SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
familie van de kwibus?quote:
Resumerende alsnog;quote:
Oke. ik begin dinsdagquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Resumerende alsnog;
Mijn vergoeding, gratis bellen wereldwijd en ieder jaar een nieuwe gsm, (thuis)kantoor mag je zelf inrichten tot 10K, laptops en communicatiemiddelen krijg je in bruikleen, 46 vakantiedagen, jaarlijkse winstdeling (twee maanden netto extra gemiddeld, in mei), vakantiegeld bij salaris, leaseauto, reiskosten/lunchkosten/hotelvergoedingen onbeperkt wereldwijd vergoed (met het verstand erbij), eeuhm dat was het wel denk ik.
Goh, woon jij in Rotterdam? dat wist ik nog niet!quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Gaat de maas over dus
https://rotterdam.splashtours.nl/arrangement/splashtours/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goh, woon jij in rooterdam? dat wist ik nog niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goh, woon jij in rooterdam? dat wist ik nog niet!Aan de hand van haar foto's zouden we zelfs kunnen stalken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ok top, en een thuiswerkvergoeding trouwens, compensatie voor lunch, koffie, gas licht en water maar dat is een beetje magertjes aangezet vind ik.quote:
Dat balkon heb je zo gevonden inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de hand van haar foto's zouden we zelfs kunnen stalken.
De snelweg staat ook blank in Rotterdam, A20 afgesloten vanwege teveel waterquote:
quote:Twee rijstroken zijn dicht. Water op het wegdek. Omrijden kan via Den Haag
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Resumerende alsnog;
Mijn vergoeding, gratis bellen wereldwijd en ieder jaar een nieuwe gsm, (thuis)kantoor mag je zelf inrichten tot 10K, laptops en communicatiemiddelen krijg je in bruikleen, 46 vakantiedagen, jaarlijkse winstdeling (twee maanden netto extra gemiddeld, in mei), vakantiegeld bij salaris, leaseauto, reiskosten/lunchkosten/hotelvergoedingen onbeperkt wereldwijd vergoed (met het verstand erbij), eeuhm dat was het wel denk ik.
ik ben snel tevredenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok top, en een thuiswerkvergoeding trouwens, compensatie voor lunch, koffie, gas licht en water maar dat is een beetje magertjes aangezet vind ik.
Collega van me is wel eens op luxe op vakantie geweest op kosten van het bedrijf want tja een limiet zit er gewoon niet op, kreeg ik foto's door van een schijtduur hotel en zat hij daar met zijn blote piel in een jacuzzi, of ik dat even goed wilde keurenquote:
Ja zon HR mag niet hierquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou eens kijken voor een nieuwe, die zijn oop een stuk zuiniger
Dacht dat te maken had met dat zon HR ketel vocht kwijt moet en dat hier niet kan. Er staan blijkbaar va die turbines op het dak ofzo en die cv ketel gaat op dat kanaal maar er is geen manier om dat vocht kwijt te raken.quote:
huhquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:48 schreef Karzai het volgende:
zo jongens ben weer toe aan een dutje was een vermoeiende ochtend
46 vakantiedagenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Resumerende alsnog;
Bedankt Bertje kroketjequote:Op woensdag 19 mei 2021 12:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Lastig parkeren welquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:19 schreef gianni61 het volgende:
dit lijkt me wel een geschikte camper
[ afbeelding ]
Lijkt me absoluut geen verkeerd clubje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah
mag ik met paddestoel en buda werken dan @:uitstraling?
Gezelligquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah
Ik heb er 27. Dat is écht niet genoegquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel eens tekort gekomen![]()
Maar dat is wel erg lang geleden alweer
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me absoluut geen verkeerd clubje.
nu heb je te veel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel eens tekort gekomen![]()
Maar dat is wel erg lang geleden alweer
Je moet er ook niet de stad mee in willen gaan. Daar voor hang je een aanhanger er achter met een gewone autoquote:
Het wordt steeds gezelliger.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet de stad mee in willen gaan. Daar voor hang je een aanhanger er achter met een gewone auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |