Klinkt Chinees voor mij, zijn dat de subfora voor Corona op Viva?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
DDS > Den Haag > Corona plein is niet meer modern genoeg?
Maar gelukkig kunnen Mien en Cees nu weer naar Artis.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was laatst in het nieuws dat het misschien wel twee jaar duurt voordat ze alle achterstanden hebben weggewerkt.
Dit beeld was er ook al pre coronaquote:Op maandag 17 mei 2021 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heerlijk rustig![]()
Maargoed, we zullen zien hoe het straks gaat.
Bedoel, bij de eerste opening van terrassen waren er ook heeeeel veel selfies van dat ze er zaten. En veel foto's van dat ze een biertje/wijntje aan het drinken waren of wat aan het eten![]()
Dus dat zal met de feestjes ook wel zo gaan.
Wat stel je dan voor?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar gelukkig kunnen Mien en Cees nu weer naar Artis.
Ik zou in ieder geval de achterstand daar niet groter laten worden, nee. Een hoop nodeloze doden daardoor lijkt me niet wenselijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor?
Alles gesloten totdat alles weer is ingehaald?
Heel vroeger, zeg maar dat je de website/host zelf opbelde had je het project "de digitale stad" Daar had je in versie 3.0 (dit is voor windows 95) gebruikers die op themapleinen informatie konden vinden. Antiek internet zeg maar.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:52 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Klinkt Chinees voor mij, zijn dat de subfora voor Corona op Viva?
De kritiek op Osterhaus is natuurlijk ook dat hij toen ¤6 miljoen verdiende met die vaccins en een fles whisky opentrok toen het virus in Nederland was (zijn beelden van)quote:Op maandag 17 mei 2021 13:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Ok. Wat is dan nu dat precies zijn voortvarendheid tijdens die pandemie? Want de ernst was aanmerkelijk kleiner en de open deur van 'zwaar inzetten op vaccineren' werd ook al in het begin gedaan. Met het kleine issue dat er toen nog geen vaccins waren.
Zie je bij toerisme ook wel. Overal selfies maken. Of video's. Maak ik mezelf ook schuldig aan. Al spendeer je het merendeel van de dag alsnog zonder camera of mobiel; het valt alleen wat meer op als je hem er wel bij pakt. Zelfde bij concerten denk ik (al kom ik daar niet echt). Veel mensen proberen korte fragmenten te filmen en stoppen hem daarna wel weer weg.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit beeld was er ook al pre corona
Zeker op festivals en bij concerten. Juist de hoogtepunten van de (eind)show allemaal door je mobiele schermpje beleven.
Ieder zijn meug, maar die van mij blijft in mijn zak
Die uitjes buiten gaan niet veel schade meer doen hoor nu het vaccineren flink aan het opschieten is.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval de achterstand daar niet groter laten worden, nee. Een hoop nodeloze doden daardoor lijkt me niet wenselijk.
Schitterende cijfers! De instroom toch echt flink lager dan vorige week. Exact wat je moet verwachten met de oplopende vaccinatiegraad onder 60+ ers.quote:
Instroom ziet er nog steeds goed uit, maandag is altijd lag qua uitstroomquote:
Ik leer elke dag wat bij maar ben nog te jong om dit meegemaakt te kunnen hebben (en woon niet in de stad, geloof niet dat het een ding hier is geweest). Maar interessant project welquote:Op maandag 17 mei 2021 14:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Heel vroeger, zeg maar dat je de website/host zelf opbelde had je het project "de digitale stad" Daar had je in versie 3.0 (dit is voor windows 95) gebruikers die op themapleinen informatie konden vinden. Antiek internet zeg maar.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Digitale_Stad
Die instroomcijfers de laatste dagenquote:
Vaccinatie effectquote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die instroomcijfers de laatste dagen
Met deze instroom kan het niet anders dan dat de ziekenhuisbezetting binnenkort (net vorig jaar in april) in grote stappen afneemt.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral lage uitstroom. Maar instroom daalt, dus prima wat mij betreft!
En gezien de besmettingen ook lijken te dalen....dat is dan weer een goed teken dat de instroom blijft dalen de komende twee weken.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:05 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Met deze instroom kan het niet anders dan dat de ziekenhuisbezetting binnenkort (net vorig jaar in april) in grote stappen afneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |