abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199926624
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:12 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Spannend!

Ik liep bij de oudste huilend in de supermarkt na het wegbrengen :+
Ineens twijfels of ze wel genoeg mee zou hebben, of ze het wel leuk zou hebben enzo haha!
Gelukkig heeft ze het er enorm naar haar zin( in inmiddels groep 3)!
Huilend over straat na het wegbrengen gaat mij ook zeker gebeuren :) , ik stond al te janken de eerste keer brengen naar de psz :@
pi_199926951
Tolstoi wat fijn dat hij bij zijn beste vriendje komt!

Bas heeft morgen eerste keer psz maar daarin spelen we een beetje vals :P. Man moet onverwacht naar z'n werk morgen (normaal altijd vrij), dus m'n schoonmoeder neemt hem mee naar haar werk. Na de zomervakantie gaat hij echt naar de psz. Ben benieuwd. Kinderdagverblijf gaat de afgelopen weken na maanden drama eindelijk goed.

Bas is wel echt ineens helemaal in peutermodus geschoten. We krijgen blikken/rollende ogen van hem als hij zijn zin niet krijgt, eten is ineens drama :? . En vanmorgen was zwemmen weer heel stom en heeft hij een half uur lopen brullen en huilen.
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:09:30 #228
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_199928700
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:rena wat is ze al groot O+
Ik mis al jullie leuke foto’s omdat ik even offline ben op social media. Gelukkig hebben we FOK! nog. :)
U. is ook ontzettend gegroeid. In lengte, karakter en ontwikkeling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij speelt sinds een tijdje rollenspellen, zo grappig. Vaak doet hij alsof hij naar school gaat. Of hij verkoopt ijs voor “één uur vijfentwintig”. :D O+
Ik miste je inderdaad al op Instagram :o ;(

M. doet ook aan rollenspellen. Of hij vindt het leuk als ik M. ben en dan is hij mama. Zelf ben ik heeel slecht in rollenspellen (geen onwil, maar ik kan het gewoon niet ofzo), dus ik probeer het altijd een beetje af te houden :@

@NicolasJoy, wat een heerlijk vrolijk bekkie ❤

O jongens, de basisschool! Ook zo’n mijlpaal. Ik ga gegarandeerd janken bij 1. het afscheid op de psz (15-10) 2. zijn 4e verjaardag (20-10) en 3. de 1e keer naar de basisschool (25-10) 🙈
Volgens mij gaan zijn vriendjes van de psz niet naar de school waar hij heen gaat, dat is wel jammer.

Laatst vertelde M dat hij pijn had ergens. Ik vroeg aan hem hoe dat dan kwam. Hij had zich gestoten aan een wolk. Een andere keer aan het dak van een huis. Of de bovenkant van een lantaarnpaal. En ik hoor aan de manier hoe hij het zegt dat hij de antwoorden ter plekke verzint. “Gestoten aan… eeeuhm…. *zoekend rondkijken*… aan een wolk!” :')
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_199991881
Ik ontving net de groepsindeling etc van de basisschool van B, die gaat na de zomer naar groep 4. Bleek ik 2 mailtjes van school te hebben, 1 gericht aan ouders van groep 4 tm groep 8 en 1 voor groep 1/2. Ik stond op het punt terug te mailen, zo van, verkeerd ontvangen. Toen bedacht ik me 'Ohhhhhh Juul gaat volgend schooljaar naar groep 1.' Wel pas einde schooljaar, maar dat was even gek.

En verder wordt Juul echt een enorme boef. Gisteren had ze knuffels in ons bed gelegd, dekentje erop, haar nachtlampje naast ons bed gezet en toen ging ze roepen vanaf de trap. Wij dachten dat ze al sliep.....mevrouw wilde in ons bed slapen, of we haar even konden instoppen.

Gisteren familie voor haar feestje uitgenodigd, nog maar 9 nachtjes en ze wordt 3 jaar.
pi_199997099
Passen peuters in het riool? Want die van ons wil ik geregeld door de plee trekken.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:41:00 #231
447051 crew  Peejtur
pi_200007909
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:19 schreef NightDancert het volgende:
Passen peuters in het riool? Want die van ons wil ik geregeld door de plee trekken.
Is dit grappig?
pi_200008513
Wij hadden vandaag de intake op de basisschool, ik moest daar al even van slikken toen we door het gebouw liepen. :')
Prima gevoel erbij hoor en ze is er aan toe, maar wat een stap toch ook wel. Tijdens het gesprek noemde ze zelf de naam van een kindje waar ze op de opvang veel mee speelde en toen we een klas binnen liepen stak datzelfde kindje meteen de vinger op toen de juf vroeg wie N al kende. Ik hoop ergens dat zij samen in de klas komen na de zomer. Dat was allemaal nog niet rond, dus even afwachten. Ook genoeg andere kindjes die ze al kent van de opvang, dat is wel fijn.
pi_200011273
@Nolita, is de intake bij jullie op de school zelf? Bij ons gaat dat waarschijnlijk online :{
Begin jullie mag Simon op de doordraaidag kennis maken met zijn klas, juf en klasgenootjes.
pi_200012662
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:15 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Nolita, is de intake bij jullie op de school zelf? Bij ons gaat dat waarschijnlijk online :{
Begin jullie mag Simon op de doordraaidag kennis maken met zijn klas, juf en klasgenootjes.
Was inderdaad op school zelf, gelukkig maar! Ik zou het niet tof vinden om mijn kind ergens achter te laten waar ik zelf nooit geweest ben. Ik zou dan zeker vragen om een rondleiding.

Hier wordt geen wenmoment gedaan voor de kinderen die pas na de zomer starten, omdat er dan nog zoveel tijd tussen zit. Vind het geen probleem, krijgen wel pas in de vakantie ergens een kaartje met daarop welke klas en welke juf ze gaat krijgen. Dat houden ze nog lang spannend haha.
pi_200013951
Dat houden ze heel lang spannend Nolita, bij de toekomstige basisschool van L zijn de klassenindeling al bekend dus ik weet nu al in welke klas L komt en dat duurt nog bijna een jaar.
pi_200014421
Hier zijn de klassenindelingen tot januari bekend. Juul is van eind juni dus is afwachten. Indien mogelijk komt Juul bij dezelfde kleuterjuffen als B.

School is ook spannend, het is echt een ander leven, maar zo leuk! Loslaten :)
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:15:58 #237
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200019833
Hier gaan we ook zonder wennen meteen starten op de basisschool na de zomervakantie :o . Heb in de eerste maand wat middagen vrij gevraagd zodat ie niet meteen volle bak naar de bso hoeft (tweee dagen in de week uiteindelijk). Tzal allemaal wel intens genoeg zijn voor hem :Y .

Ben benieuwd hoe ie het gaat doen O+ dan is ie weer de allerkleinste b
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:49:32 #238
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200023405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben benieuwd hoe ie het gaat doen O+ dan is ie weer de allerkleinste
Gek idee he! Geldt voor Jacob ook. Maar ze starten wel gelijk met een groepje kleintjes, iedereen die 4 wordt van zomervakantie t/m herfstvakantie. En dat weer verdeeld over 3 net leeggelopen kleuterklassen. En 1 wenuurtje voor de zomerstop, denk dat het wel fijn is dat hij dan het lokaal en de juf alvast een keer heeft gezien. Maar de indeling is duidelijk nog niet rond, we zouden in mei wat horen eigenlijk. Ach ja. Het maakt me niet uit verder want ik ken toch nog niemand.

Ik denk dat het doodvermoeiend gaat zijn voor hem maar ook heel goed :s) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200039223

Iemand nog tips hoe je lippenstift van een handtas af kunt krijgen?
Van zijn gezicht heb ik het grotendeels kunnen verwijderen, van het behang en de tegels ook, mijn broek (waar het op kwam door een knuffel van hem) gaat de was in en hijzelf zit nu in bad, maar echt makkelijk gaat het niet van zijn beentjes af.
Dat houten treintje krijg ik ook niet helemaal schoon, maar da's minder belangrijk.
pi_200039318
Mak
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand nog tips hoe je lippenstift van een handtas af kunt krijgen?
Van zijn gezicht heb ik het grotendeels kunnen verwijderen, van het behang en de tegels ook, mijn broek (waar het op kwam door een knuffel van hem) gaat de was in en hijzelf zit nu in bad, maar echt makkelijk gaat het niet van zijn beentjes af.
Dat houten treintje krijg ik ook niet helemaal schoon, maar da's minder belangrijk.
make up reiniger die je normaal voor je gezicht gebruikt proberen? Die is niet zo schadelijk voor de stof denk ik
pi_200039429
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef aeaeae het volgende:
Mak
[..]

make up reiniger die je normaal voor je gezicht gebruikt proberen? Die is niet zo schadelijk voor de stof denk ik
Het is kunstleer. Ik heb het net heel voorzichtig met Dasty geprobeerd waarna ik het direct met heel veel water weer weggeveegd heb.
Dat helpt wel, maar het heeft het materiaal wel aangetast.

Mijn vrouw zegt nu gelukkig dat de tas uit de opruiming van Zalando kwam en niet duur was.
Wegpleuren dus! :P
  donderdag 24 juni 2021 @ 11:17:41 #242
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_200039809
ToT! :o Geen tips verder, behalve dan idd met make-upreiniger proberen, of weggooien.

Op de school waar M heen gaat is er maar een klasje, dus ik verwacht niet bepaald een klassenindeling ofzo, we zullen het wel zien. Denk inderdaad dat het wat wennen voor hem is, alles wat nieuw is, vind hij spannend. Wel lopen we elke keer als we naar de psz gaan langs de nieuwe school, dus elke keer vertel ik er wel over: "Als je 4 bent, dan... ". Dus onverwacht zal het in ieder geval niet komen :D

M heeft vannacht zonder luier geslapen en was zowaar droog *O* Hij wilde zelf zonder luier, dus we hebben het gewoon maar geprobeerd. Een dag of 2 geleden was het nog geen succes. Of nou ja, wij werden wakker en M stond beneden aan de trap, ik denk dat hij wat slaapdronken was. Toen heeft manlief hem gehaald van beneden en hij had een natte broek. Zelf denk ik dus dat hij wakker werd om te plassen, maar dus een beetje slaapdronken was, in de war was omdat wij niet beneden waren, etc, dus gewoon de wc niet gehaald heeft.

Nog even een vraagje: M krijgt binnenkort zijn vaccinatie, wat is jullie ervaring van ziek worden hiervan? Van de eerste prik met 14 maanden ofzo, werd hij een week later behoorlijk ziek. Kan ik dat bij deze ook verwachten? Zo ja, dan ga ik er rekening mee houden met mijn werk/vrij vragen :)
  donderdag 24 juni 2021 @ 12:15:31 #243
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200040741
Die prik met 3jr 9mnd? Geen centje last hier, terwijl dat met alle babyprikken wel zo was.

En wij kregen vandaag de brief binnen over de klas en het wennen! Jacob heeft ‘m op zijn slaapkamer gehangen :).

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemijn op 24-06-2021 15:25:39 ]
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 24 juni 2021 @ 12:19:38 #244
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_200040817
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:15 schreef Lemijn het volgende:
Die prik met 3mnd 9jr? Geen centje last hier, terwijl dat met alle babyprikken wel zo was.
.
9 jr :o Zo hard gaat het ook weer niet :P

Ja die prik inderdaad. M heeft van geeneen prik last gehad, behalve dus die van 14 maanden en nu krijgt hij daar geloof ik de booster van (DKTP booster staat er op zijn kaartje). Plus dat de zoon van een collega er ook erg ziek van was. Was dus benieuwd hoe het de andere peuters vergaan was.
pi_200042011
Wij komen nog even afscheid nemen, ik heb nu drie kleuters in huis! Vorige week dinsdag trakteren op het kdv (2x), zaterdag het grote feest (in 2 sessies) en maandag trakteren op school (2x). Het zit er weer op gelukkig :D

Hier hadden ze geen last van de laatste prikken, zowel niet tijdens het zetten als daarna. ToT, sterkte... Maar wel een leuke foto zo :X

[ Bericht 12% gewijzigd door FlyingFish op 25-06-2021 00:05:49 ]
pi_200043235
Hahaha ToT, oeps :P . Peuters ook hè.

FlyingFish gefeliciteerd met je peuters!

Zo, wij hadden vanmorgen ineens een hysterisch huilende Bas. Niks leek te werken. Luier gecheckt, schoon en droog. Dan maar even op het potje: bingo. Blij dat we het potje mee hebben genomen op vakantie, hij maakt ineens zoveel duidelijk nu en we hebben er ook gewoon tijd voor. Ook veel droge luiers ineens O+ .
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:26:26 #247
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200043399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef LadyS het volgende:

[..]

9 jr :o Zo hard gaat het ook weer niet :P

Ja die prik inderdaad. M heeft van geeneen prik last gehad, behalve dus die van 14 maanden en nu krijgt hij daar geloof ik de booster van (DKTP booster staat er op zijn kaartje). Plus dat de zoon van een collega er ook erg ziek van was. Was dus benieuwd hoe het de andere peuters vergaan was.
Haha, omgedraaid :P.

Nee met 14 mnd was de BMR! Dus dan zit je wel snor.
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:27:21 #248
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200043417
Dag FF! Tot snel! En gefeliciteerd met je toffe nieuwe kleuters.
pi_200043610
Gefeliciteerd @FlyingFish ! Wat zijn ze ineens groot zeg. O+

Lol @ToT . Toen Banaan mijn tas voor het eerst te pakken had ontdekte hij vooral mijn druivensuiker. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200044661
En nog ff een foto van hem bij de peuterspeelzaal toen de brandweer kwam. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')