SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Niet voor kwiwi's. Je ziet in de OP Beeldmateriaal dat ze net na zonsopgang op zoek gaan naar voedselquote:
of je bent juist super pienterquote:Op maandag 17 mei 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit 2 jaar lang doet dan zijn je hersenen als een veel tekort gekookt ei.
oh ik kom net uit rust hoor. heb er al 11u op zitten vandaag. Weer door tot morgenochtend 8-9uquote:Op maandag 17 mei 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij begon om 6:00 en is klaar om 0:00 vandaag. Topdag.
Dus je werkt 35 uur per dag?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik kom net uit rust hoor. heb er al 11u op zitten vandaag. Weer door tot morgenochtend 8-9u
Lig meestal nog een uurtje te lezen en/fok!ken in bedquote:Op maandag 17 mei 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel erg vroeg dit hoor, heb echt net mijn avondeten op ...
Wat doe je dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die mogen nog heul niet
essentieel beroep
slechts 1 uurtje kezenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig meestal nog een uurtje te kezen en/fok!ken in bed![]()
Goeden TT
Daarom gewoon nooit een vriendin nemenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat werken werken werken tot je vriendin een zwart kindje uitpoept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |