SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zo‘n elektrokuteerracketquote:
Je bent ermee bekend blijkbaar?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort jaren 70 Oost-Duitse schaamheuvel op pootjes met een bekkie.
maar hij jou niet ahahahahahaquote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dadelijk gaat het mis en springt die in mijn haar. Dan ben ik em kwijt
quote:
De gemiddelde spin in NL springt nietquote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dadelijk gaat het mis en springt die in mijn haar. Dan ben ik em kwijt
dit is ricardo de huisspin, die spring op alles... zeg maar de achtpotige USquote:
Dan maar gewoon de vlammenwerper er opquote:Op maandag 17 mei 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dit is ricardo de huisspin, die spring op alles... zeg maar de achtpotige US
Hij is waarschijnlijk banger voor jou dan jij voor hemquote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze ziet er uit alsof hij kan springen
dan was die daar al weg geweestquote:Op maandag 17 mei 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk banger voor jou dan jij voor hem
Misschien heb je nog niet boos genoeg naar hem gekeken.quote:
nou bozer kan niet. Sta al dagenlang zo voor het raamquote:Op maandag 17 mei 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je nog niet boos genoeg naar hem gekeken.
Ga wegquote:Op maandag 17 mei 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Is het er zo eentje @:bitterbal
Ja als je heel de tijd zo staat denk die misschien wel dat je last hebt van constipatie, je moet hem ook een beetje laten schrikken.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bozer kan niet. Sta al dagenlang zo voor het raam
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je heel de tijd zo staat denk die misschien wel dat je last hebt van constipatie, je moet hem ook een beetje laten schrikken.
Wel uitkijken dat je niet ergens over struikelt he ...quote:Op maandag 17 mei 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oke zal straks wel ineens opduiken dan
Zal zo alles uit de weg ruimen jaquote:Op maandag 17 mei 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet ergens over struikelt he ...
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:20 schreef dud0r het volgende:
W
[..]
aarom?
We kunnen ook @:skysherrif even roepen
Die is ook gek op spinnies
[ afbeelding ]
Kiekeboe
Ja dat ziet ze nu dus niet meer he.quote:
Ze kan helemaal niet blokkeren gekkie. En anders ziet ze het omdat jij me quotequote:
Oh ze heeft geen abo meerquote:Op maandag 17 mei 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet blokkeren gekkie. En anders ziet ze het omdat jij me quote
Zo te zien niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |