Huilend over straat na het wegbrengen gaat mij ook zeker gebeurenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:12 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Spannend!
Ik liep bij de oudste huilend in de supermarkt na het wegbrengen![]()
Ineens twijfels of ze wel genoeg mee zou hebben, of ze het wel leuk zou hebben enzo haha!
Gelukkig heeft ze het er enorm naar haar zin( in inmiddels groep 3)!
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:rena wat is ze al groot
Ik mis al jullie leuke foto’s omdat ik even offline ben op social media. Gelukkig hebben we FOK! nog.
U. is ook ontzettend gegroeid. In lengte, karakter en ontwikkeling.Ik miste je inderdaad al op InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij speelt sinds een tijdje rollenspellen, zo grappig. Vaak doet hij alsof hij naar school gaat. Of hij verkoopt ijs voor “één uur vijfentwintig”.![]()
![]()
![]()
M. doet ook aan rollenspellen. Of hij vindt het leuk als ik M. ben en dan is hij mama. Zelf ben ik heeel slecht in rollenspellen (geen onwil, maar ik kan het gewoon niet ofzo), dus ik probeer het altijd een beetje af te houden![]()
@NicolasJoy, wat een heerlijk vrolijk bekkie ❤
O jongens, de basisschool! Ook zo’n mijlpaal. Ik ga gegarandeerd janken bij 1. het afscheid op de psz (15-10) 2. zijn 4e verjaardag (20-10) en 3. de 1e keer naar de basisschool (25-10) 🙈
Volgens mij gaan zijn vriendjes van de psz niet naar de school waar hij heen gaat, dat is wel jammer.
Laatst vertelde M dat hij pijn had ergens. Ik vroeg aan hem hoe dat dan kwam. Hij had zich gestoten aan een wolk. Een andere keer aan het dak van een huis. Of de bovenkant van een lantaarnpaal. En ik hoor aan de manier hoe hij het zegt dat hij de antwoorden ter plekke verzint. “Gestoten aan… eeeuhm…. *zoekend rondkijken*… aan een wolk!”
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
Is dit grappig?quote:Op maandag 21 juni 2021 20:19 schreef NightDancert het volgende:
Passen peuters in het riool? Want die van ons wil ik geregeld door de plee trekken.
Was inderdaad op school zelf, gelukkig maar! Ik zou het niet tof vinden om mijn kind ergens achter te laten waar ik zelf nooit geweest ben. Ik zou dan zeker vragen om een rondleiding.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:15 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Nolita, is de intake bij jullie op de school zelf? Bij ons gaat dat waarschijnlijk online![]()
Begin jullie mag Simon op de doordraaidag kennis maken met zijn klas, juf en klasgenootjes.
Gek idee he! Geldt voor Jacob ook. Maar ze starten wel gelijk met een groepje kleintjes, iedereen die 4 wordt van zomervakantie t/m herfstvakantie. En dat weer verdeeld over 3 net leeggelopen kleuterklassen. En 1 wenuurtje voor de zomerstop, denk dat het wel fijn is dat hij dan het lokaal en de juf alvast een keer heeft gezien. Maar de indeling is duidelijk nog niet rond, we zouden in mei wat horen eigenlijk. Ach ja. Het maakt me niet uit verder want ik ken toch nog niemand.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben benieuwd hoe ie het gaat doendan is ie weer de allerkleinste
make up reiniger die je normaal voor je gezicht gebruikt proberen? Die is niet zo schadelijk voor de stof denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips hoe je lippenstift van een handtas af kunt krijgen?
Van zijn gezicht heb ik het grotendeels kunnen verwijderen, van het behang en de tegels ook, mijn broek (waar het op kwam door een knuffel van hem) gaat de was in en hijzelf zit nu in bad, maar echt makkelijk gaat het niet van zijn beentjes af.
Dat houten treintje krijg ik ook niet helemaal schoon, maar da's minder belangrijk.
Het is kunstleer. Ik heb het net heel voorzichtig met Dasty geprobeerd waarna ik het direct met heel veel water weer weggeveegd heb.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef aeaeae het volgende:
Mak
[..]
make up reiniger die je normaal voor je gezicht gebruikt proberen? Die is niet zo schadelijk voor de stof denk ik
9 jrquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:15 schreef Lemijn het volgende:
Die prik met 3mnd 9jr? Geen centje last hier, terwijl dat met alle babyprikken wel zo was.
.
Haha, omgedraaidquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef LadyS het volgende:
[..]
9 jrZo hard gaat het ook weer niet
Ja die prik inderdaad. M heeft van geeneen prik last gehad, behalve dus die van 14 maanden en nu krijgt hij daar geloof ik de booster van (DKTP booster staat er op zijn kaartje). Plus dat de zoon van een collega er ook erg ziek van was. Was dus benieuwd hoe het de andere peuters vergaan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |