SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Niet voor kwiwi's. Je ziet in de OP Beeldmateriaal dat ze net na zonsopgang op zoek gaan naar voedselquote:
of je bent juist super pienterquote:Op maandag 17 mei 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit 2 jaar lang doet dan zijn je hersenen als een veel tekort gekookt ei.
oh ik kom net uit rust hoor. heb er al 11u op zitten vandaag. Weer door tot morgenochtend 8-9uquote:Op maandag 17 mei 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij begon om 6:00 en is klaar om 0:00 vandaag. Topdag.
Dus je werkt 35 uur per dag?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik kom net uit rust hoor. heb er al 11u op zitten vandaag. Weer door tot morgenochtend 8-9u
Lig meestal nog een uurtje te lezen en/fok!ken in bedquote:Op maandag 17 mei 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel erg vroeg dit hoor, heb echt net mijn avondeten op ...
Wat doe je dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die mogen nog heul niet
essentieel beroep
slechts 1 uurtje kezenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig meestal nog een uurtje te kezen en/fok!ken in bed![]()
Goeden TT
Daarom gewoon nooit een vriendin nemenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat werken werken werken tot je vriendin een zwart kindje uitpoept.
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij begon om 6:00 en is klaar om 0:00 vandaag. Topdag.
Ik ben er wel klaar mee dan hoor.quote:
Ze zijn niet allemaal zo, maar ik had veel te doen dus kon niet slapen. En ik moet vanavond nog vergaderenquote:
Direct op straat zetten danquote:Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat werken werken werken tot je vriendin een zwart kindje uitpoept.
Niet eens! Wel mountain climbers en sprintjes.quote:
Aardige collega?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh en er komt een collega hier in de flat wonen. Niet onder (dezelfde) begeleiding gezien de etage waar hij komt te zitten..![]()
Al zeesterrend kan je veel.quote:
Mountain climbs vind ik dan weerquote:Op maandag 17 mei 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens! Wel mountain climbers en sprintjes.
Ik ben ook geen fan, zodra ik iets op mijn handen moet doen is het sowieso 50/50 of het wil of niet met mijn klapperpolsen.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mountain climbs vind ik dan weer![]()
![]()
Moeten we ook even allemaal zwaaien naar Gergiquote:
Dus voor jou geen plankjacks gewoon planking etcetera.. ??quote:Op maandag 17 mei 2021 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, zodra ik iets op mijn handen moet doen is het sowieso 50/50 of het wil of niet met mijn klapperpolsen.
Workaholics hebben op zijn tijd ook ontspanning nodig.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Partners van workaholics zoeken toch meestal wat anders te wippen, 9/10 waarheid.
Kun je wel Socio- en Niagarapunten mee scoren bij linksdragende meisjes met een zwart kindje, gewoon zeggen dat je die geadopteerd hebt.quote:
Ik probeer het wel altijd hoor, maar soms willen de gewrichten gewoon niet en dan pas ik meestal aan.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus voor jou geen plankjacks gewoon planking etcetera.. ??
Vandaar geen 10/10.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Workaholics hebben op zijn tijd ook ontspanning nodig.
Wtf is dit nou weer.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel Socio- en Niagarapunten mee scoren bij linksdragende meisjes met een zwart kindje, gewoon zeggen dat je die geadopteerd hebt.
Proberend in de geest van US te kruipen iets van klaarkomen als een waterval...quote:
Ahquote:Op maandag 17 mei 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Proberend in de geest van US te kruipen iets van klaarkomen als een waterval...
Zegelbroekje vol.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van AH zegels die je bij US kunt sparen.
Och, als ze dan wel lunges kunnen blijven doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren zei de trainer dat we 30 walking lunges moesten doen. Van de 16 aanwezigen deden er maar 3 daadwerkelijk walking lunges alle drie waren man...
De anderen deden gewoon lunges om en om op de plaats...
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit soms nog steeds naar Sjefke te fluiten. Hoewel het al bijna een half jaar geleden is...![]()
Wil je geen nieuw hondje?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit soms nog steeds naar Sjefke te fluiten. Hoewel het al bijna een half jaar geleden is...![]()
De trainer zei er ook niks van. Hij is ook gewoon heel schappelijk en van sommige snap ik het wel dat ze op de plaats bleven. Bij eentje zeker, want die was niet "alleen" zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2021 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als ze dan wel lunges kunnen blijven doen.Liever aangepast en goed dan jezelf per ongeluk bezeren.
Doet me ineens denken aan mijn baas nadat een collega haar kindje doodgeboren was en ze een paar maanden ziek thuis zat.. "waarom neemt ze niet gewoon een nieuwe dan?"quote:
Is belangrijk hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig een beetje extra mijn best om leuke dingen te doen tussendoor.
Ergens diep van binnen wel. maar a financieel is het beter van niet en gezien de toekomst is het ook beter van niet. Ik ga binnen nu en een paar jaar kleiner wonen (met meer begeleiding) en dan kan een huisdier gewoon niet.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens denken aan mijn baas nadat een collega haar kindje doodgeboren was en ze een paar maanden ziek thuis zat.. "waarom neemt ze niet gewoon een nieuwe dan?"
Liever tegen de linkerkant aanschuren dan de rechterkant.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Anyway linksmeisjes vooral links laten liggen
Hij heeft autisme of is gewoon dom??quote:Op maandag 17 mei 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens denken aan mijn baas nadat een collega haar kindje doodgeboren was en ze een paar maanden ziek thuis zat.. "waarom neemt ze niet gewoon een nieuwe dan?"
Empathie heeft ie in ieder geval nog nooit van gehoord. En toen een andere collega vertelde dat ze zwanger was, was het eerste dat hij zei: Was het per ongeluk of met opzet?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft autisme of is gewoon dom??
Een klein hondje ook niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ergens diep van binnen wel. maar a financieel is het beter van niet en gezien de toekomst is het ook beter van niet. Ik ga binnen nu en een paar jaar kleiner wonen (met meer begeleiding) en dan kan een huisdier gewoon niet.
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Empathie heeft ie in ieder geval nog nooit van gehoord. En toen een andere collega vertelde dat ze zwanger was, was het eerste dat hij zei: Was het per ongeluk of met opzet?
Wandelende takquote:Op maandag 17 mei 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een klein hondje ook niet?
Of een parkietje ofzo. Dieren zijn sowieso leuk.
Samantha; Ja Harry ik moet je wat vertellen, niet schrikken hoor maar ik heb een hersentumor, over twee weken willen ze beginnen met levensverlengende chemo.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus zegquote:Op maandag 17 mei 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Empathie heeft ie in ieder geval nog nooit van gehoord. En toen een andere collega vertelde dat ze zwanger was, was het eerste dat hij zei: Was het per ongeluk of met opzet?
Takkiequote:
Is er eigenlijk een dier dat een beetje zoals een hond is, die je kunt trainen en trouw is?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, Sjefke was al een klein hondjequote:Op maandag 17 mei 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
van Gumba gestolenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samantha; Ja Harry ik moet je wat vertellen, niet schrikken hoor maar ik heb een hersentumor, over twee weken willen ze beginnen met levensverlengende chemo.
Harry; JAAAAAAAAAAAAAH WOEHOE EEN KAAL KUTJE!!!
Sommige mannenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een dier dat een beetje zoals een hond is, die je kunt trainen en trouw is?
Ooit op een receptie geweest waar een dame vertelde dat ze zwanger was. Vraagt iemand aan haar "weet je wie de vader is?"quote:Op maandag 17 mei 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus zegquote:Op maandag 17 mei 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooit op een receptie geweest waar een dame vertelde dat ze zwanger was. Vraagt iemand aan haar "weet je wie de vader is?"![]()
Jammer.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, Sjefke was al een klein hondje![]()
![]()
Ik ben geen vogelman en sinds vorige week al helemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een klein meisje is ook weer zoiets...quote:Op maandag 17 mei 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Meeste mannen nemen vrij veel ruimte in dus voor Bos ook geen oplossing
Beter dan een enorme vrouw.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een klein meisje is ook weer zoiets...
Ach ik heb me ook prima vermaakt in de tijd toen Sjefke nog niet hier was, dus komt wel goed...quote:Op maandag 17 mei 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer.
Is zo saai zonder dieren
Een dolfijnquote:Op maandag 17 mei 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een dier dat een beetje zoals een hond is, die je kunt trainen en trouw is?
Ik was ook niet van plan een man te nemen. Ik zit mezelf soms al in de weg, dus dan wordt nog een man erbij wel erg veel...quote:Op maandag 17 mei 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Meeste mannen nemen vrij veel ruimte in dus voor Bos ook geen oplossing
In het geval van US bij maat 38?quote:
Gewoon zittend douchenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, tijd om op te staan en te douchen.
De douche is boven.quote:
Kan Joop je niet dragen? Of is ie er niet??quote:
Ik breek z'n rug denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan Joop je niet dragen? Of is ie er niet??
Weet je dat dat best wel kut is.quote:
Zou kunnen, ik heb 'm niet, dus nvt.quote:
Goeie optie wel dit.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je niet gewoon op een brancard door de wasstraat laten rollen
nee dit moet aan de worstjes van net worden gekoppeldquote:Op maandag 17 mei 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koppel je het ook aan de vis die gisteren gegeten is?
Nu al?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit moet aan de worstjes van net worden gekoppeld
Oeiquote:Op maandag 17 mei 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1.74 en 60 kilo anders gaan ze lijken op Skeksis.
Die zijn van hoe lang geleden? Heeft over het algemeen wel even nodig om je darmen enzo door te gaan he.quote:
uurtje?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn van hoe lang geleden? Heeft over het algemeen wel even nodig om je darmen enzo door te gaan he.
Gaat lastig worden, moet je straks als je een vriendje hebt de wekker zetten om nachtelijk sushi te eten.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uurtje?
meestal als ik iets heb gegeten begint het concert vrij snel daarna
Zou voor de gassen toch naar de vorige dag kijken. Het is normaliter echt niet zo snel je maag uit.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uurtje?
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, moet je straks als je een vriendje hebt de wekker zetten om nachtelijk sushi te eten.
Maakt notitie dat bitterbal bij een vreetmeet direct buiten gezet wordt na het eten om 'uit te razen'.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uurtje?
hmm dan is het toch de visquote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou voor de gassen toch naar de vorige dag kijken. Het is normaliter echt niet zo snel je maag uit.
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt notitie dat bitterbal bij een vreetmeet direct buiten gezet wordt na het eten om 'uit te razen'.
Nou soms als je koffie drinkt duurt het ook niet lang voor je darmen gaan werkenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou voor de gassen toch naar de vorige dag kijken. Het is normaliter echt niet zo snel je maag uit.
Hoe snel na een maaltijd je gaat winden, hangt af van je dieet. Veel vezels eten, betekent flatulentie. Het afbreken van vezelrijk voedsel in de darmen duurt ook wat langer dan een vezelarm maaltje. Een klein experiment leert ons dat witte bonen en sushi op een lege maag na 3 uur al effect hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim wel, valt de lucht niet op.quote:
Eentje zoeken die ook zo ruikt al.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken
Vloeistoffen gaan ook vlotter.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou soms als je koffie drinkt duurt het ook niet lang voor je darmen gaan werken
Nee. Verbazingwekkend dat je begeleiders dat uberhaupt toestaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg jij nooit foto's van de ontlasting van je lief?
"Gezocht, knappe carnivoor die ruikt naar rotte eieren".quote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje zoeken die ook zo ruikt al.
Ok dan heb ik nu een goede vraag: Hoe zit het met een smoothie? Gaat dat sneller dan als je dezelfde groenten en fruit ongepureerd zou eten?quote:
Badr?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Gezocht, knappe carnivoor die ruikt naar rotte eieren".
haha nee hoor, ook jij gaat net als Bal gewoon walmend je nest in waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Tweede bak thee op, echt richting douche nu.
Dankje, ik ruik je tot hier! Of is het ballie?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Tweede bak thee op, echt richting douche nu.
Zou ze dan als een tornado rond draaien?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt notitie dat bitterbal bij een vreetmeet direct buiten gezet wordt na het eten om 'uit te razen'.
Op zich zitten alle voedingstoffen daar nog in, maar het stuk tot pulp maken wat ergens in je darmen gebeurt, hoeft natuurlijk niet, dus op basis van die logica zeg ik sneller.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan heb ik nu een goede vraag: Hoe zit het met een smoothie? Gaat dat sneller dan als je dezelfde groenten en fruit ongepureerd zou eten?
Las hier laatst twee dingen over, bevroren fruit zit nauwelijks nog vitamines in en een blender moet minimaal een x aantal rpm kunnen maken om "gezond" te kunnen blenden.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich zitten alle voedingstoffen daar nog in, maar het stuk tot pulp maken wat ergens in je darmen gebeurt, hoeft natuurlijk niet, dus op basis van die logica zeg ik sneller.
Courgette in je broekzak?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft AH ineens de plastic zakjes afgeschaft bij het groenvoer
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om de geur te verbloemen ja, prima idee.
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Gezocht, knappe carnivoor die ruikt naar rotte eieren".
ja was ook al aangekondigdquote:Op maandag 17 mei 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft AH ineens de plastic zakjes afgeschaft bij het groenvoer
Moeten we tegenwoordig onze eigen zakjes meenemen dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pond sperziebonen in mijn binnenzak
Ik heb van die herbruikbare zakjes gekocht. Maar die zaten helemaal vast met plastic, dus toen ik dat eraf trok, zat er gelijk een gat inquote:Op maandag 17 mei 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we tegenwoordig onze eigen zakjes meenemen dan?
Symboolpolitiek, ondertussen kunnen giechelmeisjes nog steeds glitters kopen die vervolgens in onze voedselketen komen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb van die herbruikbare zakjes gekocht. Maar die zaten helemaal vast met plastic, dus toen ik dat eraf trok, zat er gelijk een gat in
Elke stap is er een brompotquote:Op maandag 17 mei 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Symboolpolitiek, ondertussen kunnen giechelmeisjes nog steeds glitters kopen die vervolgens in onze voedselketen komen.
Gewoon een ordinaire bezuiniging van AH. “Hé, wij betalen de plastic zakjes. Laat de klanten daar maar lekker voor betalen voortaan.”quote:Op maandag 17 mei 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Symboolpolitiek, ondertussen kunnen giechelmeisjes nog steeds glitters kopen die vervolgens in onze voedselketen komen.
"Kijk ons eens milieubewust zijn"quote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire bezuiniging van AH. “Hé, wij betalen de plastic zakjes. Laat de klanten daar maar lekker voor betalen voortaan.”
De rest van de winkel puilt uit van het plastic
Nee is echt om het milieu te redden hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire bezuiniging van AH. “Hé, wij betalen de plastic zakjes. Laat de klanten daar maar lekker voor betalen voortaan.”
De rest van de winkel puilt uit van het plastic
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar toch strippers geen glitter meer mogen gebruiken. Dan gaat ie klagen.
Is dit een dingetje ja?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar toch strippers geen glitter meer mogen gebruiken. Dan gaat ie klagen.
Krijgen we een vreet-meet?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga toch mee met de vreet-meet, ruftende glitterbal show incoming
Maar dan gaan we naar zaken waar het plebs komtquote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga toch mee met de vreet-meet, ruftende glitterbal show incoming
ELITEBALquote:Op maandag 17 mei 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dan gaan we naar zaken waar het plebs komt
Trek mijn hoodie wel aan en mijn negentienkleurige gympies.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dan gaan we naar zaken waar het plebs komt
Hmmm, gaan we naar de Febo?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las zoiets dacht ik, vreten voor een tientje
Zal het noteren.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uit te spreken als broezeloezeburpiedepurpie
Ex-zwager van mij, was zo'n simpele, die zat altijd te zemelen en smiespelen om satésaus, die had het echt iets van twintig keer per dag over satésaus en als je hem vroeg waar Italië lag dan wees hij Zuid-Amerika aan, sindsdien vind ik het saté voor simpele mensen, hij had ook zo'n bananendildo in de fruitmand liggen, dat was me toch hardop lachen.quote:
Kenners en erudiete mensen spreken dan ook over pindasaus.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex-zwager van mij, was zo'n simpele, die zat altijd te zemelen en smiespelen om satésaus, die had het echt iets van twintig keer per dag over satésaus en als je hem vroeg waar Italië lag dan wees hij Zuid-Amerika aan, sindsdien vind ik het saté voor simpele mensen, hij had ook zo'n bananendildo in de fruitmand liggen, dat was me toch hardop lachen.
Vreselijkquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
moet ze allemaal op eten. zijn tot vandaag goed
Hij noemde het ook zoquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kenners en erudiete mensen spreken dan ook over pindasaus.
A moment on the lipsquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
moet ze allemaal op eten. zijn tot vandaag goed
beide viesquote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
In mijn hoofd zijn pindasaus en satesaus wel een beetje anders al zal het theoretisch misschien niet zo zijn. Pindasaus is die wat dikkere bruine saus, satesaus is wat lichter van kleur en wat meer oranje. En lekkerder.
Goeie Indonees heeft dat hier ook wel hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ekte satétjes eet je in Maleisië en Singapore etc.
Die dikke bonken vlees die men hier op de barbecue gooit mogen niet eens zo genoemd worden
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zou je voor kiezen, kaas of satesaus? Of kaas met satesaus?
Ja, maar dat is dus niet wat de gemiddelde Hollander in de supermarkt kooptquote:Op maandag 17 mei 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie Indonees heeft dat hier ook wel hoor
Klopt. Om nog maar te zwijgen over de stukjes gekookt vlees die de Chinees aan een stokje rijgtquote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet wat de gemiddelde Hollander in de supermarkt koopt
Met zo’n doodshoofd op je pet?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ga ik maar eens ouderwets in uniform naar kantoor toe.
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ga ik maar eens ouderwets in uniform naar kantoor toe.
Hoop het voor jequote:Op maandag 17 mei 2021 21:40 schreef mschol het volgende:
hmm nog 2 vissen gevonden.. de rest ziet er goed uit, gedraagt zich normaal ed.. dus hopelijk blijft het hierbij
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
zouden die vissen zich bewust zijn dat ze een paar leden van de kudde missen?
Gelukkig nietquote:Op maandag 17 mei 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die vreselijke Martien nicht hè?
de garnalen gingen iig lekker knabbelen op de dooie vissen..quote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Wel passend als opkomstmuziek. Heb sowieso een exit-gesprek met iemand; en iemand die op gaat zeggen en vast niet met een zak geld te overtuigen is om te blijven.quote:
Misschien hebben zij die vissen wel vermoordquote:Op maandag 17 mei 2021 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
de garnalen gingen iig lekker knabbelen op de dooie vissen..
Vissen leven in een school niet in een kuddequote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vissen leven in een school niet in een kudde
ze zijn klein maar met heel veel..quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien hebben zij die vissen wel vermoord
nou heb je dat mysterie ook opgelostquote:Op maandag 17 mei 2021 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn klein maar met heel veel..
soort van chinees leger.......
Ik kan dat wel af en toe voor zo'n half uurtje.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij best rustgevend om niet te denken
Opgerold in zeewierquote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien hebben zij die vissen wel vermoord
ik alleen als ik slaapquote:Op maandag 17 mei 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dat wel af en toe voor zo'n half uurtje.
Waarom laat je die dode vissen dan niet door die garnalen opvreten?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn klein maar met heel veel..
soort van chinees leger.......
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik alleen als ik slaap![]()
Voor de rest druk druk druk druk
CT scan van jouw brein;quote:Op maandag 17 mei 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik alleen als ik slaap![]()
Voor de rest druk druk druk druk
ja en dan zit ik er heel rustig bijquote:Op maandag 17 mei 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CT scan van jouw brein; [ afbeelding ]
dat zou best handig zijn. Kunnen we ook onder water gaan levenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef crv het volgende:
Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar mog even en ik krijg kieuwen
Elektrokuterenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
hoe krijg ik die spinnen nou voor mijn ramen weg
durf ze niet open te zetten zo
om de hele simpele reden dat dat dus niet goed voor de bak is, teveel afvalstoffen die er echt uit moeten.. het is een gesloten systeem hequote:Op maandag 17 mei 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom laat je die dode vissen dan niet door die garnalen opvreten?
Ja, Ricardo de Huisspin. Kun je leuk me babbelen als 'ie een biertje op heeftquote:
ik spreek geen spinsquote:Op maandag 17 mei 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, Ricardo de Huisspin. Kun je leuk me babbelen als 'ie een biertje op heeft
Waarom moet je dat nou weer zeggenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel die ene soort die eitjes legt onder de hoofdhuid en in navels kruipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |