreef CajunsCakeje het volgende:
Ik vind het schilderij wel mooi. 🙄 Alleen de koppen er op wat minder.
Waar de meesten kiezen voor toch wel professionele foto’s, neemt Sam genoegen met Snapchat kwaliteit foto’s... verschil moet er zijn, zeker?
nee hoor, check het account van die makers maar.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
De meesten zouden kiezen voor foto's van hun kinderen voor zoiets ...
Ze staat er ook alleen zelf duidelijk opquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:51 schreef Phoebster het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie er ook zo een met je meest verse liefde?
Ik zie er genoeg met kinderen op dat account hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee hoor, check het account van die makers maar.
ik zou er ook mezelf in laten bewerken.
en daar staat er ook eentje tussen van micheal, naomie met de koters.;)
Dat gaat Babs natuurlijk niet boven de bank hangen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef suzi1 het volgende:
en daar staat er ook eentje tussen van micheal, naomie met de koters.;)
Dit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef Energie het volgende:
[..]
Aangezien ze ook reclame maakte voor degene die het heeft gemaakt. Vermoed ik dat ze het gratis heeft gekregen. Dus even snel wat leuke foto's opsturen en klaar.
Bij alarmeringen.nl woonplaats en dan waar het meest de ambulance voor moet rijden, zit je voor 98% goed denk ik .quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet haar adres niet, en daarbij haak ik in op het gesprek over of ze meeleest of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |