1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
Hoe lang heb je gewacht om een nieuwe te openen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef dimmak het volgende:
De OP is daarmee ook sterk verouderd, die heb ik 8 jaar geleden eens gemaakt.
Op het moment dat ik stopte met minen was het ook niet meer rendabel. Maar als ik wel was gaan door minen en er geld achteraan had gebracht, waren mijn opbrengsten na verloop van tijd zelf genoeg waard geworden om winst te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gewacht om een nieuwe te openen?
Maar Fresh zei dat minen in geen enkele vorm meer rendabel is, ook niet op zonne-energie? Kan de berekening maar moeilijk rondkrijgen met saldering enzo. Kan me voorstellen dat het zonder saldering wel rendabel is.
Mine op dit moment op zonne-energie, maar goed zoals hier eerder besproken, wil ik wel een nieuwe videokaart (nu GTX980), aangezien ik onlangs ook een 4K scherm heb gekocht.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op het moment dat ik stopte met minen was het ook niet meer rendabel. Maar als ik wel was gaan door minen en er geld achteraan had gebracht, waren mijn opbrengsten na verloop van tijd zelf genoeg waard geworden om winst te maken.
Heb je zonne-energie over en een PC staan met een dikke videokaart (of ASIC miner), dan is minen meteen rendabel. Heb je geen "gratis" stroom en je moet alles nog aanschaffen kun je het wel vergeten.
Ben van de week pas begonnen ermee maar laatste dagen gaat het juist een stuk sneller bij mij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:35 schreef JDx het volgende:
Waarom gaat het minen opeens tergend langzaam, niet alleen in geld, maar ook in BTC...
Bitcoin's mining difficulty saw a notable decrease around Sunday midnight UTC time as the network's hash rate has dropped significantly even before China's bitcoin mining crackdown comment.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ben van de week pas begonnen ermee maar laatste dagen gaat het juist een stuk sneller bij mij.
Haha ja kan wel heb sindsdien ook niet meer zulke opbrengsten gezien.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Bitcoin's mining difficulty saw a notable decrease around Sunday midnight UTC time as the network's hash rate has dropped significantly even before China's bitcoin mining crackdown comment.
On-chain data shows the network's mining difficulty adjusted to 21.05 Trillion at block height 685,440, which is a 16% drop compared to its recent all-time-high recorded on May 13.
Die 13 mei was dus een ATH, voor mijn post had ik niet actief gemined.
Waarschijnlijk het laatste, maar dat is natuurlijk nattevinger werk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef JDx het volgende:
Ik heb deze week een nieuwe videokaart aangeschaft, volgens mij wel op een mooi laagtepunt, want zie ze allemaal al niet meer te kopen die een prijsklasse hoger stijgen alweer.
Ik vraag me af hoe dat zit met de profitability, stel BTC gaat naar 60k, hark je dan ook 2x zo veel USD/dag binnen of gaat de mBTC/dag dan omlaag doordat meer mensen minen?
Niet iedereen spendeert zijn weekend op een forum.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:50 schreef JDx het volgende:
Werkt echt goed tegenwoordig al die gespecificeerde topics op verschillende forums, als je hier iets vraagt praat niemand terug en als je iets vraagt in een centraler topic dan wordt het gewist zijnde offtopic.
Man, er zitten maar 2 mensen in dit hele topicquote:Op zondag 25 juli 2021 11:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet iedereen spendeert zijn weekend op een forum.
Niet gek, met DCA Bitcoin heb je tegenwoordig beter rendement.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Man, er zitten maar 2 mensen in dit hele topic
*stopt volgen
en wat als je toevallig met shitcoins een dik rendement heb gemaakt en een dik laptop hebt gehaald dus zowat gratis een mining laptop hebt?quote:Op zondag 25 juli 2021 14:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet gek, met DCA Bitcoin heb je tegenwoordig beter rendement.
https://www.betterhash.ne(...)bility-63128268.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
en wat als je toevallig met shitcoins een dik rendement heb gemaakt en een dik laptop hebt gehaald dus zowat gratis een mining laptop hebt?
Ben benieuwd of het dan nog steeds rendabel is
Ik heb deze:
https://www.msi.com/Laptop/GE76-Raider-10UX
How profitable is mining with 11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11980HK @ 2.60GHz?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.betterhash.ne(...)bility-63128268.html
Hier zie je wat je ongeveer zou binnen trekken. Nog geen rekening gehouden met stroomkosten en de hashrate valt hier altijd wat onder (is ook afhankelijk wat je nog meer doet op je laptop). Let wel op dat je laptop 24/7 op volle toeren dan draait. Dit geeft veel warmte af, maar daar is je laptop ook niet op gebouwd.
Dat is wel erg gelukkig inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:22 schreef dimmak het volgende:
Een solo miner heeft gisteren met een Bitaxe (van 200 dollar) een blok gevonden. Even 2 ton binnen harken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |