abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:59:58 #151
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_199501065
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:58 schreef H_T het volgende:

[..]

Iedereen daar is negatief getest, dat is belangrijk om te onthouden. Aan het begin voelde het voor mij ook wat maf, maar dat wende snel genoeg :)
Dit is wat ik ook maar steeds in mijn achterhoofd probeer te planten, maar ik heb dan weer zo'n achterhoofd wat meteen terug begint te ratelen over foutief negatieve testen en dan zit ik me toch weer zorgen te maken. }:|

Misschien moet ik een mondkapje op mijn achterhoofd zetten, dan hoor ik hem misschien wat minder. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 19 mei 2021 @ 11:56:52 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_199501990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit is wat ik ook maar steeds in mijn achterhoofd probeer te planten, maar ik heb dan weer zo'n achterhoofd wat meteen terug begint te ratelen over foutief negatieve testen en dan zit ik me toch weer zorgen te maken. }:|

Misschien moet ik een mondkapje op mijn achterhoofd zetten, dan hoor ik hem misschien wat minder. :P
Het kan natuurlijk wel, maar de kans daarop is vrij klein :) Je moet dan ook nog de pech hebben dat diegene net bij jou in de buurt komt én dat er dan nog wat mis gaat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199503931
Is er al een @Aoibhin verslag met foto's en al? :7
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_199504266
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:55 schreef grazz het volgende:
Is er al een @:Aoibhin verslag met foto's en al? :7
Later vandaag! :* Ik wil eerst even de show op tv nog terugkijken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199504337
Ik was er gisteravond ook bij en ben zo GELUKKIG dat ik het mee heb mogen maken! Wat ontzettend gaaf om te zien hoe ze in zo korte tijd de stage af- en opbouwen, zelf nog even met een veger erover, de plekken waar attributen moeten staan wordt afgebeeld op de grond en de timer die langzaam wegtikt. De lichten in AHOY waren fantastisch! Heel af en toe was het publiek zo luid dat je de presentatoren niet meer kunt horen, het begin van bijv. het interview met Jeangu heb ik gemist. Nikki overigens ook, want de autocue skipte een heel stuk om tijd te winnen haha! :D O, en bij het aftellen haalde Chantal het niet omdat de autocue niet klopte met het aftellen, dus Jan greep daar in door ineens te beginnen met 10, 9, 8! Gelukkig deed ie het niet in het midden van haar zin. Nikki heeft in de interviews met bijv. Italië zich ook niet aan het script gehouden, is gewoon een spontaan momentje geweest. Echt leuk!

Wij zaten eerste rij, rang 2, dichtbij het podium. Voor ons een hele enthousiaste man die zowel bij Rusland en Malta volledig losging met zn meegesmokkelde vlaggen. De energie van het publiek _O_ _O_

Ik moest even wennen aan geen mondmasker dragen, maar het was voor mij binnen te warm om het wel te doen. Uiteindelijk moest je natuurlijk wel gewoon mondmasker op als je rondliep, en daar heb ik ook nog wel geprobeerd afstand te houden. Uiteindelijk is het groepje waarmee je dan langdurig dichtbij in contact komt natuurlijk wel minder dan als je met zn allen hutje mutje drinken haalt of in de rij staat voor de wc. Ik hoop echt dat er geen of nauwelijks besmettingen terug te herleiden zijn naar het Eurovisie, maar we gaan het zien.

In de zaal was ik echt onder de indruk van Azerbeidzjan. De kleuren, de performance, wauw! Ik vind het heel zonde dat Kroatië niet door is, maar ik denk dat er te veel up tempo in de semi zat om allemaal door te gaan en dat Kroatië hierdoor heel veel pech heeft gehad. Oekraïne en België stonden natuurlijk vrij eenzaam in hun genre, dus die hoeven stemmen niet te delen. Ik vond overigens België echt niks... Deed me in de zaal ook niks.. :@ Australië op scherm was voor ons in de zaal ook wat saai, het zou leuk geweest zijn als ze in Ahoy nog wat gespeeld hadden met het licht, maar het was gewoon donker.

O, deze ervaring!! Zo gaaf. *O* *O* Het is gewoon te veel om te vertellen zo. De stoom op het podium bij Roemenië was echt prachtig, de pyro's zijn super warm, bij Cyprus zetten ze de 'El Diablo' letters neer terwijl het scherm op het podium omhoog staat en in beeld gebracht wordt. Ook hoe ze al die artiesten (soms een klein beetje 'hardhandig' bijv. bij Azerbeidzjan werd ze echt bij de arm gepakt) verzoeken om snel het podium te verlaten. Zoveel indrukken, ik wil nog zoveel meer!!

En dan mag ik dat ook nog meemaken. Morgen nog een keer naar de familieshow, nog dichter bij het podium. Wel ontzettend jammer dat we IJsland niet gaan zien. En ik kan me niet voorstellen hoe zij zich moeten voelen, zoooolang hiernaartoe geleefd en dan ... -O-

Oh my, ADRENALINA :B
pi_199504495
O, en ik mis nog wat. Dat loshangende ledscherm is echt fantastisch. Geeft zo'n dynamiek in de zaal, maar ook op de TV beelden die je ziet.
Ik ben alleen we blij dat ik niet tegen de achterkant aan keek, dat zou ik wel echt een nadeel vinden.

Ik bedenk steeds nieuwe dingen die zo gaaf waren *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 19 mei 2021 @ 14:43:45 #157
39237 crew  H_T
2733
pi_199504664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:32 schreef Momazie het volgende:
O, en ik mis nog wat. Dat loshangende ledscherm is echt fantastisch. Geeft zo'n dynamiek in de zaal, maar ook op de TV beelden die je ziet.
Ik ben alleen we blij dat ik niet tegen de achterkant aan keek, dat zou ik wel echt een nadeel vinden.

Ik bedenk steeds nieuwe dingen die zo gaaf waren *O*
Had ik ook :D Vooral lekker blijven posten, alleen maar leuk ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199504689
Tix was zo gezellig in de zaal!
Dansen, springen, met zn vleugelarmen wijd! Interactie met de andere deelnemers.
Die maakte voor het publiek de hele show in de greenroom. *O* _O_
pi_199504717
Ja inderdaad, die pyro’s zijn heel heet. Die voel je meteen! Helemaal niet verwacht
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 19 mei 2021 @ 14:50:46 #160
39237 crew  H_T
2733
pi_199504753
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:48 schreef Fascination het volgende:
Ja inderdaad, die pyro’s zijn heel heet. Die voel je meteen! Helemaal niet verwacht
Bij stuntshows kan je dat ook altijd goed merken :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_199505006
Hoe kan ik een foto uploaden?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 19 mei 2021 @ 15:21:57 #162
39237 crew  H_T
2733
pi_199505351
imgdumper.nl is wel een makkelijke daarvoor :)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 15:06 schreef Momazie het volgende:
Hoe kan ik een foto uploaden?
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:12:27 #163
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199506297
Voor de liveshow van gisteren hadden we dus vip kaarten. Effe een kort verslag van onze treatment. Na het gratis parkeren pal naast de deur liepen we om 18:30 naar de korte rij voor ‘hospitality’ en eenmaal door de checks kregen we in de hal van het nieuwe RTM stage een oranje armbandje en het lamp-polsbandje. En natuurlijk een vlaggetje naar keuze. We liepen verder naar de RTM stage en daar stond een vooral zakelijk publiek van enkele honderden mensen lekker te drinken en te eten. Gasten van Eneco, Rotterdam, Booking en Mercedes etc. Heerlijke mini-gangen met o.a. zalm, sate, tonijn, pita, asperges, ijs en tiramisu werden rondgebracht en het hield niet op. Ze hadden misschien iets te veel gemaakt. De loco burgemeester gaf een welkomsspeech en iets na achten kwam het verzoek aan de gasten om naar de zaal te gaan. Daarbij werden we begeleid door enthousiaste vrijwilligers. We hadden supermooie plekken op de derde rij naast de voorste greenroombanken.
De show was geweldig en iedereen ging helemaal uitzinnig uit z’n dak, met name in de vakken om ons heen. Daar zaten de grotere fans natuurlijk. Bij de opening van de show kreeg ik natte oogjes van trots op de prestatie.
Aan het einde van de stemming kwam een hostess ons allemaal melden dat de bar in de RTM zaal al weer open was. Dat was niet meteen duidelijk in die herrie dus we dachten even dat er iets mis was ofzo. Beetje gek moment. Gelukkig ging niemand naar de bar en wilde het vak echt de enveloppen meemaken. Na de aftitelingen konden op vertoon van ons oranje armbandje weer naar de RTM zaal alwaar we nog een uur hebben staan drinken en eten van frietjes, hamburgers en bitterballen. Leuke eurovisie stampers van ik denk dezelfde DJ die de Ahoy zaal opwarmde.
Op weg naar buiten kregen we een bescheiden Moroccanoil giftbag. Kreeg iedereen die? Ik kon dat niet checken want het was al stil buiten met nog enkele auto’s op de parking.
Morgen naar de family en de live show op z’n nonvips. Gaat denk ik nog leuker worden!
pi_199507527
Wat leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen w/
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:20:08 #165
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199507701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:48 schreef Fascination het volgende:
Moet je een keer naar Rammstein gaan :P
pi_199507795
Wat betreft de beveiliging: is het alleen controle van de tassen of ook Schipholbeveiliging met iedereen fouilleren?
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:28:42 #167
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199507842
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:25 schreef Meridiaan het volgende:
Wat betreft de beveiliging: is het alleen controle van de tassen of ook Schipholbeveiliging met iedereen fouilleren?
Je gaat door een metaaldetector en dan nog indien noodzakelijk met een handscanner.
pi_199507874
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:25 schreef Meridiaan het volgende:
Je legt de tassen op een speciaal soort ton naast een bodyscan-ding. Er wordt gecontroleerd of er niks in de tas zit wat niet mag en de beveiliger vraagt ook nog specifiek of er geen vloeistoffen mee zijn, geen wapens, niks scherps, etc.

Daarna ga je zelf door die bodyscan heen en mag je doorlopen en je tas weer in ontvangst nemen.

Het is niet zo dat je tas echt op zo'n "rolding" moet om gescand te worden zoals op het vliegveld ofzo. Fouilleren hoefde bij ons niet, maar wellicht zullen ze dat doen als je veel zakken hebt ofzo, of steekproefsgewijs.
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:45:33 #169
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199508051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:12 schreef TDHS het volgende:
Voor de liveshow van gisteren hadden we dus vip kaarten. Effe een kort verslag van onze treatment. Na het gratis parkeren pal naast de deur liepen we om 18:30 naar de korte rij voor ‘hospitality’ en eenmaal door de checks kregen we in de hal van het nieuwe RTM stage een oranje armbandje en het lamp-polsbandje. En natuurlijk een vlaggetje naar keuze. We liepen verder naar de RTM stage en daar stond een vooral zakelijk publiek van enkele honderden mensen lekker te drinken en te eten. Gasten van Eneco, Rotterdam, Booking en Mercedes etc. Heerlijke mini-gangen met o.a. zalm, sate, tonijn, pita, asperges, ijs en tiramisu werden rondgebracht en het hield niet op. Ze hadden misschien iets te veel gemaakt. De loco burgemeester gaf een welkomsspeech en iets na achten kwam het verzoek aan de gasten om naar de zaal te gaan. Daarbij werden we begeleid door enthousiaste vrijwilligers. We hadden supermooie plekken op de derde rij naast de voorste greenroombanken.
De show was geweldig en iedereen ging helemaal uitzinnig uit z’n dak, met name in de vakken om ons heen. Daar zaten de grotere fans natuurlijk. Bij de opening van de show kreeg ik natte oogjes van trots op de prestatie.
Aan het einde van de stemming kwam een hostess ons allemaal melden dat de bar in de RTM zaal al weer open was. Dat was niet meteen duidelijk in die herrie dus we dachten even dat er iets mis was ofzo. Beetje gek moment. Gelukkig ging niemand naar de bar en wilde het vak echt de enveloppen meemaken. Na de aftitelingen konden op vertoon van ons oranje armbandje weer naar de RTM zaal alwaar we nog een uur hebben staan drinken en eten van frietjes, hamburgers en bitterballen. Leuke eurovisie stampers van ik denk dezelfde DJ die de Ahoy zaal opwarmde.
Op weg naar buiten kregen we een bescheiden Moroccanoil giftbag. Kreeg iedereen die? Ik kon dat niet checken want het was al stil buiten met nog enkele auto’s op de parking.
Morgen naar de family en de live show op z’n nonvips. Gaat denk ik nog leuker worden!
Wat een mooie ervaring.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199508558
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je legt de tassen op een speciaal soort ton naast een bodyscan-ding. Er wordt gecontroleerd of er niks in de tas zit wat niet mag en de beveiliger vraagt ook nog specifiek of er geen vloeistoffen mee zijn, geen wapens, niks scherps, etc.

Daarna ga je zelf door die bodyscan heen en mag je doorlopen en je tas weer in ontvangst nemen.

Het is niet zo dat je tas echt op zo'n "rolding" moet om gescand te worden zoals op het vliegveld ofzo. Fouilleren hoefde bij ons niet, maar wellicht zullen ze dat doen als je veel zakken hebt ofzo, of steekproefsgewijs.
Mag je wel handgel meenemen :o of telt dat ook als vloeistof?
pi_199508688
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nee, zou ik niet doen. Weet wel zeker dat het niet mag.

Een man in de rij naast mij mocht zelfs zijn vlaggetjes niet meenemen omdat het stokje van hout was, want zelfs dat houten stokje mocht niet :o Toen heeft hij het vlaggetje zelf van het stokje afgehaald en dat vlaggetje zelf mocht toen wel mee.
  ESF Reporter woensdag 19 mei 2021 @ 18:50:28 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_199508883
Wat heerlijk al die verhalen! @TDHS, een vriendin die gisteren ook bij de show was heeft ook een Moroccan Oil giftbag meegekregen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 18:54:22 #173
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199508966
Top :) leuke geste
  woensdag 19 mei 2021 @ 18:54:50 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199508976
quote:

[..]

Er staan overal dispensers met handspul.
pi_199509894
quote:

[..]

Ik had handgel mee gister, was geen probleem. :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')