abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 mei 2021 @ 22:23:02 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199477418
twitter


quote:
Vorige week deelden wij een lijst met gerechtsdeurwaarders met daarin de gegevens van gedupeerde en gecompenseerde ouders. Helaas hebben wij daarbij een fout gemaakt. Niet alle gedupeerde en gecompenseerde ouders of toeslagpartners stonden op die lijst.

Deurwaarders gebruiken de lijst om te weten bij welke ouders ze de pauzeknop ingedrukt moeten laten (het zogeheten moratorium). Daardoor kregen gedupeerden die schulden hebben en van ons al een positief bericht over de Catshuisregeling hadden ontvangen, plots een brief. Daarin stond dat zij hun schulden weer moesten gaan afbetalen. Dat klopt niet. Want voor alle ouders die geld van ons hebben gekregen of bericht hebben gekregen dat ze dat gaan krijgen, geldt de pauzeknop.

Voor al deze ouders is dat natuurlijk enorm schrikken. Wij bieden onze excuses aan voor deze fout. Dit had nooit mogen gebeuren. Deze fout is niet de schuld van de gerechtsdeurwaarders. Zij werken hard mee aan de uitvoering van het moratorium en helpen bij het herstellen van deze fout.

Ouders die al geld van ons hebben gekregen of bericht hebben gekregen dat ze geld van ons krijgen, hebben recht op de pauzeknop. De brief van de deurwaarder kunnen zij dus negeren. We werken nu hard aan een nieuwe, juiste lijst. Aan de deurwaarders is gevraagd verder geen actie te ondernemen op basis van de verkeerde lijst.
Ja... Hoe lang moet het nog doorgaan voordat ze een check, dubbelcheck, triple check gaan doen voordat ze iets gaan versturen rondom toeslagenaffaire? In hoeverre heeft Alexandra van Huffelen nog controle over deze zaak? Is het niet tijd om hoge ambtenaren bij Belastingsdienst oneervol te gaan ontslaan?

Wat mij betreft is de maat wel vol en mogen de ambtenaren die hier jaar in jaar uit fouten hebben blijven mogen maken wel eens genoemd worden. Dit kan echt niet.
pi_199477647
Leuker kunnen ze het niet maken. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 17 mei 2021 @ 22:38:13 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199477677
quote:
Een aantal gedupeerde en gecompenseerde ouders heeft een brief gekregen dat zij hun schulden weer moeten afbetalen
_O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 17 mei 2021 @ 22:38:44 #4
408813 crew  trein2000
pi_199477686
Functie elders
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199477865
...
Nieuw is niet altijd beter.
pi_199478698
Tijd dat er een postmeester komt welke beslist dat de post wel geschikt is om en masse verstuurd te worden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_199478869
Scheduled tweet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')