abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:15:58 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_199482157
Heeft iemand hier ervaring met een N26 bankrekening?
Omdat banken steeds duurder worden en (voor mij) steeds minder service bieden kijk ik naar alternatieven. Bij N26.com is er een gratis rekening (waarbij je alles in de winkel met je telefoon betaalt).

Welke nadelen zie ik over het hoofd?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 11:17:59 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199482181
Er is een flink draadje hierover op GoT.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199483007
Geen idee, maar wil je zoveel moeite doen voor een prijsstijging van enkele euros per jaar?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199483229
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:15 schreef JeOma het volgende:
N26.com is er een gratis rekening (waarbij je alles in de winkel met je telefoon betaalt).

Welke nadelen zie ik over het hoofd?
Je moet weten dat N26 op dit moment alleen maar toestaat om met hun Mastercard in de winkel met je telefoon te betalen (middels Google Pay). De Maestro kaart die ze bieden hebben ze om onbekende redenen niet geschikt gemaakt voor gebruik met Google Pay. Voor mensen in Nederland, waar overal Maestro wordt geaccepteerd en niet overal Mastercard, is het echt super onhandig en onbegrijpelijk. Als betalen in de winkel met je telefoon essentieel voor je is kun je beter voor Revolut of Openbank gaan, met hun Maestro-kaarten is het wel mogelijk. Alleen Revolut valt niet onder het depositogarantstelsel, en Openbank heeft een draak van een app. Dus het is een kwestie van wikken en wegen.

Verder ben ik wel tevreden met N26 omdat het gratis is maar ik zou er waarschijnlijk niet voor betalen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:57:28 #5
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_199483547
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
Geen idee, maar wil je zoveel moeite doen voor een prijsstijging van enkele euros per jaar?
Nog niet persé, maar ik wil wel alvast onderzoek doen. Tot hoever laat je het komen. Straks is het een rekening weer een euro duurder per maand en krijg je nóg minder service.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_199483595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:57 schreef JeOma het volgende:

[..]

Nog niet persé, maar ik wil wel alvast onderzoek doen. Tot hoever laat je het komen. Straks is het een rekening weer een euro duurder per maand en krijg je nóg minder service.
Welke service geeft een bank dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:12:50 #7
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_199483718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Welke service geeft een bank dan?
In mijn geval (ik nóem maar een paar dingen):

Geld opnemen.
Internationaal geldverkeer.
Geld storten.
Een duidelijke/goede website/app met hoge up-time zonder issues.
Klachtafhandeling (op producten/diensten, zoals hypotheek, kapot pasje, etc.).

Ik zit bij RegioBank bijvoorbeeld. Ik kan al een paar jaar gewoon géén geld storten. Waar dan ook. Dat vind ik een gebrek aan service.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_199483994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:12 schreef JeOma het volgende:

[..]

In mijn geval (ik nóem maar een paar dingen):

Geld opnemen.
Internationaal geldverkeer.
Geld storten.
Een duidelijke/goede website/app met hoge up-time zonder issues.
Klachtafhandeling (op producten/diensten, zoals hypotheek, kapot pasje, etc.).

Ik zit bij RegioBank bijvoorbeeld. Ik kan al een paar jaar gewoon géén geld storten. Waar dan ook. Dat vind ik een gebrek aan service.
Ah ok, daar heb ik allemaal geen behoefte aan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199486044
Zit in Duitsland waar N26 al redelijk populair is. Voornamelijk onder jongeren. Heb zelf redelijk wat collega's die N26 hebben en ze zijn over het algemeen happy.

Maar goed, dat is Duitsland. Kan in NL anders zijn met service die ze bieden.

Las op verschillende fora (Tweakers maar ook op Duitse) dat het achter de schermen bij N26 allemaal niet zo lekker loopt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:57:41 #10
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_199488512
Je hebt met N26 geen Ideal betalingen, dat vind ik wel een nadeel. Wel een gratis creditcard.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_199488940
Ik heb zelf Revolut. Vergelijkbaar met N26 maar dan met een VISA kaart. Revolut werkt ook met ideal tegenwoordig.
pi_199493810
Ik kreeg een kaart die ook als debitkaart te gebruiken is. Dus een normale pin pas. Gebruik het als extra betaalrekening zodat de oppas boodschappen kan doen van ons geld zonder dat ze toegang heeft tot onze rekeningen. Werkt prima al een halfjaar
pi_199496956
Let wel even op dat de "creditcards" van zowel N26 als Revolut prepaid debetcards zijn. Werkt voor de meeste zaken prima, maar voor auto huur bijvoorbeeld werkt het meestal weer niet, hiervoor moet je toch een echte credit card hebben.
Heb zelf overigens Revolut.
pi_199501714
Opzicht wel goede ervaring met N26. Ik betaal het voor mijn dagelijkse uitgaven aan b.v. uit eten, kleding of op een terras zitten. Bovendien zijn ze gratis en zijn ze aangesloten aan instant sepa transfers.

Er zijn natuurlijk ook nadelen:

1) hun helpdesk is niet in het Nederlands beschikbaar.
2) Je krijgt standaard een creditcard ( kun je wel makkelijk in b.v. VS of Canada gebruiken en pinpas moet je weer apart aanvragen.
3) Geen IDEAL betalingen mogelijk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')