SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Zoals ze het nu heeft hebben we bij de oudere zus ook niet gezien.. Die heeft al snel last van rode billen, maar zo vurig als we nu zien.. Hopelijk met andere tanden minder intens. Ze ligt ook meer aan de borst nu inderdaad, maar denk ook als afleiding en/of troost. Meer afgeleid enzo ook.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:35 schreef Nolita het volgende:
Wat sneu voor S NJ. Het wisselt ook zo hoeveel
last ze ervan hebben. Ik heb het fenomeen deze keer pas leren kennen. Wil S ook vaker drinken nu?
En wat goed van Colin, wen maar vast aan die kopstoten.
hier hebben we de kleine man steeds wat voorgezet als wij zelf gingen eten, en tussendoor (vooral als hij ging slapen) dan kreeg hij gewoon borstvoeding, en ik ben gestopt met kolven. Toen de diepvriezer leeg was, kreeg hij geen flesjes voeding meer. Langzaam aan op de opvang soja melk bij de lunch gaan drinken en tussendoor water.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh sneu van de billetjes en tandjes! Bubbles kauwt ondertussen wel echt òveral op, en houdt vaak haar handjes op haar wangetjes, maar verder geen overmatig gekwijl of heel veel huilen. Geen idee dus hoe het hier zit met de tandjes.
Oke en nog even een andere vraag. Ik weet dat het nog ver weg is hoor, maar ik begrijp nog steeds de overgang van melkvoeding naar vaste voeding niet helemaal. Ik hoor/lees overal dat melk tot 1 jaar de hoofdvoeding is, maar dat ze vanaf 1 jaar volledig met de pot mee kunnen eten. Hoe dan?Ze kunnen toch niet op dag 364 nog veel melkvoeding krijgen en een beetje vast eten en dan een dag later volledig met de pot mee eten zonder melkvoeding? Ik zie dit waarschijnlijk veel te zwart/wit maar vanaf dat Bubbles 10,5 maand is ga ik weer aan de slag en ik zit nu gewoon al een beetje in de stress hoe ik dat dan aan moet gaan pakken
![]()
. Ik heb namelijk geen zin om te kolven (vind ik echt verschrikkelijk) maar om nou rond die leeftijd nog flesjes en kunstvoeding te gaan introduceren vind ik ook zoiets. Maar misschien hoeft dat ook wel helemaal niet want ik ben geen hele dagen weg en hoeveel melk drinkt een baby van die leeftijd überhaupt nog? Ik heb namelijk ook verschillende verhalen gehoord in mijn omgeving van baby’s die rond 9/10 maanden geen melk meer wilden en gewoon volledig met de pot zijn gaan mee eten.. dat zal natuurlijk ook niet de bedoeling zijn maar die zijn ook allemaal prima terecht gekomen. Ik weet dat dit waarschijnlijk allemaal wel los loopt en dat het niet echt te plannen valt maar ik vind het lastig. Voor degenen die dit al hebben meegemaakt: hoe ging dit bij jullie?
Ah, komt wel goed tochquote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh sneu van de billetjes en tandjes! Bubbles kauwt ondertussen wel echt òveral op, en houdt vaak haar handjes op haar wangetjes, maar verder geen overmatig gekwijl of heel veel huilen. Geen idee dus hoe het hier zit met de tandjes.
Oke en nog even een andere vraag. Ik weet dat het nog ver weg is hoor, maar ik begrijp nog steeds de overgang van melkvoeding naar vaste voeding niet helemaal. Ik hoor/lees overal dat melk tot 1 jaar de hoofdvoeding is, maar dat ze vanaf 1 jaar volledig met de pot mee kunnen eten. Hoe dan?Ze kunnen toch niet op dag 364 nog veel melkvoeding krijgen en een beetje vast eten en dan een dag later volledig met de pot mee eten zonder melkvoeding? Ik zie dit waarschijnlijk veel te zwart/wit maar vanaf dat Bubbles 10,5 maand is ga ik weer aan de slag en ik zit nu gewoon al een beetje in de stress hoe ik dat dan aan moet gaan pakken
![]()
. Ik heb namelijk geen zin om te kolven (vind ik echt verschrikkelijk) maar om nou rond die leeftijd nog flesjes en kunstvoeding te gaan introduceren vind ik ook zoiets. Maar misschien hoeft dat ook wel helemaal niet want ik ben geen hele dagen weg en hoeveel melk drinkt een baby van die leeftijd überhaupt nog? Ik heb namelijk ook verschillende verhalen gehoord in mijn omgeving van baby’s die rond 9/10 maanden geen melk meer wilden en gewoon volledig met de pot zijn gaan mee eten.. dat zal natuurlijk ook niet de bedoeling zijn maar die zijn ook allemaal prima terecht gekomen. Ik weet dat dit waarschijnlijk allemaal wel los loopt en dat het niet echt te plannen valt maar ik vind het lastig. Voor degenen die dit al hebben meegemaakt: hoe ging dit bij jullie?
Misschien Bubbles wakker maken voor een voeding als je terugkomt van je werk?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Het zal in de avond een paar uurtjes zijn, precies tijdens haar bedtijd, dat is ook wat het onhandig maakt. Haar avondvoeding wil ik er zo lang mogelijk in laten (ik lees ook vaak dat je die het langste blijft geven) maar dan ben ik er dus niet.. moet dus maar even kijken hoe we dat gaan doen.
Ik ben het vaste voedsel ook aan het opbouwen, maar de bv nog niet aan het afbouwen (hopelijk wordt ze niet veel te dik straks). Ze zal vast minder drinken dan voorheen, blijft altijd lastig te zeggen met bv. Hoeveel flessen drinkt Colin nog per dag? Overigens zie ik Bubbles ook nog lang niet stoppen met melk drinken hoor, en dat is zeker ook niet per se mijn doel, maar we moeten er een beetje een weg in vinden straks dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien doe ik dat wel als ze nog steeds een nachtvoeding nodig heeft (ja, fokwet, dat doorslapen was van korte duurquote:Op maandag 24 mei 2021 21:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien Bubbles wakker maken voor een voeding als je terugkomt van je werk?
quote:Op maandag 24 mei 2021 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
Verder gaat hier alles prima!Ohhh super cute! Wat een prachtig meisje is het toch, mijn man was hier ook aan het smeltenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Resistance is futile.
Ik kolf nu 2 keer nog onder werktijd, ik denk dat 1 keer (onbetaald) straks het maximaal haalbare is (zowel voor mijn mentale staat als voor mijn werkgeverquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Wil je dan zelf niet meer tijd opnemen voor het kolven, of staat je werkgever niet open voor extra (onbetaalde) pauzes?
Heel fijn Loempia (en jou!) weer even een keer hier te zien!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:40 schreef Mango91 het volgende:
Hoi! Ik kom hier alvast een beetje om het hoekje kijken. Afgelopen zaterdag ouders geworden van een prachtige zoon. We zijn super trots en blij. Ik zal hem hier Fox noemen. Niet zijn echte naam, maar naar zijn dier rijke kamertje.
Ik heb de laatste tijd al wel wat gespiekt, maar ga vanaf nu eens wat meer meelezen om te zien welke leuke baby’s hier allemaal zitten. En over een poosje hopelijk wat actiever meeposten!
Welkom en gefeliciteerd! Lekker snuffelen en knuffelenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:40 schreef Mango91 het volgende:
Hoi! Ik kom hier alvast een beetje om het hoekje kijken. Afgelopen zaterdag ouders geworden van een prachtige zoon. We zijn super trots en blij. Ik zal hem hier Fox noemen. Niet zijn echte naam, maar naar zijn dier rijke kamertje.
Ik heb de laatste tijd al wel wat gespiekt, maar ga vanaf nu eens wat meer meelezen om te zien welke leuke baby’s hier allemaal zitten. En over een poosje hopelijk wat actiever meeposten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |