SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zo‘n elektrokuteerracketquote:
Je bent ermee bekend blijkbaar?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort jaren 70 Oost-Duitse schaamheuvel op pootjes met een bekkie.
maar hij jou niet ahahahahahaquote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dadelijk gaat het mis en springt die in mijn haar. Dan ben ik em kwijt
quote:
De gemiddelde spin in NL springt nietquote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dadelijk gaat het mis en springt die in mijn haar. Dan ben ik em kwijt
dit is ricardo de huisspin, die spring op alles... zeg maar de achtpotige USquote:
Dan maar gewoon de vlammenwerper er opquote:Op maandag 17 mei 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dit is ricardo de huisspin, die spring op alles... zeg maar de achtpotige US
Hij is waarschijnlijk banger voor jou dan jij voor hemquote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze ziet er uit alsof hij kan springen
dan was die daar al weg geweestquote:Op maandag 17 mei 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk banger voor jou dan jij voor hem
Misschien heb je nog niet boos genoeg naar hem gekeken.quote:
nou bozer kan niet. Sta al dagenlang zo voor het raamquote:Op maandag 17 mei 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je nog niet boos genoeg naar hem gekeken.
Ga wegquote:Op maandag 17 mei 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Is het er zo eentje @:bitterbal
Ja als je heel de tijd zo staat denk die misschien wel dat je last hebt van constipatie, je moet hem ook een beetje laten schrikken.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bozer kan niet. Sta al dagenlang zo voor het raam
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je heel de tijd zo staat denk die misschien wel dat je last hebt van constipatie, je moet hem ook een beetje laten schrikken.
Wel uitkijken dat je niet ergens over struikelt he ...quote:Op maandag 17 mei 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oke zal straks wel ineens opduiken dan
Zal zo alles uit de weg ruimen jaquote:Op maandag 17 mei 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet ergens over struikelt he ...
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:20 schreef dud0r het volgende:
W
[..]
aarom?
We kunnen ook @:skysherrif even roepen
Die is ook gek op spinnies
[ afbeelding ]
Kiekeboe
Ja dat ziet ze nu dus niet meer he.quote:
Ze kan helemaal niet blokkeren gekkie. En anders ziet ze het omdat jij me quotequote:
Oh ze heeft geen abo meerquote:Op maandag 17 mei 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet blokkeren gekkie. En anders ziet ze het omdat jij me quote
Zo te zien niet neequote:
Hahaatjesquote:
quote:
Laat maar zitten dan, dat halen wij niet inquote:Op maandag 17 mei 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Met z'n tweeën nog wel.
Ik rol gewoon heel hard weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet als het heuvel af isquote:Op maandag 17 mei 2021 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dat halen wij niet in
Ohquote:Op maandag 17 mei 2021 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dat halen wij niet in
En Ettoquote:Op maandag 17 mei 2021 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Komt goed, we leggen haags neer als wegblokkade
Spinnen?quote:Op maandag 17 mei 2021 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond wat ik hier zag niet zo leuk
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:50 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch de goede spin? Die alleen ander ongedierte opeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Je wil me nachtmerries bezorgen?quote:Op maandag 17 mei 2021 23:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die grote dikke huisspinnen schijn je te horen lopen.
En ik maar denken dat je ze zo lief vindquote:Op maandag 17 mei 2021 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond wat ik hier zag niet zo leuk
Ja die doet niet zo veel tegen mensenquote:Op maandag 17 mei 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is toch de goede spin? Die alleen ander ongedierte opeet?
Gaat ze een spiegel in je kamer hangen danquote:
wheheheequote:Op maandag 17 mei 2021 23:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat ze een spiegel in je kamer hangen dan
Is goed. Succes!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, ik kom er wel achter
Succesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 06:54 schreef Koen66 het volgende:
morgen
Op naar Almere maar weer eens een dagje
Was het maar zo'n feest.quote:
Zit er weer niet in helaasquote:
neequote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:16 schreef dud0r het volgende:
Zou @:bitterbal al opgegeten zijn door die spin?
Gelukkig maarquote:
Daar heb ik wel een mooi plaatje voorquote:
Oh had 'm al klaar staan in de DM voor jouquote:
Ik ga niet kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh had 'm al klaar staan in de DM voor jou
De voorspelling verschilt niet veel van gisteren. Boel regen weerquote:
Correct, ongeveer hetzelfde.quote:
Dat zegt meteen wel wat over jezelf, zoek eens onder de G op Golddigger.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
kijk dat interview met maxima
Ik kan echt niets slechts aan haar vinden
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zegt meteen wel wat over jezelf, zoek eens onder de G op Golddigger.
wereldwijd?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Van de pak ‘m beet 9700 vogelsoorten die er zijn, blijken er – afgaand op deze inschatting – slechts 4 meer dan 1 miljard individuen te tellen. Het gaat dan om de huismus (1,6 miljard exemplaren), de spreeuw (1,3 miljard), de ringsnavelmeeuw (1,2 miljard) en de boerenzwaluw (1,1 miljard). Het is best verrassend dat slechts enkele soorten meer dan 1 miljard individuen tellen, vindt onderzoeker Corey Callaghan. “Wat maakt deze soorten evolutionair gezien zo hyper-succesvol?
Vogels vogels vogels.
Echt wat een onzinquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een duidelijker voorbeeld is er niet lijkt me.
ze riep inderdaad al ruim voor Alexander dat ze een prins wildequote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een duidelijker voorbeeld is er niet lijkt me.
dan vind ik 1.6 miljard mussen versus 7 miljard mensen nog weinigquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die fuckers zijn met zijn 50 miljard blijkbaar.
in mijn tuin zijn ze behoorlijk in de meerderheid. Vroeger zaten er ook nog wel spreeuwen maar die zie je nauwelijks nog. Mussen, kauwtjes, duiven en een enkele koolmeesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
En de huismus staat in Nederland dus wel op de rode lijst.
Bij mij ook, dat komt door die klimop. Maar het zijn er lang niet zo veel meer als in m'n jeugd, toen zag ik ze werkelijk overal. Nu toch vooral kauwen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in mijn tuin zijn ze behoorlijk in de meerderheid. Vroeger zaten er ook nog wel spreeuwen maar die zie je nauwelijks nog. Mussen, kauwtjes, duiven en een enkele koolmees
Nou ja dan ben je blind, zij is een factor 38 aantrekkelijker en ze heeft denk ik 45 procent meer IQ, ze hadden thuis echter niet veel centjes en status, haaaaa kijk een dikke prins met gele tanden.quote:
Dan ben ik blind.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dan ben je blind, zij is een factor 38 aantrekkelijker en ze heeft denk ik 45 procent meer IQ, ze hadden thuis echter niet veel centjes en status, haaaaa kijk een dikke prins met gele tanden.
Mensen die nogal onzeker over zichzelf zijn geven vaak af op anderen om zichzelf beter te laten voelenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik blind.
begrijp soms niet waarom je zo haatdragend over mensen denkt zonder enige reden?
Daar zit nog geen drupje haat in, slechts een nuchtere constatering.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik blind.
begrijp soms niet waarom je zo haatdragend over mensen denkt zonder enige reden?
RIP Calimeroquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:20 schreef Karzai het volgende:
Ik tel nog maar 5 kuikentjes, denk dat er eentje door de kat gegrepen is
Omdat hij een idioot is. Ze had zonder Wimpie nog steeds een prima carrière gehad, en zo zielig waren ze heus niet in Argentinië.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik blind.
quote:Máxima doorliep de middelbare school het Northlands, een op Britse aristocratische tradities geënt opleidingsinstituut, gelegen in Olivos, een chique buitenwijk van Buenos Aires. Zij ging vervolgens economie studeren aan de Universidad Católica Argentina. Als studente werkte zij in 1989 en 1990 bij Mercado Abierto S.A., waar zij onderzoek verrichtte naar software voor de financiële markten. Van 1992 tot 1995 was zij werkzaam op de verkoopafdeling van Boston Securities S.A. in Buenos Aires. In dezelfde periode gaf zij Engelse les aan kinderen en volwassenen, en wiskundeles aan middelbare scholieren en eerstejaarsstudenten.
Carrière bij banken
Na haar studie economie ging zij in New York wonen. Van juli 1996 tot maart 1998 was zij vicepresident Latijns-Amerikaanse Institutionele Verkoop bij de bank HSBC James Capel Inc. Aansluitend was zij tot 1999 bij de bank Dresdner Kleinwort Benson vicepresident afdeling Opkomende Markten. Daarna vervulde zij tot augustus 2000 de functie van vicepresident Institutionele Verkoop bij de Deutsche Bank.[4]
Ja, kauwtjes zijn echt overal fors toegenomen in NL lijkt het, dat zou toch uit vogeltellingen moeten blijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij ook, dat komt door die klimop. Maar het zijn er lang niet zo veel meer als in m'n jeugd, toen zag ik ze werkelijk overal. Nu toch vooral kauwen.
Chique weer dit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen die nogal onzeker over zichzelf zijn geven vaak af op anderen om zichzelf beter te laten voelen
Mweh, iets als een tuinvogeltelling is leuk, maar dat zegt natuurlijk vooral wat over wat mensen die vogels léuk vinden in de tuin hebben. Dat zijn over het algemeen niet de tegeltuinen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, kauwtjes zijn echt overal fors toegenomen in NL lijkt het, dat zou toch uit vogeltellingen moeten blijken
Echte kraaien, spreeuwen en merels zie je ook minder dan vroeger
Was 't geen raaf?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zag laatst een kraai die had bijna formaat struisvogel
Was het dan geen raafquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zag laatst een kraai die had bijna formaat struisvogel
trustenquote:
maar raven zitten toch niet in de randstad? Dacht in NL voornamelijk op de Veluwe?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die formaat struis zijn danwas het een raaf
misschien was er eentje verdwaald en op zoek naar een snackquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar raven zitten toch niet in de randstad? Dacht in NL voornamelijk op de Veluwe?
Ze zijn aan het verspreiden, ik heb er hier ook wel eens een gezien.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar raven zitten toch niet in de randstad? Dacht in NL voornamelijk op de Veluwe?
nice wel, echt vette beesten die ravenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn aan het verspreiden, ik heb er hier ook wel eens een gezien.
Herrieschopperts.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
die konden hier vroeger leuk de kat uitdagen, in de boom
Een cavia?quote:
Lekker aan het zweten.quote:
Gisteravond eerste buitentraining gedaan met mn teamquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:20 schreef kwiwi het volgende:
Wilde vandaag een lange wandeling maken, maar de regen komt weer met bakken uit de lucht
Welke sport?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteravond eerste buitentraining gedaan met mn team
wel met restricties uiteraard, maar het was droog en het voelde weer goed.
Nou ja, we hebben vooral gevoetbald, maar ja, ik ben nog wel eens actiefquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke sport?![]()
Handbal jij actief?
Kunnen ze met jou voetballen.quote:
Krijg je een beetje zo'n soort voetbal als met van die gigantische ballen.quote:
Denk niet dat je ver komt met een bal van 250 kiloquote:
Enorme kuiten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk niet dat je ver komt met een bal van 250 kilo
Hier zijn de werktijden van de PM's ook een beetje apart. Alsof ze om 7 uur beginnen en om drie uur weer aftaaien.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Hing om 8 uur alweer een collega over de zeik in de chat. Zijn testscripts waren vastgelopen op een wijziging die ik had gemaakt. Ja jezus, daar zijn die scripts toch voor?
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zijn de werktijden van de PM's ook een beetje apart. Alsof ze om 7 uur beginnen en om drie uur weg aftaaien.
Ja maar het is niet praktisch, want misschien heb ik nog een vraag om vier uur. Ik begin soms ook heel vroeg maar ben dan nog wel de hele dag beschikbaar omdat anderen tot zeven uur werken. Moet ik ook maar niet meer doen, blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zulke collega's heb ik ook. Om 7 uur een berichtje sturen want dan lijken ze actief. En dan om 15 uur aftaaien want 8 uur gewerkt
Prima werktijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zijn de werktijden van de PM's ook een beetje apart. Alsof ze om 7 uur beginnen en om drie uur weer aftaaien.
Hou op met mequote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zaten wat zachte bultjes onder m'n bloesjeZe waren al tot m'n buik gezakt.
Mweh, grenzen. Na 16 uur heeft het voor mij bijvoorbeeld weinig toegevoegde waarde om nog bereikbaar te zijn, want alle haastdingen kunnen toch niet eerder verwerkt dan de volgende dag. Dus zet ik mezelf ook "uit" daarna.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is niet praktisch, want misschien heb ik nog een vraag om vier uur. Ik begin soms ook heel vroeg maar ben dan nog wel de hele dag beschikbaar omdat anderen tot zeven uur werken. Moet ik ook maar niet meer doen, blijkbaar.
Chocotettenquote:
Vrij nemen dan.quote:
Mijn werkgever biedt ook de ruimte om tussen 7 en 19 uur zelf je werktijden te bepalen. Inderdaad niet altijd handig. Maar hier maakt niemand zich druk om niet bereikbaar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is niet praktisch, want misschien heb ik nog een vraag om vier uur. Ik begin soms ook heel vroeg maar ben dan nog wel de hele dag beschikbaar omdat anderen tot zeven uur werken. Moet ik ook maar niet meer doen, blijkbaar.
Niet van die enge dingen zeggen, dud0rquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocotetten
[..]
Vrij nemen dan.
En flexibele werktijden genot. Vroeg beginnen. Uurtje of twee sporten tussendoor en dan s avonds nog een uurtje ofzo werken.
Was die gisteravond ook al mee bezigquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet van die enge dingen zeggen, dud0r
Oh nee. Uurtje of twee dutje doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flexibele werktijden is geen doen hier. Kan beter heel rigide zijn in m'n reactiemomenten, want één keer daarbuiten reageren en ze blijven me bellen rond die tijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocotetten
[..]
Vrij nemen dan.
En flexibele werktijden genot. Vroeg beginnen. Uurtje of twee sporten tussendoor en dan s avonds nog een uurtje ofzo werken.
Uurtje of twee tukken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was die gisteravond ook al mee bezig
Moest het woord even opzoeken in een woordenboek.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was die gisteravond ook al mee bezig
Hier gaat 95% via de mail dus gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flexibele werktijden is geen doen hier. Kan beter heel rigide zijn in m'n reactiemomenten, want één keer daarbuiten reageren en ze blijven me bellen rond die tijden.
Mja, het is eigenlijk belachelijk hoeveel grote dingen er via de telefoon binnenkomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier gaat 95% via de mail dus gelukkig geen last van.
Toen ik teamleider was werd ik wel op elk tijdstip van de dag gebeld. Dat begon soms om 03.00 al.
Soort crisisdienst.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik teamleider was werd ik wel op elk tijdstip van de dag gebeld. Dat begon soms om 03.00 al.
Daarom wil ik nooit meer teamleider zijn. Nog nooit zoveel gezeik aan mijn kop gehad als toen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heerlijk. Tikje jaloers welquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
Oeh lijkt droog te zijn tussen 12 en 16u, kan ik mooi 4u wandelen
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt hoor, van die lui die om 23.51 mailen en dan om 5.12 weer. Ga slapen ofzo.
Om te vragen waar het antwoord blijft?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah proces begon om 0400 dus als je ziekmeldingen had kwamen die voor die tijd binnen.quote:
Gezeik van boven, gezeik van beneden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom wil ik nooit meer teamleider zijn. Nog nooit zoveel gezeik aan mijn kop gehad als toen.
Hier nu ook nogquote:
Dunno, die doen niet anders dan werken ofzo. Kleine bedrijfjes vooral.quote:
Neuh, dat ook weer niet, meestal is het weer compleet wat anders waar ze mee komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om te vragen waar het antwoord blijft?
Preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah proces begon om 0400 dus als je ziekmeldingen had kwamen die voor die tijd binnen.
En meldingen van het proces na het mijne kwam gerust om 1800 of later nog binnen niet dat je er dan nog wat mee kon doen.
[..]
Gezeik van boven, gezeik van beneden.
Vast iets dat ze bedachten tijdens het slapen en gelijk maar mailen voor ze het vergetenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dunno, die doen niet anders dan werken ofzo. Kleine bedrijfjes vooral.
[..]
Neuh, dat ook weer niet, meestal is het weer compleet wat anders waar ze mee komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vast iets dat ze bedachten tijdens het slapen en gelijk maar mailen voor ze het vergeten
Ja of het is nep, keer een "gewichtige blaahblaah op hoge poten mail" gehad van iemand die ik een kwartier later dronken tegenkwam en die indruk wilde maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Met lucht in de banden?quote:
Luxe dutjequote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Lag net lekker te slapen, gaat de wekker
Gewoon laat naar bed.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe dutje? of werk je nachtdiensten o.i.d.?
Luchtfietserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Altijd hetzelfde met die luie vette bigquote:
Doe het eens 12 uur maken.quote:
nee, want ze zijn nog steeds de zender van het nederlands handbal teamquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, we kunnen z.iggo eind dit jaar opzeggen.
Dat kijk ik toch niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ze zijn nog steeds de zender van het nederlands handbal team
Ja, ik ben eens benieuwd wat de F1 gaat kosten en zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kijk ik toch niet.
Nee, tegen die tijd verwacht ik glasvezel te hebben, dus qua gamen is dat beter, en dan ga ik wel over naar F1tvPro ofzo. De rest boeit me toch minder.
Snel, gooi er een paar bitterstaven in!quote:
niks in huis maar denk vanavond patat met appelmoesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snel, gooi er een paar bitterstaven in!
Appelmoes vind ik nog steeds een bijzonder fenomeen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks in huis maar denk vanavond patat met appelmoes
Pata met appelmoes en gegrilde kipquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Appelmoes vind ik nog steeds een bijzonder fenomeen.
Die streamingsdienst heeft ook Engels commentaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eens benieuwd wat de F1 gaat kosten en zo.
ik vond het al jammer dat ze al aankondigden dat olav mee ging naar de nieuwe zender.
vervang die appelmoes eens door mayonaise!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vervang die appelmoes eens door mayonaise!
Niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vervang die appelmoes eens door mayonaise!
nee, precies, dat is juist het punt.quote:
Minderwaardig is 't. In ieder geval in deze combinatie.quote:
Je moet ook wel lékkere appelmoes hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
gekke mensen. Beetje olvarit op je patat gooien
ik zag dat een youtubert een appartementje had gekocht in die toren daar rechts van de erasmusbrug.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/YqU76Zu
Bootbalquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke toren?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag dat een youtubert een appartementje had gekocht in die toren daar rechts van de erasmusbrug.
Zal ook wel een paar euro kosten.
geen idee hoe die heet, maar als ze uit dr raam keek, keek ze recht op de brug, dus zal die op je foto wel zijn.quote:
geen idee wie dat isquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee hoe die heet, maar als ze uit dr raam keek, keek ze recht op de brug, dus zal die op je foto wel zijn.
en het was Juultje Tieleman
Dat heb ik ook met heel veel youtubersquote:
Er was laatste een bekende tik tok dame op werk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met heel veel youtubers
En wie was het?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was laatste een bekende tik tok dame op werk.
Ze had iets van een miljoen volgers
Wat ga je halenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga zo boodschappen doen ook voor lunch
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet ik nog niet![]()
De mix met gebakken ei en snorrenvoedsel wat goed te doen
Wat woon je toch op een mooie plekquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Ga jij nou maar weer mensen afzeiken die beter zijn dan jij bent om je zelfvertrouwen een boost te geven anders kom je de dag niet door zonder huilend achter je scherm te zitten op je zolderkamerquote:
Gewoon meer schoenen bestellenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Stomme Zalando. Krijg je een mailtje dat je bestelling onderweg is en daaronder staan ook nog andere schoenen die lijken op de schoenen die ik heb besteld en die ook leuk zijn.
Nou nou nou zeg de boekhouder begint los te komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer mensen afzeiken die beter zijn dan jij bent om je zelfvertrouwen een boost te geven anders kom je de dag niet door zonder huilend achter je scherm te zitten op je zolderkamer
Sluit je balkon nou direct aan op dat van je buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Stomme Zalando. Krijg je een mailtje dat je bestelling onderweg is en daaronder staan ook nog andere schoenen die lijken op de schoenen die ik heb besteld en die ook leuk zijn.
En weer terugsturen! Eigen schuld!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:42 schreef Flory het volgende:
[..]herkenbaar!
Gewoon bestellen, ze vragen erom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |