SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dacht toevallig net lijkt echt op het buitenlandquote:
Nee weet ik ook wel hoor, maar het is een vicieuze cirkel. Ik heb al een paar keer aangekaart bij de huisarts dat ik nergens energie voor heb maar er werd niet echt iets mee gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:40 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Nee serieus, je lijkt het nogal leuk te vinden om een beetje tegen beweging aan te schoppen. Beetje een act die allesbepalend is voor de rest van je leven. Zorg nou maar voor regelmatige beweging en je lijf is blij met je. Of wacht tot je 45ste wanneer alle ellende begint, diabetis, aderverkalking, Tia, bloeddoorstroming en dan ist zo gebeurt en zit je in een Cherrymobiel. Dan kun je wel eindelijk zeggen dat je niet meer hoeft te bewegen.
Nee daar sla ik de hele tijd naar. Dan kom ik niet in slaap omdat ik het wil pakken.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel hoor, maar het is een vicieuze cirkel. Ik heb al een paar keer aangekaart bij de huisarts dat ik nergens energie voor heb maar er werd niet echt iets mee gedaan.
Ik ben er al eeeeeeeuwen niet meer geweest. Voen het altijd een beetje een donker hol.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht toevallig net lijkt echt op het buitenlandAl die doner eettentjes ook
![]()
Zag een libanees die heet Yasmin. nu nog dicht maar wil ik wel gaan eten![]()
Maar ze zijn flink aan et verbouwen en zie toevallig net deze link
https://indebuurt.nl/rott(...)in-eruit-zien~84301/
Nou nouquote:Op zondag 16 mei 2021 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd bang voor ziektes.
Als je een dag niet wandelt sterf je een verschkrikkelijk trage dood.
ja ziet er nu wel oke uitquote:Op zondag 16 mei 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er al eeeeeeeuwen niet meer geweest. Voen het altijd een beetje een donker hol.
Echt hè.quote:
Hij wacht gewoon op momenten dat die dit soort dingen kan zeggen. Blijft mij elke keer weer opnieuw verbazenquote:Op zondag 16 mei 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hè.
Hij deed de laatste tijd nog een beetje normaal maar het is weer helemaal mis.
Neuh heb niet het idee dat hij het bewust doet om te trollen ofzo, gewoon niet zoveel empathie denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon op momenten dat die dit soort dingen kan zeggen. Blijft mij elke keer weer opnieuw verbazen
Ik vraag het mij af. Zijn er wel meer die dat trekje hebben. Prive leven perfect, niks te klagen maar dan hier toch op fok anoniem zitten te wachten totdat je iemand weer de grond in kan trappen.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh heb niet het idee dat hij het bewust doet om te trollen ofzo, gewoon niet zoveel empathie denk ik.
Ja redelijk. Vrijdag zat ik er gewoon door. Komt vaker voor en zal ook in de toekomst wel zo zijn. Maar nu voel ik me weer iets beter...quote:Op zondag 16 mei 2021 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Bossie, gaat weer een stuk beter ofniet?
komt juist omdat ze op fok doen alsof ze prive leven zo goed is,quote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Zijn er wel meer die dat trekje hebben. Prive leven perfect, niks te klagen maar dan hier toch op fok anoniem zitten te wachten totdat je iemand weer de grond in kan trappen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt juist omdat ze op fok doen alsof ze prive leven zo goed is,
maar vaak is dat dus niet zo door eigen tekortkomingen zeiken ze anderen af enzo
heb met jou te doen hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat Ama heeft meegemaakt vind ik behoorlijk pittig voor haar, ik snap dan ook niet dat ze hetzelfde gedrag verheerlijkt. Mag ik dat zeggen? (Nee ws niet)
Maar volgens mij weet ze dat best goed en beweegt ze regelmatig, veel fietsen enzo.
Maar kijk, vervang “niet bewegen” met roken, dan word het wat duidelijker.
Lekker roken man, waarom iets doen als je ook kunt roken.
“Maar je X familie lid is daarop jonge leeftijd aan onderuitgegaan, hoe kun je dat nou verheerlijken”
Hoe durf je iets te zeggen.
Laat maar gaan sommigen weten alles zogenaamd beter via toetsenbordquote:Op zondag 16 mei 2021 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Neem vooral alles wat ik op een forum zeg heel erg serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |