Dit is wat ik ook maar steeds in mijn achterhoofd probeer te planten, maar ik heb dan weer zo'n achterhoofd wat meteen terug begint te ratelen over foutief negatieve testen en dan zit ik me toch weer zorgen te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Iedereen daar is negatief getest, dat is belangrijk om te onthouden. Aan het begin voelde het voor mij ook wat maf, maar dat wende snel genoeg
Het kan natuurlijk wel, maar de kans daarop is vrij kleinquote:Op woensdag 19 mei 2021 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook maar steeds in mijn achterhoofd probeer te planten, maar ik heb dan weer zo'n achterhoofd wat meteen terug begint te ratelen over foutief negatieve testen en dan zit ik me toch weer zorgen te maken.![]()
Misschien moet ik een mondkapje op mijn achterhoofd zetten, dan hoor ik hem misschien wat minder.![]()
Later vandaag!quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:55 schreef grazz het volgende:
Is er al een @:Aoibhin verslag met foto's en al?
Had ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:32 schreef Momazie het volgende:
O, en ik mis nog wat. Dat loshangende ledscherm is echt fantastisch. Geeft zo'n dynamiek in de zaal, maar ook op de TV beelden die je ziet.
Ik ben alleen we blij dat ik niet tegen de achterkant aan keek, dat zou ik wel echt een nadeel vinden.
Ik bedenk steeds nieuwe dingen die zo gaaf waren
Bij stuntshows kan je dat ook altijd goed merkenquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:48 schreef Fascination het volgende:
Ja inderdaad, die pyro’s zijn heel heet. Die voel je meteen! Helemaal niet verwacht
quote:
Moet je een keer naar Rammstein gaanquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:48 schreef Fascination het volgende:
Ja inderdaad, die pyro’s zijn heel heet. Die voel je meteen! Helemaal niet verwacht
Je gaat door een metaaldetector en dan nog indien noodzakelijk met een handscanner.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:25 schreef Meridiaan het volgende:
Wat betreft de beveiliging: is het alleen controle van de tassen of ook Schipholbeveiliging met iedereen fouilleren?
Je legt de tassen op een speciaal soort ton naast een bodyscan-ding. Er wordt gecontroleerd of er niks in de tas zit wat niet mag en de beveiliger vraagt ook nog specifiek of er geen vloeistoffen mee zijn, geen wapens, niks scherps, etc.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:25 schreef Meridiaan het volgende:
Wat betreft de beveiliging: is het alleen controle van de tassen of ook Schipholbeveiliging met iedereen fouilleren?
Wat een mooie ervaring.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:12 schreef TDHS het volgende:
Voor de liveshow van gisteren hadden we dus vip kaarten. Effe een kort verslag van onze treatment. Na het gratis parkeren pal naast de deur liepen we om 18:30 naar de korte rij voor ‘hospitality’ en eenmaal door de checks kregen we in de hal van het nieuwe RTM stage een oranje armbandje en het lamp-polsbandje. En natuurlijk een vlaggetje naar keuze. We liepen verder naar de RTM stage en daar stond een vooral zakelijk publiek van enkele honderden mensen lekker te drinken en te eten. Gasten van Eneco, Rotterdam, Booking en Mercedes etc. Heerlijke mini-gangen met o.a. zalm, sate, tonijn, pita, asperges, ijs en tiramisu werden rondgebracht en het hield niet op. Ze hadden misschien iets te veel gemaakt. De loco burgemeester gaf een welkomsspeech en iets na achten kwam het verzoek aan de gasten om naar de zaal te gaan. Daarbij werden we begeleid door enthousiaste vrijwilligers. We hadden supermooie plekken op de derde rij naast de voorste greenroombanken.
De show was geweldig en iedereen ging helemaal uitzinnig uit z’n dak, met name in de vakken om ons heen. Daar zaten de grotere fans natuurlijk. Bij de opening van de show kreeg ik natte oogjes van trots op de prestatie.
Aan het einde van de stemming kwam een hostess ons allemaal melden dat de bar in de RTM zaal al weer open was. Dat was niet meteen duidelijk in die herrie dus we dachten even dat er iets mis was ofzo. Beetje gek moment. Gelukkig ging niemand naar de bar en wilde het vak echt de enveloppen meemaken. Na de aftitelingen konden op vertoon van ons oranje armbandje weer naar de RTM zaal alwaar we nog een uur hebben staan drinken en eten van frietjes, hamburgers en bitterballen. Leuke eurovisie stampers van ik denk dezelfde DJ die de Ahoy zaal opwarmde.
Op weg naar buiten kregen we een bescheiden Moroccanoil giftbag. Kreeg iedereen die? Ik kon dat niet checken want het was al stil buiten met nog enkele auto’s op de parking.
Morgen naar de family en de live show op z’n nonvips. Gaat denk ik nog leuker worden!
Mag je wel handgel meenemenquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je legt de tassen op een speciaal soort ton naast een bodyscan-ding. Er wordt gecontroleerd of er niks in de tas zit wat niet mag en de beveiliger vraagt ook nog specifiek of er geen vloeistoffen mee zijn, geen wapens, niks scherps, etc.
Daarna ga je zelf door die bodyscan heen en mag je doorlopen en je tas weer in ontvangst nemen.
Het is niet zo dat je tas echt op zo'n "rolding" moet om gescand te worden zoals op het vliegveld ofzo. Fouilleren hoefde bij ons niet, maar wellicht zullen ze dat doen als je veel zakken hebt ofzo, of steekproefsgewijs.
Nee, zou ik niet doen. Weet wel zeker dat het niet mag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mag je wel handgel meenemenof telt dat ook als vloeistof?
Er staan overal dispensers met handspul.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had handgel mee gister, was geen probleem. :-)quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |