quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Niet eens, er was een oproepje gedaan om het team een hart onder de riem te steken na de wedstrijd in aanloop naar de playoffs en vervolgens werd het een beetje gekaapt als een anti nieuw stadion protestquote:Op maandag 17 mei 2021 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht dat de actie tegen de slechte prestaties was.
Maar is tegen het nieuwe stadion.
Erg jammer, ben voor een nieuw stadion
Eens hoor, ik zou Kokcu echt graag nog een seizoen in een aanvallendere rol zien. Maar ik denk dat het echt cruciaal is dat je gaat doorselecteren en het geld voor Kokcu en Senesi kan je daar heel goed voor gebruiken. Ik denk dat je elftal daar in zijn geheel sterker van gaat worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
Alhoewel het tegen een uitgespeeld RKC was zag je gisteren wel meteen wat het doet met Kokcu als hij een voetballer om zich heen heeft. Nu kennen die twee elkaar natuurlijk wel door en door maar ik zou het wel zonde vinden als hij vertrekt ook omdat ik erg benieuwd ben naar Kokcu in een wat aanvallendere speelstijl.
Senesi voor 15-20+ moet je altijd laten gaan.
Hmm. In het geval dat Senesi weggaat heb je wel echt een uitdaging achterin. Ik vraag me af of Hendriks al klaar is om op lcv te zetten. En mocht dat zo zijn, zelfs dan heb je geen speler om hem op te vangen als hij uitvalt. Sluit niet uit dat Feyenoord dan toch nog een jaar een verdediger gaat huren om e.e.a. op te vangen want je hebt volgend jaar ook al geen back-up voor Geertruida.quote:
Boscagli en Teze bij PSV ging best lekker, ook omdat het paste bij de speelstijl van Schmidt, meer snelheid centraal.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. In het geval dat Senesi weggaat heb je wel echt een uitdaging achterin. Ik vraag me af of Hendriks al klaar is om op lcv te zetten. En mocht dat zo zijn, zelfs dan heb je geen speler om hem op te vangen als hij uitvalt. Sluit niet uit dat Feyenoord dan toch nog een jaar een verdediger gaat huren om e.e.a. op te vangen want je hebt volgend jaar ook al geen back-up voor Geertruida.
Ja, maar eigenlijk heb je zelfs twee back-ups nodig. Dus misschien een transfervrij halen en een huren, zodat je het geld in met name met middenveld kan stoppen. Op het middenveld hebben we de komende jaren sowieso niet echt talenten die door kunnen gaan breken dacht ik. Voornamelijk achterin en voorin.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Boscagli en Teze bij PSV ging best lekker, ook omdat het paste bij de speelstijl van Schmidt, meer snelheid centraal.
Geertruida - Hendriks past bij een speelstijl met een hoge, verdedigende lijn. Absoluut eens dat je dan wel ervaren back-up erachter moet hebben.
Denk dat ze woensdag nog zonder publiek doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat nog een hele uitdaging worden dan, kaartverkoop opstarten, afspraak inplannen bij testcentrum (waar je vaak nog voor moet reizen ook) en de wedstrijd is overmorgen
Zeker! Ik zou wel zien dat Geertruida en Hendriks het centrum vormen bij een vertrek van Senesi, en dat je dan twee spelers achter de hand hebt in het centrum. Als Haps vertrekt heb je namelijk geen andere linksback, maar Hendriks kan ook op linksback uit de voeten als het moet.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk heb je zelfs twee back-ups nodig. Dus misschien een transfervrij halen en een huren, zodat je het geld in met name met middenveld kan stoppen. Op het middenveld hebben we de komende jaren sowieso niet echt talenten die door kunnen gaan breken dacht ik. Voornamelijk achterin en voorin.
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk dat ze woensdag nog zonder publiek doen.
Hm, dan zal het wel doorgaan ja.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolderautist denkt hier anders over.
Dan mag je vanmiddag nog wel een testje doen wil je morgenmiddag/avond de uitslag hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolderautist denkt hier anders over.
Geven die fieldlab testcentrales de uitslag niet wat sneller? GGD testen duren wel zo lang ja. Of nouja, toen het wat drukker was, nu geen idee (maar goed, daar mag je je toch niet laten testen).quote:Op maandag 17 mei 2021 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan mag je vanmiddag nog wel een testje doen wil je morgenmiddag/avond de uitslag hebben.
Oh, geen idee.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geven die fieldlab testcentrales de uitslag niet wat sneller? GGD testen duren wel zo lang ja. Of nouja, toen het wat drukker was, nu geen idee (maar goed, daar mag je je toch niet laten testen).
Bij de ArenA hebben ze vast nog wel een plekje. @GurneyIsBestOkequote:Op maandag 17 mei 2021 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan mag je vanmiddag nog wel een testje doen wil je morgenmiddag/avond de uitslag hebben.
Sowieso niet bij GGD.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
@:Caland jij was laatst bij een wedstrijd. Was je test via fieldlab of GGD? En hoe snel ging dat?
KNVBquote:De openbaar aanklager van de KNVB gaat onderzoeken hoe supporters van Feyenoord zondag tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk de Kuip zijn binnengekomen. Dat meldt een woordvoerder van de bond aan het NRC. De aanklager zal met de club in gesprek gaan.
De wedstrijd tussen Feyenoord en RKC kwam even stil te leggen, toen enkele supporters die zich buiten het stadion hadden verzameld de weg naar binnen wisten te vinden. Zij liepen de tribunes op en staken fakkels af, waarna zij na enkele minuten het stadion weer verlieten. De woordvoerder van de KNVB geeft aan dat de bond niet blij is met de actie. "In 2019 is het betaald voetbal in samenwerking met justitie en politie tot afspraken gekomen om vuurwerkgebruik rondom het voetbal aan te pakken."
Ook de reactie van de spelers, die voor de supporters klapten om ze te bedanken voor hun steun, is bij de KNVB niet goed gevallen. "Er zijn duidelijke afspraken dat spelers gelijk naar binnen gaan als er vuurwerk op het veld wordt gegooid. Wij snappen dan ook niet dat de spelers van Feyenoord op het veld bleven applaudisseren en de supporters daarmee belonen voor eerst het plegen van huisvredebreuk en daarna het gooien van vuurwerk op het veld."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |