abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:55:44 #251
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199608386
Wat een lul verhaal, heeft ze aangifte gedaan van bedreiging?
En door wie wordt ze bedreigd?

Door degene die ze zelf heeft aangereden? Een van de vrouwen waarmee ze met de man in bed lag?
Ja ik snap best dat Sarah vaak achterom moet kijken, maar dat kan best een andere oorzaak hebben, dan zijn relatie met haar.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:59:21 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199608422
Nog een reden voor beveiliging, pa heeft centen en laat haar daarom soms in de gaten houden.
Bang voor afpersing of erger.

Nog een reden voor beveiliging, pa vertrouwd Sarah niet met drugs en drank dus laat haar in de gaten houden.
pi_199608470
Wat een geestelijke armoede. de enige reden die ik kan bedenken dat iemand hazes uberhaubt zou willen bedreigen is als hij een nieuwe singel uit zou willen brengen.

Ze vinden het zelf allemaal ontzettend interessant en zorgen er voor dat ze in de picture blijven. Ook al kotst half nederland ze uit. Nare mensen bah
pi_199608620
Even inhoudelijk😁

als je beveiliging nodig hebt plaats je dan 10 x per dag op insta waar je uithangt?

En vind je dat zelf dan slim?

Je professionele beveiligers vinden daar ook niets van?

Je maakt bekend waar je woont en gaat wonen terwijl je ernstig bedreigd wordt?

En met zoveel aan je hoofd ontspan je door piemels te kleien🤪

Zoveel vragen🤔

Hoop dat de andere bladen vol staan met lilkleine, dat zal hazes op zijn plek zetten🤣

echt een desillusie dit🥺

[ Bericht 0% gewijzigd door Debskuh op 25-05-2021 10:17:25 (Spelfout) ]
pi_199608622
The Streamers cancelt André Hazes jr. niet na felle kritiek
De massale kritiek op de komst van André Hazes jr. naar de gelegenheidsband The Streamers blijft zonder gevolgen. De impopulaire volkszanger wordt niet gecanceld door de organisatie.

https://www.mediacourant.(...)et-na-felle-kritiek/



Gatver, wat ziet die Guus er vadsig en wanstaltig onsmakelijk uit.
Zijn vriendin is toch styliste? Zeker niet bij hem!
pi_199608640
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:16 schreef Straadthont het volgende:
The Streamers cancelt André Hazes jr. niet na felle kritiek
De massale kritiek op de komst van André Hazes jr. naar de gelegenheidsband The Streamers blijft zonder gevolgen. De impopulaire volkszanger wordt niet gecanceld door de organisatie.

https://www.mediacourant.(...)et-na-felle-kritiek/

[ afbeelding ]

Gatver, wat ziet die Guus er vadsig en wanstaltig onsmakelijk uit.
Zijn vriendin is toch styliste? Zeker niet bij hem!
Bedankt! Weet ik in ieder geval wat ik niet ga kijken.
pi_199608645
Ja, en als je bedreigd wordt ga je ook open en bloot aandacht zoeken op Schiphol met je zelf aangevraagde fotografen van de roddelbladen. :')
pi_199608664
L
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:18 schreef Straadthont het volgende:
Ja, en als je bedreigd wordt ga je ook open en bloot aandacht zoeken op Schiphol met je zelf aangevraagde fotografen van de roddelbladen. :')
Logisch
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:21:06 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199608680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog een reden voor beveiliging, pa heeft centen en laat haar daarom soms in de gaten houden.
Bang voor afpersing of erger.

Nog een reden voor beveiliging, pa vertrouwd Sarah niet met drugs en drank dus laat haar in de gaten houden.
Ze smijten het idd wel zo in your face dat ze daar serieus rekening mee mogen gaan houden.
Niet omdat ze An2 uit de armen van Monique gegapt heeft maar omdat alles rond haar uitstraalt dat er mensen zijn die er een hoop geld voor over hebben om haar terug te krijgen als ze kwijt is, en dat geld ook hebben.

Ik denk dat ze eerder beveiliging nodig heeft vanwege een mogelijke kidnap dan vanwege een verwarde Monique-fan.
Even los van het gegeven dat ze ook nogal wat persoonlijke vijanden heeft gemaakt, en dat heeft niets met An2 te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199608839
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze smijten het idd wel zo in your face dat ze daar serieus rekening mee mogen gaan houden.
Niet omdat ze An2 uit de armen van Monique gegapt heeft maar omdat alles rond haar uitstraalt dat er mensen zijn die er een hoop geld voor over hebben om haar terug te krijgen als ze kwijt is, en dat geld ook hebben.

Ik denk dat ze eerder beveiliging nodig heeft vanwege een mogelijke kidnap dan vanwege een verwarde Monique-fan.
Even los van het gegeven dat ze ook nogal wat persoonlijke vijanden heeft gemaakt, en dat heeft niets met An2 te maken.
Hahaha ja je hebt altijd uitzonderingen maar de gemiddelde fan van Monique zie ik niet echt aan voor bedreiging.

Of het zijn van die beroepsbedreigers die altijd alles aangrijpen om wie dan ook te bedreigen, of het nou Huge de Jonge, de weerman of Sarah van Soelen is.

Echt serieus kan die beveiliging niet zijn, want die zouden er echt wel een stokje voor steken dat er überhaupt iets over beveiliging naar buiten wordt gebracht.
pi_199609216
Nou, ik heb de scoop niet kunnen vinden. Dacht eerst dat het nog een blaadje van vorige week was maar er stond toch echt 25 mei 2021 op. Wat een deceptie.

Verder ook geen info over de andere gates. Nu weet ik nog niet of Toto nog bij Gordon is -O-
pi_199609228
Ze vinden zichzelf wel erg belangrijk zeg, met hun beveiliging :')
pi_199609230
Dus Dre wil haar laten over komen als powervrouw
Sorry Dre eerder een powersnol
Twinning = boring
pi_199609241
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:54 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Zijn dit Harry en Meghan ofzo :D
Wat een omhoog gevallen idioten, niemand maar dan ook niemand wil hun wat aandoen want ze zijn van geen enkele waarde.
pi_199609244
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 08:07 schreef Beboja het volgende:
Op de cover van de gloednieuwe, volledig gerestylede Veronica Superguide prijkt Nederlands meest besproken BN'er van dit moment: André Hazes. Een openhartig en uitgebreid interview volgde. Dré gaat dieper in op zijn heftige eerste weken met nieuw liefje Sarah van Soelen.

"Ik ben al die media- aandacht gewend en zie het als iets wat bij het artiest-zijn hoort. Maar voor Sarah was het compleet nieuw", blikt André terug. "Van de ene op de andere dag werd ze aan de schandpaal genageld op social media, was ze de meest gehate vrouw van Nederland."

Dreigementen en achtervolgingen
De jonge Hazes ontving ook nog allerlei dreigementen via mail, kreeg 24/7 beveiliging en belandde in achtervolgingspraktijken met paparazzi op de snelweg, zo vertelt hij aan Veronica Superguide. Het wordt nog heftiger: Dré sloot zich een week op in het huis van de ouders van Sarah, maar wilde op een gegeven moment weg. De enige manier om het pand ongezien te verlaten? Hij verstopte zich onder een dekentje op de achterbank van een auto...
De bekendste volkszanger van het land prijst zich gelukkig met zijn nieuwe vriendin. "Sarah is een heel goed wijf. Heel sterk ook. Ze kan dit echt aan." Wel verbaast hij zich nog altijd over alle roddels en het 'gelul', waar 'ie natuurlijk al jaren mee moet dealen. "Ik zou al drie kinderen met haar hebben. Pas maar op, ik heb blijkbaar wonderzaad. Straks zijn jullie allemaal nog zwanger omdat jullie me fotograferen en interviewen."
Heftig en oneerlijk'
Dan, iets serieuzer: "Het voelt heftig en oneerlijk dat men elke vuile roddel de wereld kan in slingeren en ik, die vertel dat het niet waar is, niet word geloofd. Maar weet dat ik geen leugens vertel. Nooit. Daarmee maak ik dan trouwens óók weer mensen boos, maar dat is dan maar zo."
Thanks ^O^
pi_199609295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 08:07 schreef Beboja het volgende:
Op de cover van de gloednieuwe, volledig gerestylede Veronica Superguide prijkt Nederlands meest besproken BN'er van dit moment: André Hazes. Een openhartig en uitgebreid interview volgde. Dré gaat dieper in op zijn heftige eerste weken met nieuw liefje Sarah van Soelen.

"Ik ben al die media- aandacht gewend en zie het als iets wat bij het artiest-zijn hoort. Maar voor Sarah was het compleet nieuw", blikt André terug. "Van de ene op de andere dag werd ze aan de schandpaal genageld op social media, was ze de meest gehate vrouw van Nederland."

Dreigementen en achtervolgingen
De jonge Hazes ontving ook nog allerlei dreigementen via mail, kreeg 24/7 beveiliging en belandde in achtervolgingspraktijken met paparazzi op de snelweg, zo vertelt hij aan Veronica Superguide. Het wordt nog heftiger: Dré sloot zich een week op in het huis van de ouders van Sarah, maar wilde op een gegeven moment weg. De enige manier om het pand ongezien te verlaten? Hij verstopte zich onder een dekentje op de achterbank van een auto...
De bekendste volkszanger van het land prijst zich gelukkig met zijn nieuwe vriendin. "Sarah is een heel goed wijf. Heel sterk ook. Ze kan dit echt aan." Wel verbaast hij zich nog altijd over alle roddels en het 'gelul', waar 'ie natuurlijk al jaren mee moet dealen. "Ik zou al drie kinderen met haar hebben. Pas maar op, ik heb blijkbaar wonderzaad. Straks zijn jullie allemaal nog zwanger omdat jullie me fotograferen en interviewen."
Heftig en oneerlijk'
Dan, iets serieuzer: "Het voelt heftig en oneerlijk dat men elke vuile roddel de wereld kan in slingeren en ik, die vertel dat het niet waar is, niet word geloofd. Maar weet dat ik geen leugens vertel. Nooit. Daarmee maak ik dan trouwens óók weer mensen boos, maar dat is dan maar zo."
Lol, hij denkt echt nogal dat hij wat is. Wat is die gast dom snapt hij nu echt niet dat het volk hem volledig uitkotst.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:19:42 #267
58711 soapie
Zeeperd
pi_199609300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog een reden voor beveiliging, pa heeft centen en laat haar daarom soms in de gaten houden.
Bang voor afpersing of erger.

Nog een reden voor beveiliging, pa vertrouwd Sarah niet met drugs en drank dus laat haar in de gaten houden.
Dit zie ik eerder gebeuren ja, een privedetective van pa van Soelen die de boel in de gaten houdt....
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:20:59 #268
58711 soapie
Zeeperd
pi_199609317
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:19 schreef -river- het volgende:

[..]

Lol, hij denkt echt nogal dat hij wat is. Wat is die gast dom snapt hij nu echt niet dat het volk hem volledig uitkotst.
Nope! Ze vinden zichzelf megainteressant!! Dus moet de rest van de wereld dat ook wel vinden...
pi_199609334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Nope! Ze vinden zichzelf megainteressant!! Dus moet de rest van de wereld dat ook wel vinden...
Ze werden al uitgelachen en nu natuurlijk helemaal.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:23:37 #270
58711 soapie
Zeeperd
pi_199609355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:21 schreef -river- het volgende:

[..]

Ze werden al uitgelachen en nu natuurlijk helemaal.
:Y Alleen zien ze dat zelf niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door soapie op 25-05-2021 11:42:14 ]
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:25:32 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199609377
Achtervolgingswaanzin, hij belt zelf de roddelpers op als die gescheten heeft.
pi_199609415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Achtervolgingswaanzin, hij belt zelf de roddelpers op als die gescheten heeft.
Misschien hebben ze Norton security omdat ze zoveel online posten
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:30:35 #273
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199609430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:29 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Misschien hebben ze Norton security omdat ze zoveel online posten
_O-
pi_199609440
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:29 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Misschien hebben ze Norton security omdat ze zoveel online posten
😂😂😂
Nog steeds niks.....
pi_199609446
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:13 schreef Inca het volgende:
Dus Dre wil haar laten over komen als powervrouw
Sorry Dre eerder een powersnol
Nee een heel goed wijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')