Eens, maar voor hoelangquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zich in leven houden met minder hoogwaardig voedsel
de bradge is nu aan het livestreamen maar hij zal die pablo ijscoman wel zijn jaquote:
Dat is gewoon een bakje mayo met separatorvleesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke wel ja. of je moet een tering smerige zoals deze willen
[ afbeelding ]
Hoe zou het smaken uit de airfryerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bakje mayo met separatorvlees
I believe I can airfryquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe zou het smaken uit de airfryer
Hadden we maar iets van een kloonscanner ofzoiets hequote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
de bradge is nu aan het livestreamen maar hij zal die pablo ijscoman wel zijn ja
Nooit op tbhquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bakje mayo met separatorvlees
waarom habibi? slaap je slechter als je niet weet of hij het wel of niet is?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hadden we maar iets van een kloonscanner ofzoiets he
Lig er sws niet wakker vanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
waarom habibi? slaap je slechter als je niet weet of hij het wel of niet is?
Account bestaat al een tijdje. Gezien de eerst geopende topics denk ik toch van niet. Of er is heel veel moeite in gestoken om ons om de tuin te leiden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
de bradge is nu aan het livestreamen maar hij zal die pablo ijscoman wel zijn ja
dan ook geen scanner nodig al is hij weet ik veel het boeit nietquote:
habibo wat als die wil dat jij dat denkt?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Account bestaat al een tijdje. Gezien de eerst geopende topics denk ik toch van niet.
Ik heb het wel eens geproefd bij een slecht buffet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op tbhIk vind het er gewoon al zo goor uit zien dat ik het niet eens wil eten
Jonge das ashquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Check zijn pohi.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo wat als die wil dat jij dat denkt?
habibo iedereen gaat wel eens raar op een tripquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Check zijn pohi.
Braddie heeft geen werk en wil niet om de dag 40km fietsen terwijl hij zichzelf op een hongerdieet zet. Al zou het hem vast goed doen.
wat had je gegeten habibo was het lekker?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:22 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb in ieder geval prima gegeten. Echt voldaan. Wil nog wel wat gaan lezen, maar denk dat m'n oogjes zo toe gaan.
dat is ook de bedoeling van lezen in de avondquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:22 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb in ieder geval prima gegeten. Echt voldaan. Wil nog wel wat gaan lezen, maar denk dat m'n oogjes zo toe gaan.
Van papier ja. Van een scherm bljif ik maar wakker.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling van lezen in de avond
Adana kebab, grill. Niet van de lokale turk hoor. Er is voor me gekookt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat had je gegeten habibo was het lekker?
wel fijn man altijd goed als voor je gekookt wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Van papier ja. Van een scherm bljif ik maar wakker.
[..]
Adana kebab, grill. Niet van de lokale turk hoor. Er is voor me gekookt.
Nog even boekie er bij pakken dan, kom je goed tot rustquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Van papier ja. Van een scherm bljif ik maar wakker.
[..]
Adana kebab, grill. Niet van de lokale turk hoor. Er is voor me gekookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |