abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:17:27 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199500445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:26 schreef Lievert het volgende:

[..]

Verdikkeme.... ik ben te nieuw hier en kan nog geen DM’s ontvangen 😩 Hints welkom 🥳

(als iemand nou even een geheime tekst in z’n tekst pleuRt dAn weet ik Ook weer hoe Ut zit aLlemaal) 🤣
Je kunt geen DM's sturen, ontvangen is een ander verhaal..... vraag maar aan Samantha.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:20:50 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199500496
Maar goed, dat roddelaccount zal vast niet zomaar bedacht hebben wie de vader van Angelo is, dus kennelijk weet Samantha dat ook meer dan prima, anders zouden anderen het niet weten.

Tenzij.... er nu een relatie naar de klote geholpen wordt omdat iemand die zogenaamde vader van het kind alleen maar aan Samantha en Angelo gekoppeld heeft omdat zijn eigen kind heel erg op Angelo lijkt.... het zal je gebeuren :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:22:38 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199500517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:20 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, dat roddelaccount zal vast niet zomaar bedacht hebben wie de vader van Angelo is, dus kennelijk weet Samantha dat ook meer dan prima, anders zouden anderen het niet weten.

Tenzij.... er nu een relatie naar de klote geholpen wordt omdat iemand die zogenaamde vader van het kind alleen maar aan Samantha en Angelo gekoppeld heeft omdat zijn eigen kind heel erg op Angelo lijkt.... het zal je gebeuren :X
Dit dus.
pi_199500581
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:20 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, dat roddelaccount zal vast niet zomaar bedacht hebben wie de vader van Angelo is, dus kennelijk weet Samantha dat ook meer dan prima, anders zouden anderen het niet weten.

Tenzij.... er nu een relatie naar de klote geholpen wordt omdat iemand die zogenaamde vader van het kind alleen maar aan Samantha en Angelo gekoppeld heeft omdat zijn eigen kind heel erg op Angelo lijkt.... het zal je gebeuren :X
Dan zou ik als R zijnde een DNA test eisen, als hij echt zo zeker is van zijn zaak.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:27:47 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199500587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit dus.
Soms lijken kinderen heel erg op elkaar, mijn jongste heeft bij tennis een look-a-like die een jaar ouder is, zelfde haarkleur, alles. Ik denk dat mensen die het niet weten er standaard vanuit gaan dat het broertjes zijn, van dezelfde vader én moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199500610
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:20 schreef Leandra het volgende:

Tenzij.... er nu een relatie naar de klote geholpen wordt omdat iemand die zogenaamde vader van het kind alleen maar aan Samantha en Angelo gekoppeld heeft omdat zijn eigen kind heel erg op Angelo lijkt.... het zal je gebeuren :X
En iedereen online roepen: dat is m, geen twijfel mogelijk, als 2 druppels water!

Zet tien babies met kleurtje naast elkaar en ze lijken allemaal op elkaar _O-
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:29:28 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199500621
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:27 schreef Allyo het volgende:

[..]

Dan zou ik als R zijnde een DNA test eisen, als hij echt zo zeker is van zijn zaak.
Ehm waarom? Omdat een stel randdebielen op internet je tot vader gebombardeerd heeft van het kind van een vrouw die je wellicht nog nooit gezien hebt?

Ik mag toch echt hopen dat ze serieuze bronnen hebben om hem aan het kind te koppelen en meer dan alleen de foto's van zijn eigen kind, ongeacht het feit dat dat kind op Angelo lijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:30:20 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199500636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:28 schreef Messina het volgende:

[..]

En iedereen online roepen: dat is m, geen twijfel mogelijk, als 2 druppels water!

Zet tien babies met kleurtje naast elkaar en ze lijken allemaal op elkaar _O-
Nou, dat dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199500701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit dus.
Eensch!
Dat de hij/zij/het achter het roddelaccount niet het beste voor heeft met Samant is inmiddels wel duidelijk.
Blijkt wel dat deze meneer ook al eerder als de vader is aangewezen door ene Fawry 🤷♀ maar die ken ik niet.
(Is blijkbaar van een ander trashy roddelaccount)
Conclusie: zou meer dan een beetje vervelend zijn als ze de verkeerde vader aanwijzen. Weer een gezin om zeep 🧴
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
pi_199500775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:35 schreef Lievert het volgende:

[..]

Eensch!
Dat de hij/zij/het achter het roddelaccount niet het beste voor heeft met Samant is inmiddels wel duidelijk.
Blijkt wel dat deze meneer ook al eerder als de vader is aangewezen door ene Fawry 🤷♀ maar die ken ik niet.
(Is blijkbaar van een ander trashy roddelaccount)
Conclusie: zou meer dan een beetje vervelend zijn als ze de verkeerde vader aanwijzen. Weer een gezin om zeep 🧴
Waarom zou het gezin om zeep zijn als hij niet de vader is.
pi_199500969
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom zou het gezin om zeep zijn als hij niet de vader is.
Nou, denk niet dat het er qua zweer daar in huis beter op gaat worden als deze beschuldigingen daar op de mat vallen, jij wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 19-05-2021 10:54:31 (.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:58:33 #137
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199501037
Waar kon je ook alweer het beste je foto naar uploaden ???
W
Z
E
pi_199501096
Ben ik toch reuze benieuwd hoe de getrouwde v/m/x zouden reageren als hun ter ore zou komen dat hun partner met Barbie heeft liggen krikken en nog erger, daaruit een kind uit voortkwam.

POLL
pi_199501153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm waarom? Omdat een stel randdebielen op internet je tot vader gebombardeerd heeft van het kind van een vrouw die je wellicht nog nooit gezien hebt?

Ik mag toch echt hopen dat ze serieuze bronnen hebben om hem aan het kind te koppelen en meer dan alleen de foto's van zijn eigen kind, ongeacht het feit dat dat kind op Angelo lijkt.
Naja, het zou natuurlijk heel erg vals en vreselijk zijn als deze man random is ‘gekozen’ als zijnde de vader.
Aan de andere kant, waar rook is, is vuur. Ik zou als vrouw toch wel gaan twijfelen aan mijn partner..
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:11:32 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199501284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:04 schreef Allyo het volgende:

[..]

Naja, het zou natuurlijk heel erg vals en vreselijk zijn als deze man random is ‘gekozen’ als zijnde de vader.
Aan de andere kant, waar rook is, is vuur. Ik zou als vrouw toch wel gaan twijfelen aan mijn partner..
Whut? Waar rook is is vuur terwijl je niet eens weet waarop ze dat vermeende vaderschap gebaseerd hebben?
Wat als ze werkelijk alleen een foto van zijn kind zagen en op basis daarvan geconcludeerd hebben dat het wel een broertje van Angelo MOET zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:12:15 #141
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199501301
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:09 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Waarom wil je een DM als je niet eens weet waar het over gaat?
Ik lees hier al heel lang mee en reageer ook regelmatig, deze laatste ontwikkeling had ik echter nog niet mee gekregen, ik zag iedereen reageren en dacht, laat ik dat dan ook maartdoen. Daarom dus.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:13:12 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199501320
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom zou het gezin om zeep zijn als hij niet de vader is.
Nou, omdat er altijd mensen zijn die "waar rook is is vuur" als basis nemen.

Dus ik hoop echt dat ze meer gronden hebben om hem als vader aan te wijzen dan alleen wat roddels die iemand gebaseerd heeft op de uiterlijke overeenkomsten van zijn kind met Angelo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:16:16 #143
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199501383
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:13 schreef Lievert het volgende:

[..]

Nou vooruit, petit resumé:

Er bestaat een instagram account waar iemand roddels, beledigingen & allerhande shit over Samant post. Op dit roddelaccount is gisteren met een hoop bombarie de naam van de ‘echte vader’ van baby Djemino Angelo bekend gemaakt. Inclusief foto van deze mogelijke baby daddy. Deze man is getrouwd met een look-a-like barbie uit Roemenië en heeft al een zoon. Vrouwlief zou bovendien zwanger 🤰🏼 zijn van de tweede. Naam van meneer gaat rond in DM.

Het is de vraag of:
- de info vanuit het roddelaccount klopt
- vrouwlief weet dat manlief mogelijk op Samant heeft liggen batsen
- zij wel of geen ‘open’ huwelijk hebben. 😂

Ondertussen nog geen reactie vanuit Samant zelluf. And so the saga continues....
Dank je, wat een drama weer.

Ik kijk op youtube wel eens afleveringen van Paternity Court waarin de één de ander voor het gerecht sleept voor een DNA-test. Het is bizar om te zien hoe kinderen niet op hun vader lijken, of juist wel, met huidskleur, ogen, alles. Ook de meest donkere man kan gewoon een lichte baby krijgen en andersom.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199501435
Ik heb niet gekeken of gezocht naar fotos van het kindje en de vermeende vader. Ik vind wel dat zijn vrouw veel op Samantha lijkt.
Hij kan zich gewoon vergist hebben 1 nachtje? Maar mijn nieuwsgierigheid wilde het gewoon weten wie het was.

Iemand riep dna test, maar volgens mij is het kindje nu bij een pleeggezin, dan kan dat niet zomaar.

Maar als die man er niks mee te maken heeft, dan heeft het roddel account wel wat teweeggebracht.

Is het wel waar, dan kun je zo een man liever kwijt dan rijk zijn? Maar ja zijn vrouw denkt wellicht anders.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:20:44 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199501441
Laten we eerlijk zijn, het is in SHO al jaren bekend hoe makkelijk het is een gerucht de wereld in te helpen, vraag maar aan Do, die volgens "de geruchten" vreemd zou zijn gegaan met Ewbank.... dat staat 10 jaar later nog op internet en was puur een VERZINSEL in een topic.

En dan doen we net alsof het niet kan dat iemand een oor aangenaaid kan worden door bij een paar roddelaccounts wat linkjes naar de foto's van zijn kind te dumpen?
Dit gaat allemaal wel heel makkelijk vanuit het niets, en gezien dat Samantha roddelaccount primair als doel heeft Samantha onderuit te schoffelen heb ik niet de illusie dat ze werkelijk weten wie de vader is, maar meer dat dat soort dingen pas later via via daar terecht zijn gekomen, en dan is de kans heel groot dat de bron net zo betrouwbaar is als die van het gerucht over Do en Ewbank.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 19-05-2021 11:33:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199501516
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Leandra het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het is in SHO al jaren bekend hoe makkelijk het is een gerucht de wereld in te helpen, vraag maar aan Do, die volgens "de geruchten" vreemd zou zijn gegaan met Ewbank.... dat staat 10 jaar later nog op internet en was puur een VERZINSEL in een topic.

En dan doen we net alsof het niet kan dat iemand een oor aangenaaid kan worden door bij een paar roddel accounts want linkjes naar de foto's van zijn kind te dumpen?
Dit gaat allemaal wel heel makkelijk vanuit het niets, en gezien dat Samantha roddelaccount primair als doel heeft Samantha onderuit te schoffelen heb ik niet de illusie dat ze werkelijk weten wie de vader is, maar meer dat dat soort dingen pas later via via daar terecht zijn gekomen, en dan is de kans heel groot dat de bron net zo betrouwbaar is als die van het gerucht over Do en Ewbank.
Je hebt gelijk, ik kan er niks anders van maken.
Maar in dat geval is de persoon achter het roddelaccount nog erger dan samantha zelf. De laatste is gewoon compleet de weg kwijt. De eerste lijkt uit haat te acteren.
pi_199501535
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:01 schreef Straadthont het volgende:
Ben ik toch reuze benieuwd hoe de getrouwde v/m/x zouden reageren als hun ter ore zou komen dat hun partner met Barbie heeft liggen krikken en nog erger, daaruit een kind uit voortkwam.

[poll=2434]
Over en uit gestemd.

Mits het ook werkelijk zijn kind is. En hij ook werkelijk heeft liggen krikken met dat vodje.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:26:52 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199501537
Alles is mogelijk, dat iemand een hekel aan hem heeft en dit bedacht heeft, dat iemand een hekel aan haar heeft en dit bedacht heeft, dat zij van hem af wil en op deze manier de boel laat escaleren en dan zelf niet de kwaaie pier is in de relatiebreuk, of een of andere Gerda met tijd teveel die een miljoenmiljard accounts volgt en bedacht dat Angelo wel heel erg op zijn kindje lijkt en hij daarom waarschijnlijk de vader wel *MOET* zijn.

Sterker nog; het kan zelfs zo zijn dat een of andere Gerda met een foto van Angelo een reverse image search heeft gedaan en daarmee foto's van zijn kind heeft gevonden, ik sluit helemaal niets meer uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199501554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Slomeduikelaar het volgende:
Ik heb niet gekeken of gezocht naar fotos van het kindje en de vermeende vader. Ik vind wel dat zijn vrouw veel op Samantha lijkt.
hoe doe jij dat?
pi_199501715
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:27 schreef suzi1 het volgende:

[..]

hoe doe jij dat?
Met twee duimen en een mobiel toetsenbord. Nee even serieus, in het begin dacht ik niet eens na over wat Leandra aangaf. Het kan heel makkelijk bullshit zijn wat het roddelaccount beweert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')