abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199690102
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:05 schreef HSG het volgende:
Waarom ga jij als vrouw mee in de gladde praatjes van zo'n man?
Welke man?
Bedoel je TFL of Ekte_majones?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 31 mei 2021 @ 03:38:10 #77
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199690170
De meter der haatgraad is nooit objectief of eerlijk. Mijn zusje kreeg altijd de voorkeursbehandeling ;(
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  maandag 31 mei 2021 @ 05:52:56 #78
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199690318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

haat? mooie vrouwen krijgen juist aandacht.

vrouwen die denken dat ze mooi zijn omdat ze toevallig veel likes van wanhopige mannen krijgen hebben juist haat omdat ze in het echte leven door de stoere kerels worden genegeerd en het klokje tikt voor het krijgen van nageslacht. Waarschijnlijk ben jij zo iemand.
Hahaha!

Zo ene had een maat van me laatst.
Hij dacht een leuke Tinderdate voor een potje krikken. Halverwege de daad kapte madam het af omdat ze ''het zo toch niet gewend was''. Begon er vervolgens een maf verhaal uit te knallen dat ze eigenlijk dolgraag zwanger wilde
worden en zelfs kunstmatige inseminatie overweegde. Die maat van me had ook zoiets van: ''Wat voor maf mokkel heb ik nou weer aan m'n broek hangen?!'' Snel de deur uit gewerkt en Tinder weer voor enkele maanden afgezworen :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199692118
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:12 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Bedankt voor de concrete vertaling.

Het antwoord is wat mij betreft niet heel ingewikkeld. Dit is het gevolg van de dubbele seksuele moraal die heerst onder onder de bozen en verongelijkten. Die menen ergens recht op te hebben en die vrouwen ontnemen ze dat recht door niet kuis te zijn, want als elke vrouw zich aan één man zou binden zouden de bozen ook aan de vrouw geraken.
Volgens mij (vrouw) werden in het verleden vaker mannen aantrekkelijker gevonden omdat ze de kost verdienden oid. Tegenwoordig doppen vrouwen hun eigen boontjes en dan is het ineens dus ook relevant of een man fysiek aantrekkelijk is, want je moet het er ook mee kunnen. Als minder prettig ogend heerschap heb je dan pech. Maar behalve looks zijn er wel meer dingen aantrekkelijk voor vrouwen...intelligentie of humor bijvoorbeeld, maar ook of een man om kan gaan met zijn emoties, of volgens de oude stempel niet mag en wil huilen...

Natuurlijk maken aantrekkelijke mannen gebruik van hun looks. In de basis maken de meeste mensen gebruik van hun talenten. En gelukkig heeft iedereen wel wat talenten en is daar vaak ook wel een markt voor, maar op een datingsite scoor je vooral lekker als je een aantrekkelijke man bent met goede babbel die verbinding zoekt, of als je een lekker wijf bent dat in is voor casual seks. En anders kun je je heil beter in de offline wereld zoeken...

Daarbij maakt het een man zeker niet aantrekkelijker wanneer hij mikt op casual seks, dat hoort iedere vrouw online om de haverklap en de meesten zitten daar niet op te wachten.
pi_199692239
Ik zou die vrouwen zeker niet bashen...uiteindelijk is het fijner vrijen met iemand die je aantrekkelijker vindt, en veel van de dames hopen eigenlijk dat die knapperd niet een hol vat is met een mooi jasje maar ook gewoon een leukerd waarmee ze hand in hand langs het strand kunnen wandelen...of zoiets romantisch en meer duurzaams...

Mannen houden in het algemeen niet van de friendzone en vrouwen worden gillend gek van al die droeftoeters die gelijk over seks beginnen...
pi_199692268
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 05:52 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Hahaha!

Hij dacht een leuke Tinderdate voor een potje krikken. Halverwege de daad kapte madam het af omdat ze ''het zo toch niet gewend was''. Begon er vervolgens een maf verhaal uit te knallen dat ze eigenlijk dolgraag zwanger wilde
worden en zelfs kunstmatige inseminatie overweegde. Die maat van me had ook zoiets van: ''Wat voor maf mokkel heb ik nou weer aan m'n broek hangen?!'' Snel de deur uit gewerkt en Tinder weer voor enkele maanden afgezworen :P
Dus zelfs met een groter doel dan slechts seks wilde ze hem al niet...
  maandag 31 mei 2021 @ 11:33:34 #82
274840 Graf-Schweinhund
pi_199692567
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:12 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Dus zelfs met een groter doel dan slechts seks wilde ze hem al niet...
Ik kan niet zeggen dat ie dan veel mist. Bij mij hoeft zo ene ook niet aan te komen. Die dingen zeg je van te voren als je 't mij vraagt.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199692773
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:33 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ie dan veel mist. Bij mij hoeft zo ene ook niet aan te komen. Die dingen zeg je van te voren als je 't mij vraagt.
Zij evenmin. De vraag naar casual seks door mannen is sowieso veel groter dan het aanbod aan vrouwen daarvoor...zij heeft niet zozeer zin in een scharrel met een of andere zak hooi, hij heeft geen zin in een vrouw met issues...volgens mij zijn ze qua problematiek wel aan elkaar gewaagd...
  maandag 31 mei 2021 @ 11:59:11 #84
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199692987
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 05:52 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Hahaha!

Oef, dat was door het oog van de naald…
Gelukkig kreeg ze gewetenswroeging.

Want laat me raden, het was of zou zonder rubbertje gaan…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:00:55 #85
274840 Graf-Schweinhund
pi_199693002
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Oef, dat was door het oog van de naald…
Gelukkig kreeg ze gewetenswroeging.

Want laat me raden, het was of zou zonder rubbertje gaan…
Nee die fout maakt die maat van me niet. We hebben in de kennissenkring ene die dat wel doet met alle gevolgen van dien :P
  maandag 31 mei 2021 @ 12:01:56 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199693019
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:33 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Er zijn meer mafkezen dan je lief is. Ga er nooit vanuit dat zelfs zulke mogelijk levensveranderende dingen gezegd worden.

Heb lol, maar bescherm jezelf. Als je iemand niet goed kent weet je zeker dat je iemand niet kan vertrouwen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:02:57 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199693034
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:00 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Nee die fout maakt die maat van me niet. We hebben in de kennissenkring ene die dat wel doet met alle gevolgen van dien :P
Ah, daarom dat ze misschien afhaakte.
Nou ja beter maar, zo’n mafkees wil je zo snel mogelijk kwijt.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:04:29 #88
274840 Graf-Schweinhund
pi_199693057
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Zij evenmin. De vraag naar casual seks door mannen is sowieso veel groter dan het aanbod aan vrouwen daarvoor...zij heeft niet zozeer zin in een scharrel met een of andere zak hooi, hij heeft geen zin in een vrouw met issues...volgens mij zijn ze qua problematiek wel aan elkaar gewaagd...
Er is iig geen sprake meer van "ze"
Verder kom je met een punt wat mij volledig aan m'n reet kan roesten dus ik vraag me af waarom je daarmee komt maargoed. Om daar dan maar op in te gaan: Het zal wel, ik houd me daar zelf niet mee bezig. Mensen doen maar. I couldn't give less of a French cheese flying fuck.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:08:49 #89
274840 Graf-Schweinhund
pi_199693116
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn meer mafkezen dan je lief is. Ga er nooit vanuit dat zelfs zulke mogelijk levensveranderende dingen gezegd worden.

Heb lol, maar bescherm jezelf. Als je iemand niet goed kent weet je zeker dat je iemand niet kan vertrouwen.
1 van de redenen waarom ik niet actief date en al helemaal niet aan zoeits als Tinder begin is juist omdat er zoveel mafklappers rondlopen. Al moet ik voor de rest van m'n leven handkarren en kom ik nooit ene tegen.. nog liever dat dan zo'n gestoord mokkel bezwangeren. Een kennis van me heeft t wel voor elkaar gekregen dus voorbeeld genoeg gezien.
pi_199693816
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:04 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Er is iig geen sprake meer van "ze"
Verder kom je met een punt wat mij volledig aan m'n reet kan roesten dus ik vraag me af waarom je daarmee komt maargoed. Om daar dan maar op in te gaan: Het zal wel, ik houd me daar zelf niet mee bezig. Mensen doen maar. I couldn't give less of a French cheese flying fuck.
Ehm fresh meat op Fok, ken jou niet, geen idee waarover jij wel of geen flying whatyamacallit geeft, daarbij boeit me ook niet zo heel erg, geef slechts mijn mening, mag jij je bips mee afvegen, ik was het al kwijt, so who cares...
  maandag 31 mei 2021 @ 13:33:03 #91
274840 Graf-Schweinhund
pi_199694110
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:03 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Ehm fresh meat op Fok, ken jou niet, geen idee waarover jij wel of geen flying whatyamacallit geeft, daarbij boeit me ook niet zo heel erg, geef slechts mijn mening, mag jij je bips mee afvegen, ik was het al kwijt, so who cares...
:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')