SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gisteravond toen ik in bed lag weer een kattenveldslag in mijn voortuin.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
ergens een huilende hond hier in de flat
ik kijk deel van die zembla aflevering over politiehondenquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:36 schreef Karzai het volgende:
Ik moest snel zijn de tram kwam eraan, nog een klein stukje. Ben er om negen uur wel
En wat leer je ervan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deel van die zembla aflevering over politiehonden
Gebruiken ze in het kader van diversiteit en "iedereen en alles is evenveel waard" tegenwoordig ook chihuahua's, poedels en teckels dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze niet geschikt zijn voor de taak die ze moeten doen
Als ze zon vleermuis op 4 pootjes zouden gebruiken zou het veel minder gevolgen hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruiken ze in het kader van diversiteit en "iedereen en alles is evenveel waard" tegenwoordig ook chihuahua's, poedels en teckels dan?
Hang er een valse politie-Chihuahua aan je ballen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze zon vleermuis op 4 pootjes zouden gebruiken zou het veel minder gevolgen hebben
ja kan je van je afkloppen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang er een valse politie-Chihuahua aan je ballen.
is CS niet al een halve eeuw een bouwput intussen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
Centraal station is nog steeds een bouwput, zijn ze ook la 10 jaar bezig, moest even zoeken waar de tramhalte naar ijburg wad
Mogguhquote:
Een nieuwequote:
moonquote:
Maar ook soort van niet dan?quote:
Goed en met jou dan?quote:
Deze UI zou ik me vast wel kunnen herinneren als ik die al eens eerder had gezienquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op fok!, dus een soort van niet
Mooie mental image.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je van je afkloppen.
n deel 2 van deze uitzending hebben ze gewoon zon herdershond bij iemand in zijn auto gegooid
Ja dat is zoquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze UI zou ik me vast wel kunnen herinneren als ik die al eens eerder had gezien
Ach, het rommelt prive ietwat op div fronten, maar het is allemaal te doen nogquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja beetje aan het kwakkelen maar het gaat verder wel, met jou dan?
aah vervelend. Gelukkig is het nog te doen !quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, het rommelt prive ietwat op div fronten, maar het is allemaal te doen nog
eensquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
geen songfestival gekeken hier bagger zooi
Wat is het dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:01 schreef kwiwi het volgende:
Honger.. maar m'n ontbijt staat nog in de oven.
Pizza?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:01 schreef kwiwi het volgende:
Haggis en Cumberland sausages?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:01 schreef kwiwi het volgende:
yu no broki mequote:
nou altijd beter als die indianen tooi shitquote:
Weet niet welke dat isquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou altijd beter als die indianen tooi shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |