Tijdens het verschonen (zodra je haar broek uit begint te doen al..) hysterisch.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh @:gaddle dat zijn geen leuke dingen. Grote knuffel!
En NJ, wat zielig.. hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
Proberen het inderdaad, maar zitten én midden in een verbouwing (lees: stof overalquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Is het geen optie haar zonder luier te laten?
Fijn dat het redelijk gaat maar wel heftig, hoor! Ik hoop dat jullie er snel een weg in vindenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:56 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ja ik kan haar nog steeds borstvoeding geven. Het gaat oke.
[..]
Ik ben weer op zoek naar een ritme. mijn man en ik wonen tijdelijk niet meer bij elkaar. En ik heb de zorg van de kinderen op mij genomen. Maar ondanks alles gaat het toch wel redelijk.
Agosquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Gelukkig goed geholpen bij de huisarts, begripvol en gehoord. Ze hadden het lang niet zo erg gezien. Bewust niet te veel gesmeerd voordat we erheen gingen, zodat het goed te bekijken was.. De huid kwam gewoon los met het uitdoen van de luier.Nu een sterkere schimmelzalf, voor de zekerheid. En ja, verder deden we alles goed. Veel bloot neerleggen nu, dus matjes gekocht tegen het plassen, schimmelzalf, vervolgens dik insmeren en bidden. Maandag weer contact, bovenop blijven zitten.
Dus opvang uiteraard nu even afgezegd, moeten echt even 1 op 1 aandacht voor d'r hebben.
Gods ja, ik heb er zelf al 3 gehad sinds Colin geboren is. Erg vervelend want spookt constant door je hoofd. Hopelijk is de koortslip van Melba snel over.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
Wat sneu NJ! Hoop dat het snel beter gaat.
Hier de hele dag gehuil aan de borst en slecht drinken, maar hij redt het er wel even lang op als normaal dus ga er maar vanuit dat het goed is zo. Veel grote poepluiers en mondjes terug ook, dus misschien valt t vandaag gewoon niet zo lekker.
Temperatuur wel even gecheckt. Was normaal. Die van zes lijkt een koortslip te hebben dus die heeft nu strikte instructies om niet aan de baby te zitten en wij wassen steeds onze handen... ben wel een beetje para wb koortslip...
Niet allemaal tegelijkquote:Op maandag 24 mei 2021 21:06 schreef Seven. het volgende:
Wat is een goede buggy? We hebben nu een maxi cosi met wiegbak, zitje, autozitje en alles erop en eraan. Maar als buggy vind ik 'm niet erg fijn want veel te lomp om fatsoenlijk op te bergen en ook een hoop gelazer om het ding achterin de auto te krijgen.
En wanneer ga je over van een maxi cosi babyzitje naar een autozitje waarin je kleine rechtop zit?
1. De easywalker xs ofzo schijnt een goede, lichte, klein invouwbare buggy te zijn. Die wil ik iig zodra er een bakfiets is, kan de buggy mooi klein opgevouwen mee in de bak.quote:
Zo zielig vind ik dit. Onze oudste heeft 1x een schimmel gehad toen was het knalrood, maar thank god nooit zo erg als wat jij omschrijft. Ik zou huilen denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Gelukkig goed geholpen bij de huisarts, begripvol en gehoord. Ze hadden het lang niet zo erg gezien. Bewust niet te veel gesmeerd voordat we erheen gingen, zodat het goed te bekijken was.. De huid kwam gewoon los met het uitdoen van de luier.Nu een sterkere schimmelzalf, voor de zekerheid. En ja, verder deden we alles goed. Veel bloot neerleggen nu, dus matjes gekocht tegen het plassen, schimmelzalf, vervolgens dik insmeren en bidden. Maandag weer contact, bovenop blijven zitten.
Dus opvang uiteraard nu even afgezegd, moeten echt even 1 op 1 aandacht voor d'r hebben.
Als je aan het verschonen bent springen de tranen je ook in de ogen. Zo machteloos als je je voelt naar je kleintje..quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Zo zielig vind ik dit. Onze oudste heeft 1x een schimmel gehad toen was het knalrood, maar thank god nooit zo erg als wat jij omschrijft. Ik zou huilen denk ik.
Duimen!
Ja, het luchten gaan we nóg meer op inzetten inderdaad. 200 puppy matjes gekocht, dus we leggen de vloer/bank/.. gewoon vol tegen het lekken morgen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:51 schreef Donna het volgende:
Snap ik helemaal @:NicolasJoy, vreselijk om te zien. Inderdaad maar zoveel luchten als mogelijk. Na mijn bevalling (van andere orde, maar toch) moest ik dat ook en alles herstelde toen echt heel snel!
A-tje is nu bijna 6,5 maanden, maar ook trager als haar zus haha. Die zat al op deze leeftijd, maar dat zie ik A-tje nog lang niet doen hoor! En ze heeft ook nog geen tanden terwijl zus al 2 of 3 had.
Ik wilde al eerder reageren maar ik weet niet of die wij hebben in Nederland verkrijgbaar is. Wij hebben een Summer 3d lite. Heb ik ook gebruikt voor de reis naar Nederland. Heel fijn, licht in gewicht, kan van goed rechtop tot bijna plat liggend en was maar $65 ofzo.quote:
Wij hebben een simpele Koelstra. Beviel prima. Ik vond de wandelwagen wel beduidend lekkerder lopen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |