abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:48:16 #26
100636 Energie
i am the #1
pi_199512903
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:41 schreef Aaltje1978 het volgende:
Die Kimberley heeft ze volgens mij ook niet allemaal op een rijtje, hoor. Ook typisch zo'n stuurloos mokkel dat verwikkeld is in allerlei toxic relaties en wat na een lieve glimlach en wat mooie praatjes met je plat gaat.
Ik ken haar niet of haar achtergrond verhaal. Ik weet wel dat Samantha haar een paar keer heeft getagged onder de noemer: beste/goede vriendin. En dat ik hier op dit forum vervolgens onbegrip las, omdat ze kennelijk eerder al door Samantha was betitelt als 'een slecht persoon'. In hoeverre dat klopt, geen idee. Echter nu is ze betitteld als 'een goed persoon'. Het is natuurlijk wel heel zuur voor Kimberley. Bedoel wat heeft zij nu met al dit te maken dan of wat is haar verhaal - behalve steeds getagged te worden?

Ik denk (aannames) dat tussen Samantha / Kimberley eerder iets was gebeurd, Kimberley wordt afgedankt. Maar snapt er eigenlijk niets van. Immers iemand met borderline: woede-uitbarstingen/extreme emoties. Nu is er weer iets heftigs gebeurd in het leven van Samantha. Komt weer in contact met Kimberley, zij heeft wel 'normale' emoties. Denkt ok, kon gebeuren, wat er is gebeurd is inderdaad heftig, ik geef vriendschap opnieuw een kans. En zodoende is Kimberley weer terug. Ondertussen wordt Kimberley bestempeld als 'best friend forever - en noem het maar op'. Maar ook dat is zodra er iets gebeurd in 1 klap over en uit.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199513047
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:44 schreef Lievert het volgende:
De beheerder van het roddelaccount blijkt zich goed te beseffen dat Kimberley momenteel een steun is voor Samant. Zie geen andere reden dan ruzie stoken tussen die twee in de laatste post. Durf dus wel te concluderen dat de vete van roddelaccount vs Samant persoonlijk is en erg diep zit 🤨
Ik vermoed dan toch kamp gerrit. Maar dat is makkelijk gezegd en kan net zo goed niet waar zijn.
Je ziet op dat account echt mensen heel lelijk schrijven.

Ben meer benieuwd nu naar wie er zo vol gif kan zitten dan naar Samantha haar volgende drama.
Zoveel haat kan geen leuk persoon zijn.
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:02:57 #28
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199513075
Is het die dochter van Wil Vink misschien die achter het account zit?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:09:46 #29
100636 Energie
i am the #1
pi_199513153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:01 schreef Slomeduikelaar het volgende:

[..]

Ik vermoed dan toch kamp gerrit. Maar dat is makkelijk gezegd en kan net zo goed niet waar zijn.
Je ziet op dat account echt mensen heel lelijk schrijven.

Ben meer benieuwd nu naar wie er zo vol gif kan zitten dan naar Samantha haar volgende drama.
Zoveel haat kan geen leuk persoon zijn.
Is het haat? Bedoel de dingen die de afgelopen maanden/jaar gebeurd zijn. Die zijn niet bepaald ok. Zwanger, kind krijgt naam 1 vervolgens naam 2. Dan is die de vader en dan die. En ga zo maar door. Denk niet dat het haat is, vooral frustratie. Zo van! kijk eens hoe ze werkelijk is.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199513209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef Aaltje1978 het volgende:
Overigens: we openden op 25 april het topic 'Rust in vrede, Gelmore', nummer 73 in de reeks. We zijn gewoon elf topics verder in drie weken! :o
Ik probeerde er gister een paar te lezen omdat ik het sterfgeval helemaal had gemist, maar was geen doen joh. Nog steeds gaat driekwart van wat hier wordt gezegd volledig langs me heen.
Tap tap tap
pi_199513235
Tja, wie weet is het wel iemand van hier die zich voorbeeldig gedraagt en daar op dat account helemaal losgaat, aangemoedigd door een leger kontenlikkers. En als ze zich even vervelen komen hier op FOK! de boel proberen te ontregelen en tegen elkaar op te stoken. Je weet het niet, he, alles kan. Het stikt hier van de nieuwe borderliners, al dan niet met een hoog iq, dus drama zal en moet er zijn! :') :z
pi_199513412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:09 schreef Energie het volgende:

[..]

Is het haat? Bedoel de dingen die de afgelopen maanden/jaar gebeurd zijn. Die zijn niet bepaald ok. Zwanger, kind krijgt naam 1 vervolgens naam 2. Dan is die de vader en dan die. En ga zo maar door. Denk niet dat het haat is, vooral frustratie. Zo van! kijk eens hoe ze werkelijk is.
Lekker boeien wat Samant doet, die is knettergek maar niet zo vies als de persoon die achter dat haat account zit.
pi_199513472
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:31 schreef -river- het volgende:

[..]

Lekker boeien wat Samant doet, die is knettergek maar niet zo vies als de persoon die achter dat haat account zit.
Die persoon zit hier op FOK! de heilige maagd Maria uit te hangen, wat ik je zeg. Zogenaamd amper iets weten maar de Telegraaf er niks bij. :')
Nah, het is weer genoeg geweest voor vandaag. Begint saai te worden met al die uitgekauwde troep die al honderd jaar geleden is doorgelicht op het forum. :W
pi_199513524
quote:
3s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Straadthont het volgende:
Tja, wie weet is het wel iemand van hier die zich voorbeeldig gedraagt en daar op dat account helemaal losgaat, aangemoedigd door een leger kontenlikkers. En als ze zich even vervelen komen hier op FOK! de boel proberen te ontregelen en tegen elkaar op te stoken. Je weet het niet, he, alles kan. Het stikt hier van de nieuwe borderliners, al dan niet met een hoog iq, dus drama zal en moet er zijn! :') :z
Second
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:57:01 #35
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_199513587
quote:
3s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Straadthont het volgende:
Tja, wie weet is het wel iemand van hier die zich voorbeeldig gedraagt en daar op dat account helemaal losgaat, aangemoedigd door een leger kontenlikkers. En als ze zich even vervelen komen hier op FOK! de boel proberen te ontregelen en tegen elkaar op te stoken. Je weet het niet, he, alles kan. Het stikt hier van de nieuwe borderliners, al dan niet met een hoog iq, dus drama zal en moet er zijn! :') :z
Godver. Je hebt me.

Ik heb trouwens een hoog IQ, veel fantasie én ben psycholoog
pi_199513813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef -river- het volgende:
Roddelen is super leuk ik doe er graag aan mee maar iemand door de slijk halen en andere mensen daarin meesleuren is gewoon niet goed.
Stel je voor dat zo een vies nep account over jou wordt gemaakt, hoe zou jij je dan voelen.
Barbie is geen helder licht en doet enorme domme dingen maar dit gaat te ver.
Yep, hier ligt wel een grens.
pi_199513830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:01 schreef Slomeduikelaar het volgende:

[..]

Ik vermoed dan toch kamp gerrit. Maar dat is makkelijk gezegd en kan net zo goed niet waar zijn.
Je ziet op dat account echt mensen heel lelijk schrijven.
Klopt, ook mensen die haar helemaal niet kennen, sensatiezoekers van Instagram zogezegd. Die gaan ook helemaal los, alsof ze hen persoonlijk iets misdaan heeft, joh. Bizar om te zien.
Sowieso is het wel een vrouwending, hoor, met z'n allen op één, en al helemaal als het om moederschap en zo gaat. Je zult bij mannen echt nooit een roddelaccount op Instagram zien om een gevallen vader tot de grond toe af te branden. Die houden zich gewoon helemaal niet met dat soort shit bezig.

Of het Kamp Gerrit is betwijfel ik ook weer, vooral ook omdat die persoon toch best wel wat schijnt te weten. Van Gerrits kant is volgens mij sinds december al geen contact meer met Barbie. Diegene achter het roddelaccount zei gisteren tegen mij dat het "zeker is" dat die Raoul de vader van Angelo is. Maar toen ik vroeg hoe ze dat dan wist werd mijn reactie verwijderd. En ze gaat dus nooit op dat soort vragen in. Ze beweert heel stellig allerlei dingen, maar geeft niet prijs hoe ze dat dan weet.
Maar als het allemaal klopt wat er gezegd wordt, dan is het zeker iemand van heel dichtbij. Het zou mij nog niet eens verbazen als het Naomi is, serieus. Die is volgens mij ook behoorlijk klaar met Samant en haar kuren, maar als ze het openlijk zou doen, dan verliest ze natuurlijk haar gezicht. Dus dan anoniem om zo toch haar gram te halen. Ik zou er eerlijk gezegd niet eens van opkijken.
pi_199513839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:34 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

100% dat die hier meeleest. En waarschijnlijk post ze nooit wat.
[..]

Wat ik ervan weet heeft Kimberley juist Samant uit haar leven gegooid, omdat Samant het aan probeerde te leggen met haar vent (de vader van haar baby). Maar die zit nu vast en ze heeft hem toch weer een nieuwe kans gegeven, dus waarschijnlijk is de woede weer gezakt en heeft ze het toen ook met Samant maar weer bijgelegd.
Ja dat, zo’n vies meelees trutje.

Te bang om zelf wat te posten, maar wel wat te roddelen hebben aan de lopende band morgen, of op het schoolplein. Zuur, heel zuur.
pi_199513881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:41 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Klopt, ook mensen die haar helemaal niet kennen, sensatiezoekers van Instagram zogezegd. Die gaan ook helemaal los, alsof ze hen persoonlijk iets misdaan heeft, joh. Bizar om te zien.
Sowieso is het wel een vrouwending, hoor, met z'n allen op één, en al helemaal als het om moederschap en zo gaat. Je zult bij mannen echt nooit een roddelaccount op Instagram zien om een gevallen vader tot de grond toe af te branden. Die houden zich gewoon helemaal niet met dat soort shit bezig.

Of het Kamp Gerrit is betwijfel ik ook weer, vooral ook omdat die persoon toch best wel wat schijnt te weten. Van Gerrits kant is volgens mij sinds december al geen contact meer met Barbie. Diegene achter het roddelaccount zei gisteren tegen mij dat het "zeker is" dat die Raoul de vader van Angelo is. Maar toen ik vroeg hoe ze dat dan wist werd mijn reactie verwijderd. En ze gaat dus nooit op dat soort vragen in. Ze beweert heel stellig allerlei dingen, maar geeft niet prijs hoe ze dat dan weet.
Maar als het allemaal klopt wat er gezegd wordt, dan is het zeker iemand van heel dichtbij. Het zou mij nog niet eens verbazen als het Naomi is, serieus. Die is volgens mij ook behoorlijk klaar met Samant en haar kuren, maar als ze het openlijk zou doen, dan verliest ze natuurlijk haar gezicht. Dus dan anoniem om zo toch haar gram te halen. Ik zou er eerlijk gezegd niet eens van opkijken.
naomi heeft hier geen gunfactor, Barbie is dom en kiest constant voor de meest onmogelijke dingen.
Maar Barbie is Barbie, en ze is wel onze domme Barbie. Dus daar blijf je wel vanaf.

Ik vind dat gissen naar de vader van Angelo ook echt niet tof. Ze weet het waarschijnlijk zelf niet.

Dat ze Gelmore als vader van Angelo zag moet toch bij velen hier de ogen doen openen. En dan eerder nog beweren dat Gerrit de vader was.

Die vrouw is gewoon heel dom en daar moeten we hier als posters en lurkens wel rekening mee houden.

Zij denkt dat ze met een stalen bek Gerrit kan overtuigen dat Angelo zijn zoon is, idem bij Gelmore. Ik las gisteren weer het verhaal over de dood van Joyce uit Ridderkerk. Vermoord door een knettergek wijf, ik dacht vervolgens onze Samant die pakt er binnenkort ook een. Het gaat wel ver nu hier.
pi_199513909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind dat gissen naar de vader van Angelo ook echt niet tof. Ze weet het waarschijnlijk zelf niet.
Ik weet dus niet of het gissen is... dat account klinkt behoorlijk zeker van haar zaak. Ik heb er dan weer moeite mee om te geloven dat ze zomaar gaat beweren dat een wildvreemde Angelo's vader is, zonder enige aanleiding of op z'n minst een grondig vermoeden. Dus wat die Raoul nu op Instagram beweert, dat hij Sam "totaal niet kent", daar geloof ik ook niets van. Je wordt niet zomaar als potentiële vader van Angelo over Instagram gegooid. Dan mag je er op z'n minst vanuit gaan dat die vent Samant kent.

Daarnaast zou het ook nog kunnen dat Samant wel degelijk wist dat Raoul één van de potentiële vaders van Angelo kon zijn, maar dat ze dat zelf stil heeft gehouden omdat ze wist dat ie getrouwd was en ze ook wel wist dat hij écht geen type is dat je tegen je in het harnas moet jagen. Samantha mag in de meeste gevallen schijt hebben, maar ook voor haar is er een grens. Die Raoul lijkt me echt geen frisse.

quote:
Dat ze Gelmore als vader van Angelo zag moet toch bij velen hier de ogen doen openen. En dan eerder nog beweren dat Gerrit de vader was.
Ik denk dat ze met Gelmore op de proppen is gekomen, juist om de roddels en speculaties over wie Angelo's vader was te doen verstommen. Ze wist zelf heel goed dat Gelmore de vader niet was.

Gerrit wist van tevoren al dat er een kans bestond dat Angelo niet van hem was. Ze hebben niet voor niks na de geboorte gelijk die DNA-test gedaan. Dus ik denk niet dat ze hem "met een stalen bek heeft overtuigd dat Angelo zijn zoon is", zoals jij zegt. Ik denk gewoon dat het haar niet zoveel boeide wie nou precies de vader was, precies zoals Gerrit in dat interview zei: 'het konden er wel meer zijn'. Zeker omdat ze het kind op dat moment toch nog samen met Gerrit op zou gaan voeden en hij dus als vaderfiguur in beeld was.
  donderdag 20 mei 2021 @ 01:11:33 #41
100636 Energie
i am the #1
pi_199513932
Dus Gelmore is 100% zeker niet de vader van het kind? Ik snap die mannen dan niet. Want dan zijn zowel Gerrit als Gelmore meegegaan in het verhaal dat zij de vader van het kind zijn. Of Samantha moet ze hebben overtuigd dat ze de vader zijn. Maar ik las hier op het forum dat Gerrit eigenlijk al 100% zeker wist dat hij niet de vader kon zijn want dat klopte qua tijdslijnen niet of iets in die strekking.

Dus waar komt deze Raoul dan vandaan. Van een periode vlak voor Gerrit? Sonny was december 2019 - maart 2020 (als ik de topic start goed lees - zou handig zijn als de topic start geupdate wordt). Dus dat moet dan januari-februari 2020 zijn geweest?
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199513959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 01:11 schreef Energie het volgende:
Dus waar komt deze Raoul dan vandaan. Van een periode vlak voor Gerrit? Sonny was december 2019 - maart 2020 (als ik de topic start goed lees - zou handig zijn als de topic start geupdate wordt). Dus dat moet dan januari-februari 2020 zijn geweest?
Sonny was al voor de Kerst weer exit, dat heeft maar heel kort geduurd: https://www.superguide.nl(...)een-coke-probleem-tv
Tussen Sonny en Gerrit zaten volgens mij vooral scharrels. Rond de jaarwisseling had ze een habibi, maar ook die bleef niet lang. Kan me 1 of 2 Instagram posts herinneren en daarna hebben we die ook niet meer teruggezien.

Volgens berichten zou die Raoul haar dealer of pooier zijn geweest. We weten dat ze voor Gerrit idd een nogal wilde periode heeft gehad met veel drugs en sex, dus in beide opties past Raoul en in dat geval is het ook verklaarbaar dat hij Instagram nooit gehaald heeft. En Joost mag weten met wie ze in die periode nog meer naar bed is geweest natuurlijk. Volgens mij is haar dat zelf niet eens allemaal bijgebleven.

Dat Gerrit ermee akkoord ging om in eerste instantie te doen alsof hij de vader van de baby was is nog enigszins verklaarbaar. Ze zouden het immers samen opvoeden en dan is het maar beter als je gewoon niet al teveel sensatievragen van de buitenwereld krijgt. Ook voor de kleine. Maar waarom Gelmore in vredesnaam dat spelletje meespeelde is me inderdaad echt een raadsel.
  donderdag 20 mei 2021 @ 01:39:54 #43
100636 Energie
i am the #1
pi_199513976
Dus dan kan Raoul inderdaad de vader zijn. Dit blijft zo bizar allemaal. Ik heb wel het vermoeden dat als ze terug naar Michael kan, dan zou ze dat zo doen. Puur op basis van wat er gebeurde rond 1 april op haar Instagram. Toen ze uit het niets de naam Gelmore verwijderde toen Michael en Naomi zeiden uit elkaar te zijn. Dus mocht dat kloppen dan is Gelmore (lijkt mij) sowieso de vader niet. Alleen ja, met dit soort toestanden en hoe zij met de emoties omgaat weet je het maar nooit.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199513980
Nee, je weet het idd maar nooit. 't Kan net zo goed geweest zijn omdat Gelmore rond die tijd is opgepakt en ze misschien al dagen niks van hem gehoord had, en hem ook niet te pakken kreeg. Dat ze dacht gedumpt te zijn en toen ook maar meteen radicaal een streep eronder zette. Met Samant kan het echt alle kanten op.
pi_199514003
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

naomi heeft hier geen gunfactor, Barbie is dom en kiest constant voor de meest onmogelijke dingen.
Maar Barbie is Barbie, en ze is wel onze domme Barbie. Dus daar blijf je wel vanaf.

Voor jou misschien, maar voor mij is dit zeker niet het geval. Ik vind Samandas destructieve leven fascinerend en laat me graag verrassen, maar dat mensen haar kapot willen maken om wat voor een reden dan ook boeit mij niet zo veel, hoort bij de soap.

Heeft iemand trouwens de link van die Raoul in mijn DM?
pi_199514104
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:39 schreef Energie het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het wel zijn. Vraag me af of ze dat dan zelf beseft.

Haar 'beste/goede vriendin' Kimberley die zal denk ik ook niet weten wat ze ermee moet. Maar zal hopelijk wel zoiets hebben van - dit is een beetje vreemd gedrag. Zodra ze er tegenin gaat dan krijgt zij de volle lading over haar heen. Ik vind het wel bijzonder hoe iemand met borderline zo makkelijk mensen kan aantrekken/afstoten. Kimberley was toch eerst compleet 'slecht'. En nu is ze weer terug. Die meid gaat waarschijnlijk nu ook helemaal mee in het verhaal van Samantha - waarbij ze dus ook partij kiest voor haar. Doet ze dat niet, dan stoot Samantha haar weer af. Dat gaan we ongetwijfeld ook wel weer zien gebeuren. Ondertussen komt die Kimberley nu in het kwade daglicht te staan. Wat zal er gebeuren: Kimberley wordt afgestoten en blijft met de gebakken peren zitten en Samantha gaat weer vrolijk verder met anderen.

We zouden eigenlijk weddenschappen moeten kunnen plaatsen op Fok.
Dat soort wijven bevestigt elkaar in hun gekte en trekken elkaar daarmee naar beneden. Sam post ook steeds van die quotes over dat iedereen gek is behalve zij en tagt daar Kimberley in. Samen haten op de haters :') maar inderdaad, binnen de kortste keren zal Samantha haar weer onder het kopje haters scharen.
Het destructieve van zulke loeders in vriendschappen is dat ze uitstekend op de hoogte zijn van elkaars dirt, daar tijdens de "vriendschap" alleen maar in meegaan maar achteraf alles gebruiken als modder om te gooien. Zo makkelijk als iemand (weer) als bff wordt aangenomen, wordt die ook weer afgestoten.

Die Kimberley is ook een heftig type. Weet nog wel dat ze in de Linda Meiden stond met een heel kwijlverhaal over dat ze al zwanger aan het wachten was op haar vriend die in het gevang zat. Uiteraard een onschuldig lieverdje en zij waren Bonnie en Clyde tegen de rest van de wereld. Hij was net uit de nor, de baby was twee weken oud toen hij met een vriendin van haar (niet Samand) het bed in dook.
Paar weken later was het weer goed tussen hen en was hij toch wel de liefde van haar leven, haar allessie etc.
  donderdag 20 mei 2021 @ 07:08:37 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199514329
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 01:04 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik weet dus niet of het gissen is... dat account klinkt behoorlijk zeker van haar zaak. Ik heb er dan weer moeite mee om te geloven dat ze zomaar gaat beweren dat een wildvreemde Angelo's vader is, zonder enige aanleiding of op z'n minst een grondig vermoeden. Dus wat die Raoul nu op Instagram beweert, dat hij Sam "totaal niet kent", daar geloof ik ook niets van. Je wordt niet zomaar als potentiële vader van Angelo over Instagram gegooid. Dan mag je er op z'n minst vanuit gaan dat die vent Samant kent.
Dat weet je dus niet, dat "heel zeker" zijn van zo'n account hoeft ook nergens op gebaseerd te zijn, dat kan prima op basis van een kleine informatiedump zijn geweest die vervolgens een eigen leven is gaan leiden en tot slot waarheid is geworden omdat de roddel via andere kanalen weer terugkwam.

Een paar weken geleden was het nog een of andere voetballer.

Deze mensen gaan over lijken en het boeit ze niet wiens lijken, ook als je niemand van dat volk kent kunnen ze je zomaar in het verhaal betrekken omdat je toevallig op Angelo lijkt, of omdat je kind op Angelo lijkt, of omdat ze met jou ook nog een appeltje te schillen hebben.

Het grootste gevaar is eigenlijk dat mensen zich niet voor kunnen stellen dat ze zomaar iemand tot vader gaan bombarderen, en het dus wel zal kloppen, want waar rook is is vuur en hij is ook niet zo'n lekker figuur, vinden ze. Op basis waarvan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199514626
hier worden toch net zo goed verschillende mannen benoemd die de eventuele vader kunnen zijn. en alles waar sams roddelaccount uit bestaat blijkt hier ook (al) beschreven te zijn..
dan is dat account van die en dan weer van die, en nu kan het weleens van naomi zijn.
dus eigenlijk is dat account een soort samenvatting van wat hier voorbij komt.

foto's van zgn gesprekken in een chat zijn simpel te manipuleren.

oja en de santinos hebben de kids al op zo'n plexiglasplaat gezet, dus ja je kan die kinderen niet overal hangen.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2021 @ 08:53:40 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199515011
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:32 schreef -river- het volgende:
Gaat dit topic nu veranderen in die domme neppe leugen account?
Wat hier nu gebeurt is veel te laag voor FOK!.
Ja, eens. Het wordt hier allemaal erg modderig en zompig. Er mág hier en daar eventueel een kern van waarheid in de reacties zitten. Een beetje speculeren kan ook nog, daar zijn we tenslotte groot mee geworden, maar helemáál in het luchtledige baggeren hoeft nou ook weer niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199515012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

naomi heeft hier geen gunfactor, Barbie is dom en kiest constant voor de meest onmogelijke dingen.
Maar Barbie is Barbie, en ze is wel onze domme Barbie. Dus daar blijf je wel vanaf.

Ik vind dat gissen naar de vader van Angelo ook echt niet tof. Ze weet het waarschijnlijk zelf niet.

Dat ze Gelmore als vader van Angelo zag moet toch bij velen hier de ogen doen openen. En dan eerder nog beweren dat Gerrit de vader was.

Die vrouw is gewoon heel dom en daar moeten we hier als posters en lurkens wel rekening mee houden.

Zij denkt dat ze met een stalen bek Gerrit kan overtuigen dat Angelo zijn zoon is, idem bij Gelmore. Ik las gisteren weer het verhaal over de dood van Joyce uit Ridderkerk. Vermoord door een knettergek wijf, ik dacht vervolgens onze Samant die pakt er binnenkort ook een. Het gaat wel ver nu hier.
Is er nu niemand in haar omgeving ik denk aan haar ouders die zeggen Samantha dit kan niet langer zo.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')