abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:58:40 #1
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199481203
Nog geen maand na het overlijden van haar nu ex dus heeft ze weer een nieuwe vlam aan de haak geslagen _O-

https://www.ad.nl/show/sa(...)-van-vriend~a1d11f95

quote:
Samantha de Jong vindt opnieuw de liefde, maand na overlijden van vriend

Samantha de Jong heeft een nieuwe vriend. Dat maakt de voormalige realityster, die bekend werd als Barbie in Oh Oh Cherso, bekend op Instagram. Minder dan een maand geleden overleed haar vorige vriend. ‘Wat anderen ook denken, ze denken maar wat ze willen, zolang jij en ik maar gelukkig zijn’, aldus De Jong.

Vorige maand moest De Jong onverwacht afscheid nemen van haar vriend Gelmore. Hij overleed aan een hartstilstand, zo liet De Jong later weten. ‘De artsen en de politie namen het over en daar lag je, schat. Je zal voor altijd bij me blijven, kan me geen leven zonder jou voorstellen. Gisteren waren we nog lekker aan het koken’, schreef ze toen.

In maart bezegelden De Jong en Gelmore de liefde met een tattoo; zij nam zijn naam op haar decolleté en hij haar naam in zijn nek.

Nu heeft De Jong dus een nieuwe vriend. Ze plaatst vandaag een foto waarop ze zoenend met haar nieuwe vriend is vastgelegd. ‘Love you lieverd, zo gelukkig met jou. Samen veel meegemaakt en blij dat jij mij nu het positieve van het leven laat zien’, schrijft ze.

De Jong vertelt dat de twee elkaar na een lange tijd weer tegenkwamen. ‘Hebben elkaar gesteund door een zware tijd, uiteindelijk zijn we samengekomen. Wat anderen ook denken, ze denken maar wat ze willen, zolang jij en ik maar gelukkig zijn. Genoeg ellende al meegemaakt en het leven gaat verder. Het wordt nu tijd om een keer gelukkig te worden...’, besluit De Jong.

wat zielig voor die man, en het kind wat hij uit een vorige relatie meeneemt.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199481253
Ik gruwel bij de gedachte sex met zo'n sletterig wijf te hebben. Beetje in andermans curry roeren.
Daarom ook al jaren geen sex meer, de maagden zijn op (lees: ik ben te oud).

Ik snap niet waar ze die kerels vandaan haalt.
pi_199481333
Kan toch geburen?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:08:58 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199481335
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:58 schreef junkiesietze het volgende:
‘Hebben elkaar gesteund door een zware tijd, uiteindelijk zijn we samengekomen. Wat anderen ook denken, ze denken maar wat ze willen, zolang jij en ik maar gelukkig zijn. Genoeg ellende al meegemaakt en het leven gaat verder. Het wordt nu tijd om een keer gelukkig te worden...’
You go girl!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199481372
Waarom denkt ze dat ze een chaotisch leven kalmeren kan door seks met de ene man na de andere...

Kan er iemand even een slot op zetten.
pi_199481385
Om te kotsen, dat wijf.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:19:24 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199481453
Als ik weer eens wil ervaren wat echte, pure leegte is, dan kijk ik naar een foto van deze dame.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199481787
Er loopt een topic in SHO.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')