spinvis is wel baba soms. Maar jij kan best goed zingen vind ik wel. Ik bedoel ik kan er gewoon naar luisteren.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Kan niet zingen gaat meer omcde tekst he. Ben net een soort Erik de jong van spinvis
woensdag als ik weer terug ben van scharrel dan . Noem dan nu even 3 steekwoorden en dan verwerk ik die in t liedje . Mag alles zijn .quote:Op zondag 16 mei 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
spinvis is wel baba soms. Maar jij kan best goed zingen vind ik wel. Ik bedoel ik kan er gewoon naar luisteren.
Ik vind je liedjes baas hoop dat je ooit nog eens liedje maar over jou jochemsjakie en mij.Maar we zien het wel ik ga je volgen ben geabboneerd habib.
![]()
Je doet het goed
Jezelf, Jochemsjakie en ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:03 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
woensdag als ik weer terug ben van scharrel dan . Noem dan nu even 3 steekwoorden en dan verwerk ik die in t liedje . Mag alles zijn .
Wil je echt dat ik een liedje maak over amarantaquote:Op zondag 16 mei 2021 22:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jezelf, Jochemsjakie en ik.
Even denken: liefde, verdriet, depressie
dan mag jij de woorden kiezen habibo.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:06 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik een liedje maak over amaranta
sluit maar achteraan in de rij habibquote:Op zondag 16 mei 2021 22:15 schreef okselzweet het volgende:
@:pieterdegallier wil je ook een liedje voor mij maken?
Tis gewoon mooi liedje. Heb hem daarom ook zeker 20 x geluisterd. Habibo je maakt mooie odes. Kan niet wachten tot je weer een maakt over jou Jochemsjakie en mijquote:Op maandag 17 mei 2021 00:03 schreef pieterdegallier het volgende:
zijn jullie zo verbijsterd. jullie kijken mijn video zelfs langer dan ie duurt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Absoluut habibo ik wacht nog op smacht op de video over jou, jochemsjakie en ik hoe we op pad gaan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |