Ik zou er ook geen 50 euro aan stroom per maand voor over hebben om een server daarvoor te laten draaienquote:Op maandag 17 mei 2021 11:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk nog een maand en dan gaat de stekker er letterlijk uit.
Hij zal gemist worden. Rust in vrede monitorquote:Op maandag 17 mei 2021 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook monitor zal verdwijnen gezien het niets anders is dan een scriptje.
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volliggen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen 50 euro aan stroom per maand voor over hebben om een server daarvoor te laten draaien
(ook al heb ik er nu een 24/7 draaien die praktisch niets doet)
Het is dat mijn server een thuisserver is anders zou ik het scriptje wel kunnen draaien....mja geen vast IP enzoquote:Op maandag 17 mei 2021 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook monitor zal verdwijnen gezien het niets anders is dan een scriptje.
Lief dat je het al die tijd gedaan hebt.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volligen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.
Dus nog twee maanden winnenquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 17 mei 2021 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volliggen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.
Groot gelijk Bondagequote:Op maandag 17 mei 2021 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volliggen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |