SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met rum en een limoen jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
Wat kan een glas cola toch lekker zijn he
Ja dit is dus uit de VS inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje zoals die medicijnen die je in de VS gewoon over the counter kunt kopen, waar de meest bizarre pijnstillers inzitten.
Jij loopt toch wel wat eleganter?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoals die kwiwi uit de gif ging ik net snel naar de koelkast
Ik was helemaal verbaasd toen ik in de VS op de luchthaven gewoon gratis slaappillen kreeg toen ik een Mars kocht.quote:
Vind je dat niet elegant dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij loopt toch wel wat eleganter?
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was helemaal verbaasd toen ik in de VS op de luchthaven gewoon gratis slaappillen kreeg toen ik een Mars kocht.
Durfde ze niet in te nemen
Hmm, vond het wel raar dat ze in een condoompje zaten en die man me vroeg of ik ze gelijk door kon slikkenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT, even opletten: als ballie zo loopt, heeft ze dorst.
Komen ze nu mee.quote:Rode Kruis start campagne: voorlichting over corona in 6 talen
Het Rode Kruis begint vandaag een campagne in zes talen om mensen die niet of nauwelijks Nederlands spreken beter voor te lichten over corona. De informatie over testen, vaccins en preventie is in eerste instantie bedoeld voor arbeidsmigranten, vluchtelingen en migranten zonder papieren. Mensen die moeite hebben met de Nederlandse taal zijn extra kwetsbaar tijdens deze pandemie, blijkt uit onderzoek van de hulporganisatie.
"Iedereen in Nederland heeft recht op een vaccin, maar niet iedereen krijgt dezelfde informatie", zegt Marieke van Schaik, directeur van het Rode Kruis Nederland. "Op deze manier proberen we betrouwbare informatie toegankelijk te maken voor alle mensen." Het Rode Kruis geeft niet alleen voorlichting, maar is ter ondersteuning ook aanwezig op veel vaccinatie- en testlocaties.
Als dat een lekker wijf was zie ik er de voordelen wel van in.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een buurvrouw in Hongarije die zo liep
Ze liep tegen de 80quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat een lekker wijf was zie ik er de voordelen wel van in.
mjaquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
In een afscheidsbrief legde hij uit dat hij niet meer kon leven in een ’maatschappij geregeerd door politici en virologen.
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)t-tweeduizend-kogels
quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
In een afscheidsbrief legde hij uit dat hij niet meer kon leven in een ’maatschappij geregeerd door politici en virologen.
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)t-tweeduizend-kogels
Hoe danquote:Daarna bleek dat Conings zware wapens waaronder een raketwerper had gestolen uit zijn eigen kazerne.
Hoop dat hij lekker in de Kempen blijft. Die hoef ik op de Veluwe niet tegen het lijf te lopenquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je net Fikkie uit te laten kom je een gek tegen die niet tegen de quarantaine kan.
Idem, zin in een feestmaaltijdquote:
Had varkensspiesjes met wortels, maar toen ik net langs de Chinees liep rook het zo lekker dat ik nu aan het twijfelen ben.quote:
Gewoon zorgen dat je een heel stuk minder drinkt dan de restquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik zit echt in een mega awkward meeting met een whiskey-tasting nu
Nee joh. eet die spiesjesquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had varkensspiesjes met wortels, maar toen ik net langs de Chinees liep rook het zo lekker dat ik nu aan het twijfelen ben.
Wat heb jij dan voor feestmaal?quote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een heel stuk minder drinkt dan de rest
Klinkt meer als een AA-meetingquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Moest me ook het eerste voorstellen; en vertellen wat mijn eerste ervaring met alcohol was
Vertrouwd maaltjequote:Op woensdag 19 mei 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kip krokant schnitzels met snijbonen
zeg dat je een tunnel in gaat en de verbiniding verliestquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt pure ellende. Waarom heb ik me hiervoor opgegeven.
Kipkrokant ook al best lang niet meer op, zal vast al een tijdje niet in de bonus zijn geweestquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al een hele tijd terug dat ik dat gegeten heb
Gratis drank?quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt pure ellende. Waarom heb ik me hiervoor opgegeven.
Dat zal het wel geweest zijnquote:
Hey, ik had ook kip krokant schnitzelsquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kip krokant schnitzels met snijbonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |