SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met rum en een limoen jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
Wat kan een glas cola toch lekker zijn he
Ja dit is dus uit de VS inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje zoals die medicijnen die je in de VS gewoon over the counter kunt kopen, waar de meest bizarre pijnstillers inzitten.
Jij loopt toch wel wat eleganter?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoals die kwiwi uit de gif ging ik net snel naar de koelkast
Ik was helemaal verbaasd toen ik in de VS op de luchthaven gewoon gratis slaappillen kreeg toen ik een Mars kocht.quote:
Vind je dat niet elegant dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij loopt toch wel wat eleganter?
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was helemaal verbaasd toen ik in de VS op de luchthaven gewoon gratis slaappillen kreeg toen ik een Mars kocht.
Durfde ze niet in te nemen
Hmm, vond het wel raar dat ze in een condoompje zaten en die man me vroeg of ik ze gelijk door kon slikkenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT, even opletten: als ballie zo loopt, heeft ze dorst.
Komen ze nu mee.quote:Rode Kruis start campagne: voorlichting over corona in 6 talen
Het Rode Kruis begint vandaag een campagne in zes talen om mensen die niet of nauwelijks Nederlands spreken beter voor te lichten over corona. De informatie over testen, vaccins en preventie is in eerste instantie bedoeld voor arbeidsmigranten, vluchtelingen en migranten zonder papieren. Mensen die moeite hebben met de Nederlandse taal zijn extra kwetsbaar tijdens deze pandemie, blijkt uit onderzoek van de hulporganisatie.
"Iedereen in Nederland heeft recht op een vaccin, maar niet iedereen krijgt dezelfde informatie", zegt Marieke van Schaik, directeur van het Rode Kruis Nederland. "Op deze manier proberen we betrouwbare informatie toegankelijk te maken voor alle mensen." Het Rode Kruis geeft niet alleen voorlichting, maar is ter ondersteuning ook aanwezig op veel vaccinatie- en testlocaties.
Als dat een lekker wijf was zie ik er de voordelen wel van in.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een buurvrouw in Hongarije die zo liep
Ze liep tegen de 80quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat een lekker wijf was zie ik er de voordelen wel van in.
mjaquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
In een afscheidsbrief legde hij uit dat hij niet meer kon leven in een ’maatschappij geregeerd door politici en virologen.
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)t-tweeduizend-kogels
quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
In een afscheidsbrief legde hij uit dat hij niet meer kon leven in een ’maatschappij geregeerd door politici en virologen.
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)t-tweeduizend-kogels
Hoe danquote:Daarna bleek dat Conings zware wapens waaronder een raketwerper had gestolen uit zijn eigen kazerne.
Hoop dat hij lekker in de Kempen blijft. Die hoef ik op de Veluwe niet tegen het lijf te lopenquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je net Fikkie uit te laten kom je een gek tegen die niet tegen de quarantaine kan.
Idem, zin in een feestmaaltijdquote:
Had varkensspiesjes met wortels, maar toen ik net langs de Chinees liep rook het zo lekker dat ik nu aan het twijfelen ben.quote:
Gewoon zorgen dat je een heel stuk minder drinkt dan de restquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik zit echt in een mega awkward meeting met een whiskey-tasting nu
Nee joh. eet die spiesjesquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had varkensspiesjes met wortels, maar toen ik net langs de Chinees liep rook het zo lekker dat ik nu aan het twijfelen ben.
Wat heb jij dan voor feestmaal?quote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een heel stuk minder drinkt dan de rest
Klinkt meer als een AA-meetingquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Moest me ook het eerste voorstellen; en vertellen wat mijn eerste ervaring met alcohol was
Vertrouwd maaltjequote:Op woensdag 19 mei 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kip krokant schnitzels met snijbonen
zeg dat je een tunnel in gaat en de verbiniding verliestquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt pure ellende. Waarom heb ik me hiervoor opgegeven.
Kipkrokant ook al best lang niet meer op, zal vast al een tijdje niet in de bonus zijn geweestquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al een hele tijd terug dat ik dat gegeten heb
Gratis drank?quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt pure ellende. Waarom heb ik me hiervoor opgegeven.
Dat zal het wel geweest zijnquote:
Hey, ik had ook kip krokant schnitzelsquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kip krokant schnitzels met snijbonen
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, ik had ook kip krokant schnitzelsKomt wel dichtbij zo
Zat in mijn persoonlijke bonusboxquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kipkrokant ook al best lang niet meer op, zal vast al een tijdje niet in de bonus zijn geweest
Ja dat zit die hier ook bijna elke week, maar dan 20 cent korting ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat in mijn persoonlijke bonusbox
1,20 euro kortingquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zit die hier ook bijna elke week, maar dan 20 cent korting ofzoWil gewoon weer zo'n 1+1 aanbieding ofzo
Oh ik deze week de krokante kipburger zie ik, met 1 euro korting.quote:
Best aardige aanbiedingen. Sinds ik mijn persoonlijke bonusbox heb ontdekt, vul ik ‘m elke week trouwquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik deze week de krokante kipburger zie ik, met 1 euro korting.
Verschilt alleen heel erg per week, de ene keer is het 10% korting op een zakje wortels en de andere keer 50% op de duurste Campina kwark.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best aardige aanbiedingen. Sinds ik mijn persoonlijke bonusbox heb ontdekt, vul ik ‘m elke week trouw
Snel aanvinken en teruggaan en omruilenquote:
Verkeerde schermpiequote:
Ja, en soms dingen die ik net niet nodig hebquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt alleen heel erg per week, de ene keer is het 10% korting op een zakje wortels en de andere keer 50% op de duurste Campina kwark.
Ja jammer dan, ik mag ook geen Chinees dus jij eet ook maar gewoon je boontjes en kipkrokantquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jammer dan, ik mag ook geen Chinees dus jij eet ook maar gewoon je boontjes en kipkrokant
En soms ook dingen die echt nooit in de bonus zijn zoals de rijstoliequote:Op woensdag 19 mei 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en soms dingen die ik net niet nodig heb
Jaaaaaa, dat blijft een verrassingquote:
Gewoon alles hier delenquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks, zat gewoon in verkeerde venster
Vurige wilde gesprekken over belastingen en vergunningenquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
We missen hier alle pikante gesprekken tussen bal en kaashater
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vurige wilde gesprekken over belastingen en vergunningen
onlysnacks.comquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Waar sluit je zo’n Bal Premium abbo af?
Geen idee, ik heb schijnbaar een lifetime membership.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Waar sluit je zo’n Bal Premium abbo af?
Ik heb een toetoetoeter op mijn matascooter en daarmee toe- toeter ik naar balquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Er kwamen 2 van die matadorkraan dingen tegelijk voorbij. ze toeterde naar elkaar
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Er kwamen 2 van die matadorkraan dingen tegelijk voorbij. ze toeterde naar elkaar
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een toetoetoeter op mijn matascooter en daarmee toeter ik naar bal
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een toetoetoeter op mijn matascooter en daarmee toe- toeter ik naar bal
Geef mij maar nasi goreng en een loempiaquote:
Ik las Marokkanen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vurige wilde gesprekken over belastingen en vergunningen
Nu heb ik zin om langs een vreetschuur te gaanquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef mij maar nasi goreng en een loempia
ja ga zo maar snel de keuken in voordat ik weer stoute dngen ga doenquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om langs een vreetschuur te gaan
quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dat icoontje lijken op 1 van de freggles
Lang geleden dat ik deze voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef mij maar nasi goreng en een loempia
kwamen bij ons geregeld zware stukken uit het ruim halenquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen ook die platformdingen tillen
https://bonn-mees.com/wp-(...)eaflet-Matador-3.pdf
Gewoon een tijdloze klassiekertquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik deze voorbij heb zien komen.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Het is mooi om te zien hoe onder de indruk iemand kan zijn van een hijskraan
ja toch vet als dat je raam voorbij komtquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Het is mooi om te zien hoe onder de indruk iemand kan zijn van een hijskraan
Flink wat bier geven, krijgt ze vanzelf haar verlangde katerquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:12 schreef dud0r het volgende:
Er loopt een krolse kat hier rond, wat godgruwelijk irritant
quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flink wat bier geven, krijgt ze vanzelf haar verlangde kater
![]()
![]()
![]()
Mijn kat is dol op bierquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flink wat bier geven, krijgt ze vanzelf haar verlangde kater
![]()
![]()
![]()
Ik laat die dingen liever op mn werk achterquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch vet als dat je raam voorbij komt
Nee vandaag even niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij nog lichaamsdelen verloren vandaag?
Misschien was het wel berenvleesquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik was het schijnbaar weer vergeten maar gelukkig vandaag weer aan herinnerd. Koop nooit varkensvlees bij de Aldi![]()
![]()
De ene helft was taaier dan een autoband en de andere helft had een berengeur
![]()
![]()
Ik kom sowieso zelden bij de Aldi eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik was het schijnbaar weer vergeten maar gelukkig vandaag weer aan herinnerd. Koop nooit varkensvlees bij de Aldi![]()
![]()
De ene helft was taaier dan een autoband en de andere helft had een berengeur
![]()
![]()
Ik ook niet zo vaak, en meestal alleen voor de houdbare dingen en groenten. Maar dacht probeer weer eens een keertje vlees van daar, slechte beslissing geweest dus.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom sowieso zelden bij de Aldi eigenlijk.
morgen maar een goede biefstuk bij de slager halen dan om te compenserenquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, en meestal alleen voor de houdbare dingen en groenten. Maar dacht probeer weer eens een keertje vlees van daar, slechte beslissing geweest dus.
Als ik ga is het vaak voor een non food aanbieding. Planten enz.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, en meestal alleen voor de houdbare dingen en groenten. Maar dacht probeer weer eens een keertje vlees van daar, slechte beslissing geweest dus.
Ze hebben hier bij de slager van die varkenshaaspuntjes die smelten op je tongquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
morgen maar een goede biefstuk bij de slager halen dan om te compenseren
ook erg lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier bij de slager van die varkenshaaspuntjes die smelten op je tong
Stoofbeer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien was het wel berenvlees
quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je aan het open riool woont.
Ja, daarmee stel je het orgasme wel even uit. Een paar weken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor tijdens de seks en dan op driekwart van het stootproces ineens tevoorschijn halen
Ik weet niet of je deze tip van US in de praktijk moet uitvoerenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
* Maakt aantekeningen. Na twee minuten handpop pakken.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Tokkiebuurman is familie van een collega van me
Er stond een pakketje voor zijn deur. Even gecheckt hoe hij heet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je gevraagd wat hij in het dagelijksleven doet? en hoe ben je er achter gekomen?
er is vast wel iemand die dit als fantasie heeft, handpoppenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Handpoppen in bed is best vreemd, denk ik.
Iemand ervaring mee?
Nee, maar ik ken wel iemand die tot op zeer volwassen leeftijd een pop hadquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Handpoppen in bed is best vreemd, denk ik.
Iemand ervaring mee?
Heb je em al gezocht op fb?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er stond een pakketje voor zijn deur. Even gecheckt hoe hij heet.
Lachen in bed is belangrijk hoorquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze tip van US in de praktijk moet uitvoeren
fokker ook?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel iemand die tot op zeer volwassen leeftijd een pop hadDing ging ook mee tijdens tripjes/logeren enz.
Vertel hier alles over, was dat een man of een vrouw?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel iemand die tot op zeer volwassen leeftijd een pop hadDing ging ook mee tijdens tripjes/logeren enz.
Tuurlijk.quote:
maar wat doet tokkiebuur nou?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk.Daar zag ik dat hij familie is van die collega.
Collega is trouwens een degelijke kerel. Tokkiebuur is het zwarte schaap van de familie, vermoed ik
@kwiwi ze roddelen over jequote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet een klein handpopje?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Handpoppen.....![]()
Dat is huilen, niet lachen...
Vrouw en ik was het nietquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel hier alles over, was dat een man of een vrouw?
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de fruitschaal al een keer geplunderd?
Ik heb wel een keer het bed gedeeld met een vrouw met echt tientallen knuffels in bed, die keken allemaal mee met van die koude glazen oogjes maar ik liet me mooi niet afleiden van mijn nobele taak.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vrouw en ik was het nietVoor de rest ook niet het meest stabiele persoon. Type 'fokker' zeg maar
ook niet beetje in geknepen om te kijken of die al goed was?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb de kwiwi netjes laten liggen.
Genoeg mensen die nog met een knuffel slapen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te harig of wat?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb de kwiwi netjes laten liggen.
Ik heb een mol als lievelingsknuffelquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nog met een knuffel slapen.
Ik ken mensen die regelmatig knuffeltjes meenemen op vakantie.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
mja nee, niet mijn dingquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar krijgt Kwiwi beurse plekjes vanquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet beetje in geknepen om te kijken of die al goed was?
Ik heb een kat. Ding is ruim 30 jaar oud. Valt zowat uit elkaar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een mol als lievelingsknuffel
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een mol als lievelingsknuffel
ben je ook een hen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik en mijn 5 andere persoonlijkheden?
Of gewoon koninklijk meervoud? (past mij ook wel)
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ontspannen maar meisje![]()
https://www.amazon.com/XI(...)-Vinyl/dp/B08GY7TKZF
Gillen zal ze.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
dat je dat ding ineens te voorschijn haalt
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan afwisselen met je blije fant
https://www.amazon.com/dp(...)dExvZ0NsaWNrPXRydWU=
Kijk, niet meer huilen nu meisje, een kwispelend fantje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Need thisquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje ook gehad maar weet niet of ik die nog hebquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lief varkentje erbij?
[ afbeelding ]
Of de haai die stoned is https://www.amazon.com/Au(...)id=1621454503&sr=8-3quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort roze tena lady voor iets forsere vrouwenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lief varkentje erbij?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of de haai die stoned is https://www.amazon.com/Au(...)id=1621454503&sr=8-3
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort roze tena lady voor iets forsere vrouwen
Deze is wel leuk om iemand mee te wekken, wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of de haai die stoned is https://www.amazon.com/Au(...)id=1621454503&sr=8-3
Ik heb nog ergens een girafquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje ook gehad maar weet niet of ik die nog heb
Gekke kikkerquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik
https://www.amazon.com/dp(...)TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==
En een flappiequote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje ook gehad maar weet niet of ik die nog heb
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
Bal!
https://www.amazon.com/Re(...)b3RMb2dDbGljaz10cnVl
Nee. Een keer een beetje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou dit werken?
https://www.amazon.com/Cl(...)BPZWCGMKYREEDHKQ7NA9
Oh ik schrok alquote:
Hmm. Ik heb een roller waarmee je stofjes van kleding kunt verwijderen waar dat soort spul op zit. Dat plakt heel goed. Maar ik denk niet dat je dit in alle kiertjes krijgtquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou dit werken?
https://www.amazon.com/Cl(...)BPZWCGMKYREEDHKQ7NA9
Dag orgasme.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
Oh lol![]()
https://www.amazon.com/Fi(...)d=1621454886&sr=8-24
Zijn maar weinig dingen waar ik uren mee kan spelenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk om uuuuuren mee te spelen.
af en toe ff mee spelenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb al mijn knuffels van vroeger nog![]()
Staan wel ergens op zolder
Ik ook. Bij mijn vader.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb al mijn knuffels van vroeger nog![]()
Staan wel ergens op zolder
Hoe krijg je die plakbal weer schoon dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb een roller waarmee je stofjes van kleding kunt verwijderen waar dat soort spul op zit. Dat plakt heel goed. Maar ik denk niet dat je dit in alle kiertjes krijgt
In warm water met een beetje afwasmiddel schoonmaken. Daarna plakt hij weer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe krijg je die plakbal weer schoon dan?
Daar heb je toch gewoon van die slime voor (kan je ook zelf maken)quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk om uuuuuren mee te spelen.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe krijg je die plakbal weer schoon dan?
Hoe dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon van die slime voor (kan je ook zelf maken)
Ik heb mij vandaag laten overtuigen voor een vaatdoekje dat in de vaatwasser mag. Leek mij, als lui wijf zijnde, ook wel handig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In warm water met een beetje afwasmiddel schoonmaken. Daarna plakt hij weer.
Vrouwen die Priscilla hetenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou dit staan?
https://www.amazon.com/Sh(...)%2Caps%2C270&sr=8-23
nee neee neee... ieuw ieuw ieuw... dit staat er: REUSABLE: This Auto car detailing cleaning gel can be used for multiple times until the gel turns to black.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In warm water met een beetje afwasmiddel schoonmaken. Daarna plakt hij weer.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij vandaag laten overtuigen voor een vaatdoekje dat in de vaatwasser mag. Leek mij, als lui wijf zijnde, ook wel handig.
Dezequote:Op woensdag 19 mei 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou dit staan?
https://www.amazon.com/Sh(...)%2Caps%2C270&sr=8-23
Mijn roller is niet zwartquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee neee neee... ieuw ieuw ieuw... dit staat er: REUSABLE: This Auto car detailing cleaning gel can be used for multiple times until the gel turns to black.
![]()
![]()
![]()
![]()
vogens mij lijm, baking soda en lenzenvloeistofquote:
Zoals van die mee-eter stripsquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee neee neee... ieuw ieuw ieuw... dit staat er: REUSABLE: This Auto car detailing cleaning gel can be used for multiple times until the gel turns to black.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik dit weekend proberenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vogens mij lijm, baking soda en lenzenvloeistof
en dan ken je voor de leuk er nog glitters en kleurstof in doen o.i.d
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN Breaking News; Handsome man eaten alive by giant blob.
Gaat dit over een dikke vrouw?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN Breaking News; Handsome man eaten alive by giant blob.
Goh... toevallig kwam daarna corona opzetten.... lijkt mij een duidelijk verhaalquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/276803/(...)ysterieuze-blob.html
Als Thierry dit leest dan gelooft hij dit meteen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goh... toevallig kwam daarna corona opzetten.... lijkt mij een duidelijk verhaal
K'zal hem even appen....quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Thierry dit leest dan gelooft hij dit meteen.
Ah daar zijn de aliens, als je dan straks lekker aan het strand ligt dat je opeens een facehugger in je gezicht krijgtquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/276803/(...)ysterieuze-blob.html
If I tell you that I love...quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn jullie ook allemaal fan van Rene Le Blanc?
Zal wel niet lang duren voordat een Fokker seks probeert te hebben met deze levensvorm.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah daar zijn de aliens, als je dan straks lekker aan het strand ligt dat je opeens een facehugger in je gezicht krijgt
Jij voorop waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel niet lang duren voordat een Fokker seks probeert te hebben met deze levensvorm.
SOWWWWWW HAHA BERG DIE SPIRITUS MAAR OP, DIT FIKT VANZELF WEL AHAHAHAHAHAquote:
Heb je die spiritus opgedronken ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SOWWWWWW HAHA BERG DIE SPIRITUS MAAR OP, DIT FIKT VANZELF WEL AHAHAHAHAHA
Nou ik snap werkelijk waar niet wat die Davida (of hoe heet ze) in hem ziet....quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij een van zijn onderdanige vrouwtjes dan?
Denk dat ze koken leuk vindt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik snap werkelijk waar niet wat die Davida (of hoe heet ze) in hem ziet....
Broedstoofje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik snap werkelijk waar niet wat die Davida (of hoe heet ze) in hem ziet....
Krijgen die dan geen ruzie voor de spiegel?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
misschien is zij ook gewoon een narcist
Lieve Mona,quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel niet lang duren voordat een Fokker seks probeert te hebben met deze levensvorm.
Gewoon knikken, lief kijken en wat arsenicum door de pastaquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Thierry is van mening dat vrouwen aan het aanrecht moeten staan.
Daarom kook ik dus zelf; mijn vriendin heeft teveel toegang tot allerlei dodelijk spul.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon knikken, lief kijken en wat arsenicum door de pasta
Voorproever in dienst nemen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom kook ik dus zelf; mijn vriendin heeft teveel toegang tot allerlei dodelijk spul.
Inderdaad... beetje nalatig....quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurde nog een volle 43 seconden deze keer.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De obsessieve liefde begint te tanen.
Ik verwacht wel een move binnenkort.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De obsessieve liefde begint te tanen.
Ik besteed het (te) vaak uitquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom kook ik dus zelf; mijn vriendin heeft teveel toegang tot allerlei dodelijk spul.
Gaat DLSVK verhuizenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een move binnenkort.
Als je weet wanneer moet je me even roepen, dit wil ik niet missenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een move binnenkort.
Ik heb nog een prachtige pastasaus gemaakt vandaagquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze week kom ik niet aan koken toe helaas
Neem aan dat wij dan aan ander tafeltje op het terras zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je weet wanneer moet je me even roepen, dit wil ik niet missen [ afbeelding ]
Tell me more.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog een prachtige pastasaus gemaakt vandaagvrij uniek
app mij dan ook ffquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat wij dan aan ander tafeltje op het terras zitten.
Cheerleaderpakjes aan en al.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat wij dan aan ander tafeltje op het terras zitten.
Met o.a. cherry tomaten en puntpaprika's. Vorige week ook gemaakt en beviel erg goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |