quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mindblowing!
Alle vrouwen terug naar de keuken @:Paul
On my way!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mindblowing!
Alle vrouwen terug naar de keuken @:Paul
Ah da’s idd niet zo tof.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef mootie het volgende:
Vanmorgen werd er in ‘bedekte termen’ nogal negatief over MikeyTT gesproken. En dan tagged iemand hem. Zodra hij verschijnt springt een aantal users dan bovenop hem.
Ongeacht wat je van Mikey vindt, dat was een idiote reactie.
Eerst stiekem affikken, en dan proberen hem in het topic op de kast te krijgen.
Nou vind het raar dat mensen negatief zijn over dts of zeggen doe maar op slot, terwijl ze er zelf bijna tot nooit er komen..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat je dan een bewijs moet overleggen aangaande vergevorderde krankzinnigheid
Mensen moeten gewoon in het algemeen eens minder negatief doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind het raar dat mensen negatief zijn over dts of zeggen doe maar op slot, terwijl er zelf bijna tot nooit er komen..
sorry zie dat toch net iets anders..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij is iedereen welkom, en we kunnen moeilijk mensen verbieden in dts.. Maar sommige kunnen gewoon niet echt normaal doen als ze daar posten
En mensen die er al langer posten en dan maar lopen te ruziën etc die mogen van mij dan wel even een korte pauze nemen/krijgen
Het is niet zo moeilijk als bepaalde users zich irriteren of ergeren aan andere users, maar probeer die te negeren of blokkeer diegene dan.
Dat is hoe ik er over denk
Sommige vragen er ook om hoor, die denken dat ze gewoon heel wat zijn..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sorry zie dat toch net iets anders..
als sommigen binnen komen en zie post mootie bijvb want die klopt.
maar ook als twee andere personen inloggen in dts wordt er meteen op ingehakt..
Ja hebben andere manier van posten..
of er werd gezegd je hebt al reputatie...
of er is in verleden door hun wat gepost.
wordt er negatief meteen op hun gereageerd en ja dan zie je vaak wisselwerking . sommigen krijgen geen kans meer om normaal mee te posten..
en dat is zeer jammer...
verder bemoei ik mij er niet mee .
we zijn allemaal verschillend. en ja sommigen posten anders enzo..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige vragen er ook om hoor, die denken dat ze gewoon heel wat zijn..
En misschien moeten mensen inderdaad minder snel fel reageren op bepaalde users
Verder laat ik het hier ook bij
Gelukkig ook maar dat we allemaal verschillend zijn en op andere manier posten..Anders werd het ook maar een saaie bedoelingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we zijn allemaal verschillend. en ja sommigen posten anders enzo..
maar er meteen op hakken is ook niet zo fijn
Omdat dat de makkelijkste manier is, nu kunnen ze rustig alles terug lezen met een kop koffie of thee erbijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dat dichtgooien niet. Pak degene aan die over de schreef gaan en laat de rest lekker posten.
Power corruptsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat dat de makkelijkste manier is, nu kunnen ze rustig alles terug lezen met een kop koffie of thee erbij
We zijn 1 groot forum waar we ons fatsoenlijk dienen te gedragen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind het raar dat mensen negatief zijn over dts of zeggen doe maar op slot, terwijl ze er zelf bijna tot nooit er komen..
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef JochemSjakie het volgende:
Excuses voor een zekere verwensing zijn aangeboden en geaccepteerd, ik wil graag mijn TR over die verwensing intrekken.
Er staat overduidelijk in het grote fokhandboek dat trs niet kunnen worden ingetrokkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, moet jij je nu echt werkelijk overal mee bemoeien?
/jesuiseenpeuterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We zijn 1 groot forum waar we ons fatsoenlijk dienen te gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |