SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder de afgelopen anderhalve week vooral een hoop onscherpe foto's van door de Efteling stuiteren: sinds ze weer open zijn, zijn we al drie keer geweest!
@lunapuella Heb je zin om af te bouwen, ja? Ik voed Günther al maanden niet meer in slaap 's avonds (middagdutjes doet -ie al een hele tijd niet meer) maar verder komt het er toch nog steeds één, twee of drie keer per etmaal van dat -ie bij me drinkt. Bijna drieënhalf is de knakker nu. Zou -ie ermee stoppen voordat -ie naar de middelbare school gaat? Ik begin het te betwijfelen![]()
En kijk dat Welpje zoet zijn met z'n auto's! Mooie lange haartjes ookDude hier wil steeds naar de kapper
[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 30-05-2021 22:28:15 ]Let me see you stripped down to the bone
Juul heeft geen slofjes voor de opvang en ze loopt zelf het allerliefste op blote voeten dus blote voeten.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:45 schreef CaVaBien het volgende:
Wat voor slofjes doen jullie kindjes trouwens aan bij de opvang in de zomer?
De kindjes mogen niet in hun schoenen het lokaal in. Mayra draagt nu sandalen, maar vind haar laten lopen op blote voeten niet zo fijn. Ik zat te denken aan crocs, is dat wat? En kan dat met blote voeten? Ik heb echt geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij krijgt meer voor elkaar dan wij, hij zegt ook als ze haar luier uittrekt 's ochtends 'Wel even op het potje he Juul.' en dat doet ze dan braaf. Als wij hetzelfde zeggen reageert ze met 'NEEEEEEEEEEEEE'
Ik vind de opvang niet schoon genoeg en daarnaast ben ik ook bang dat er iets op haar voet valt, zoals bijvoorbeeld een schaar tijdens het knutselen. Ik vind sloffen als een beetje bescherming wel fijn.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:48 schreef exode het volgende:
[..]
Juul heeft geen slofjes voor de opvang en ze loopt zelf het allerliefste op blote voeten dus blote voeten.
Waarom wil je haar niet op blote voeten laten lopen?
Ah ok, ik heb 2 kinderen die als ze niet buiten lopen (tuin telt niet) altijd op blote voeten lopen. Zodra we de poort door zijn, trekt Juul haar schoenen en sokken al uit.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:29 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik vind de opvang niet schoon genoeg en daarnaast ben ik ook bang dat er iets op haar voet valt, zoals bijvoorbeeld een schaar tijdens het knutselen. Ik vind sloffen als een beetje bescherming wel fijn.
Is een slaaptunnel iets voor Simon? Dat is een strakke laag om de matras heen, waar hij dan onder ligt. Bijna de geborgenheid van een slaapzak, niet makkelijk onderuit te wurmen...quote:Op maandag 31 mei 2021 15:55 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier op de psz ook gewoon op sokken als ze binnen zijn.
Project "Simon onder een deken laten slapen" is gister gestart. Hij sliep nog in een (nog net passende) winterslaapzak en dat kan met dit weer echt niet meer. Op zijn kamer is het nu 22 graden.
Dus gister gedurende de dag al een paar keer voorbereid, dat hij niet meer in de winterslaapzak kon en er verder geen slaapzakken meer waren en dat ie dus onder een deken moest slapen. Vond ie geen probleem.
Bij het naar bed brengen heel kort even gedoe, want hij wilde toch niet onder de deken. Maar uiteindelijk ging het toch vlotter dan verwacht, tot ie vannacht om 1 uur moest plassen. Toen wilde hij zijn bed niet meer in en zijn we van 1 tot 4 uur 's nachts bezig geweest met hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij trok alle registers open: plassen, poepen, nog een keer plassen, nog even knuffelen, onder de deken was te koud, onder de deken was te warm, hij wilde bij ons in bed slapen, zijn lichtbeertje ging uit (KRIJSEN!!!!), het duurde hem te lang voor het ochtend was en heel veel huilen enz. enz. enz.
Pfffff, dat was wel weer echt een kutnacht. Gelukkig heb ik deze week nog vakantie. Vanavond maar weer kijken hoe het gaat.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:40 schreef rena het volgende:
Ik was hier pas aan het klagen over de zindelijkheid maar de laatste 4 dagen poept ze ineens op het potje en doet ze eigenlijk al haar plasjes op de wc of het potje‘s Nachts is ze eigenlijk al 99% van de tijd droog!
Erg inventief met stiften ook![]()
Hele herkenbare foto dit; de dopjes, maar ook de gekleurde handen! En ‘s nachts al zo goed droog, knap hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen tips, maar ons neefje van 3j9m heeft dat ook nog steeds. Schijnt vaker voor te komen bij jongens, heeft tijd nodig denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef LadyS het volgende:
Mag ik nog meeschrijven![]()
? Ik heb nl 2 vraagjes, ik maak me er totaal niet druk om, maar ben benieuwd naar andere zienswijzen
2. Poepen. Hij is eigenlijk gewoon zindelijk, maar verdomt het om op pot of wc te poepen. Hij vraagt wel keurig een luier en kan het ook ophouden als er niet direct een luiers voor handen is. Ook hiervoor: hebben jullie tips of ook gewoon uitzingen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
De kapitein kijkt wel eens kvk liedjes op youtube.. en daar zit aan het einde altijd zo'n gezongen verzoekje " geef een duimpje omhoog en niet omlaag".
Nu was het gisteren etenstijd en had ik de tafel buiten gedekt toen mijn vriend met t kapteintje thuis kwam. Nou... Dat kon de goedkeuring van el capitan niet wegdragen. "Nee mama, dat hoort binnen, duimpje omlaag voor jou!"
![]()
![]()
![]()
Hier gelukkig een peuter die graag buiten eet, we doen niet anders meer met dit weer.
Wij zaten in een goede flow met slapen, maar gisteren weigerde ze opeens?Sliep pas om 22:30 en moest vanochtend om 7:00 weer eruit. Ik hoopte dat ze vanavond lekker moe zou zijn na een dag opvang, maar helaas. Ze ging weer in de weerstand. Ik ben weggegaan en een kwartier later gaan kijken, kamer leeg. Ik vond haar uiteindelijk op onze slaapkamer, onder ons bed, slapend.
![]()
Ik snap het wel, lekker koel op de vloer, in de airco. Als we naar bed gaan maar eens kijken of we haar er onderuit krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |