SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dacht toevallig net lijkt echt op het buitenlandquote:
Nee weet ik ook wel hoor, maar het is een vicieuze cirkel. Ik heb al een paar keer aangekaart bij de huisarts dat ik nergens energie voor heb maar er werd niet echt iets mee gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:40 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Nee serieus, je lijkt het nogal leuk te vinden om een beetje tegen beweging aan te schoppen. Beetje een act die allesbepalend is voor de rest van je leven. Zorg nou maar voor regelmatige beweging en je lijf is blij met je. Of wacht tot je 45ste wanneer alle ellende begint, diabetis, aderverkalking, Tia, bloeddoorstroming en dan ist zo gebeurt en zit je in een Cherrymobiel. Dan kun je wel eindelijk zeggen dat je niet meer hoeft te bewegen.
Nee daar sla ik de hele tijd naar. Dan kom ik niet in slaap omdat ik het wil pakken.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel hoor, maar het is een vicieuze cirkel. Ik heb al een paar keer aangekaart bij de huisarts dat ik nergens energie voor heb maar er werd niet echt iets mee gedaan.
Ik ben er al eeeeeeeuwen niet meer geweest. Voen het altijd een beetje een donker hol.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht toevallig net lijkt echt op het buitenlandAl die doner eettentjes ook
![]()
Zag een libanees die heet Yasmin. nu nog dicht maar wil ik wel gaan eten![]()
Maar ze zijn flink aan et verbouwen en zie toevallig net deze link
https://indebuurt.nl/rott(...)in-eruit-zien~84301/
Nou nouquote:Op zondag 16 mei 2021 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd bang voor ziektes.
Als je een dag niet wandelt sterf je een verschkrikkelijk trage dood.
ja ziet er nu wel oke uitquote:Op zondag 16 mei 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er al eeeeeeeuwen niet meer geweest. Voen het altijd een beetje een donker hol.
Echt hè.quote:
Hij wacht gewoon op momenten dat die dit soort dingen kan zeggen. Blijft mij elke keer weer opnieuw verbazenquote:Op zondag 16 mei 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hè.
Hij deed de laatste tijd nog een beetje normaal maar het is weer helemaal mis.
Neuh heb niet het idee dat hij het bewust doet om te trollen ofzo, gewoon niet zoveel empathie denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon op momenten dat die dit soort dingen kan zeggen. Blijft mij elke keer weer opnieuw verbazen
Ik vraag het mij af. Zijn er wel meer die dat trekje hebben. Prive leven perfect, niks te klagen maar dan hier toch op fok anoniem zitten te wachten totdat je iemand weer de grond in kan trappen.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh heb niet het idee dat hij het bewust doet om te trollen ofzo, gewoon niet zoveel empathie denk ik.
Ja redelijk. Vrijdag zat ik er gewoon door. Komt vaker voor en zal ook in de toekomst wel zo zijn. Maar nu voel ik me weer iets beter...quote:Op zondag 16 mei 2021 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Bossie, gaat weer een stuk beter ofniet?
komt juist omdat ze op fok doen alsof ze prive leven zo goed is,quote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Zijn er wel meer die dat trekje hebben. Prive leven perfect, niks te klagen maar dan hier toch op fok anoniem zitten te wachten totdat je iemand weer de grond in kan trappen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt juist omdat ze op fok doen alsof ze prive leven zo goed is,
maar vaak is dat dus niet zo door eigen tekortkomingen zeiken ze anderen af enzo
heb met jou te doen hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat Ama heeft meegemaakt vind ik behoorlijk pittig voor haar, ik snap dan ook niet dat ze hetzelfde gedrag verheerlijkt. Mag ik dat zeggen? (Nee ws niet)
Maar volgens mij weet ze dat best goed en beweegt ze regelmatig, veel fietsen enzo.
Maar kijk, vervang “niet bewegen” met roken, dan word het wat duidelijker.
Lekker roken man, waarom iets doen als je ook kunt roken.
“Maar je X familie lid is daarop jonge leeftijd aan onderuitgegaan, hoe kun je dat nou verheerlijken”
Hoe durf je iets te zeggen.
Laat maar gaan sommigen weten alles zogenaamd beter via toetsenbordquote:Op zondag 16 mei 2021 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Neem vooral alles wat ik op een forum zeg heel erg serieus.
Hou eens op zegquote:
Liegen doe ik nooit maar ik wil soms mijn ik ben lui act wel eens overdrijven.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Laat maar gaan sommigen weten alles zogenaamd beter via toetsenbord
Wat ben jij zielig zegquote:Op zondag 16 mei 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus het helpt toch niet wil je zeggen.
en al was je wel lui is jou levenquote:Op zondag 16 mei 2021 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liegen doe ik nooit maar ik wil soms mijn ik ben lui act wel eens overdrijven.
Ja er is voor iedereen een wonderpilletje. Ze kijken naar je en zeggen "dit moet je hebben!" En dan zijn al je zorgen voorbij. Zo binnen 24 uur. Is echt fantastisch.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus het helpt toch niet wil je zeggen.
Soms ben je een lulquote:Op zondag 16 mei 2021 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry jongens, ik kan wat ontactisch zijn dat hoor ik vaker. Maar bedoel het echt niet verkeerd.
Ga ff op de MTB, is droog hier.
En daarna de Kamado aan voor een viesdik stuk vlees.
(Oeps doe ik het nou zelf ook?)
Ik ben ook wel lui hoor haha.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en al was je wel lui is jou leven
Je wilt aangeven dat bewegen toch echt heel belangrijk is en dat is prima. Alleen de manier waarop je je punt wil maken getuigt niet echt van heel veel inlevingsvermogen. En je bereikt op deze manier ook niet wat je wil bereiken want iedereen is zo in shock over de manier waarop je het brengt dat je boodschap compleet niet meer gelezen wordt.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat Ama heeft meegemaakt vind ik behoorlijk pittig voor haar, ik snap dan ook niet dat ze hetzelfde gedrag verheerlijkt. Mag ik dat zeggen? (Nee ws niet)
Maar volgens mij weet ze dat best goed en beweegt ze regelmatig, veel fietsen enzo.
Maar kijk, vervang “niet bewegen” met roken, dan word het wat duidelijker.
Lekker roken man, waarom iets doen als je ook kunt roken.
“Maar je X familie lid is daarop jonge leeftijd aan onderuitgegaan, hoe kun je dat nou verheerlijken”
Hoe durf je iets te zeggen.
quote:Op zondag 16 mei 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar halfzachte adviezen zijn al jaren geprobeerd. Zo is er iemand die al jaren geen motivatie heeft en een arts doet ook niks.
Dan kan het zijn dat de onbehaaglijke gedachte van de rauwe werkelijkheid juist die motivatie kan triggeren.
Hmm die tactiek ken ik niet zo goed, uiteraard maken zachte heelmeesters stinkende wonden maar in mijn ervaring werkt het toch een beetje anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar halfzachte adviezen zijn al jaren geprobeerd. Zo is er iemand die al jaren geen motivatie heeft en een arts doet ook niks.
Dan kan het zijn dat de onbehaaglijke gedachte van de rauwe werkelijkheid juist die motivatie kan triggeren.
quote:Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
Keuken uitgemestKwam een pak taartmix tegen dat tot 2011 goed was
Dat schrikeffect werkt inderdaad maar voor een beperkte groep. Mijn vader schrok ook wel van de obesitaskliniek, maar die ging niet ineens zijn leven radicaal omgooien daardoor. Daar is toch wel iets meer voor nodig.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm die tactiek ken ik niet zo goed, uiteraard maken zachte heelmeesters stinkende wonden maar in mijn ervaring werkt het toch een beetje anders.
had je je zegeltjes van de ah nou laten uitbetalen?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat schrikeffect werkt inderdaad maar voor een beperkte groep. Mijn vader schrok ook wel van de obesitaskliniek, maar die ging niet ineens zijn leven radicaal omgooien daardoor. Daar is toch wel iets meer voor nodig.
Bij de serviceballie kon ik het alleen contant krijgen, dus dat schiet niet echt op aangezien ik echt niets contant betaal tegenwoordig.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je je zegeltjes van de ah nou laten uitbetalen?
Hmm dus moet dan voor 52 euro boodschappen doen?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de serviceballie kon ik het alleen contant krijgen, dus dat schiet niet echt op aangezien ik echt niets contant betaal tegenwoordig.
Bij de zelfscankassa kan ik er wel mijn boodschappen mee betalen, dat gaat dan per boekje van 52 euro.
Yep. Hebben ze goed bedacht.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dus moet dan voor 52 euro boodschappen doen?
maar 650 kan je weer storten op je bankrekening toch?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Hebben ze goed bedacht.
Wilde eigenlijk gewoon die 650 op mijn bankrekening erbij hebben.
Teveel gedoe om naar een bank te gaan waar dat nog kanquote:Op zondag 16 mei 2021 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar 650 kan je weer storten op je bankrekening toch?
Ik heb nog een blik corned beef dat er al 7 jaar staat. Zullen we samen een meat pie bakken?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
Keuken uitgemestKwam een pak taartmix tegen dat tot 2011 goed was
nou ja tis wel veel geld tochquote:Op zondag 16 mei 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gedoe om naar een bank te gaan waar dat nog kan
In ieder geval kun je dat met de handscanner goed uitkienenquote:Op zondag 16 mei 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2021 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval kun je dat met de handscanner goed uitkienen
Ik kom meestal wel iets boven de 52 uit. Boodschappen kan ik echt flink op besparen als ik zou willen.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval kun je dat met de handscanner goed uitkienen
Balmiles.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dat wil ik niet. Wil het gewoon als een soort van saldokaart kunenn gebruiken
Voor mij is het ook soort van verkapt sparen. Maar qua spaargeld zit ik al dichtbij mijn doel zodra vakantiegeld binnen is.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dat wil ik niet. Wil het gewoon als een soort van saldokaart kunenn gebruiken
Maar dacht dat je tegenwoordig ook moet betalen om geld te stortenquote:Op zondag 16 mei 2021 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij is het ook soort van verkapt sparen. Maar qua spaargeld zit ik al dichtbij mijn doel zodra vakantiegeld binnen is.
Volgens mij mag ik x keer per jaar gratis storten. Over een tijdje betaal ik zelfs om mijn spaargeld te stallen.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dacht dat je tegenwoordig ook moet betalen om geld te storten
Verschilt per bank.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dacht dat je tegenwoordig ook moet betalen om geld te storten
bij abn:quote:
gewoon nog een bank nemen en spreiden..quote:Op zondag 16 mei 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik x keer per jaar gratis storten. Over een tijdje betaal ik zelfs om mijn spaargeld te stallen.
Daar had je het over veel banken kunnen verspreidenquote:Op zondag 16 mei 2021 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat bitterbal net weg is bij de bank.
mijn oma had daar altijd een goed middel tegen:quote:Op zondag 16 mei 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee daar sla ik de hele tijd naar. Dan kom ik niet in slaap omdat ik het wil pakken.
ik betaal bij ing 4,60 p/m , maar das incl creditcardquote:Op zondag 16 mei 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
dacht abn is 3.50 per maand. ING 1,80 ofzo per maand?
Lol wow! Ik denk dat mijn record 4 of 5 boekjes was, maar meestal kom ik tot 3 ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 650 euro aan boodschappen die ik kan doen van mijn ah zegeltjes.
dan verdween het in een donkere bankquote:Op zondag 16 mei 2021 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat bitterbal net weg is bij de bank.
Bij de zelfscan. Want daarin zit geen kassalade met wisselgeld dus dan moet je het hele bedrag van het boekje gebruiken. Als je naar een bemande kassa gaat hoef je niet het hele bedrag uit te geven en krijg je het restant van het boekje contant terug.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah maar is sowieso geen optie dat je dus het resterende bedrag als zegeltjes laat staan?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij de zelfscan. Want daarin zit geen kassalade met wisselgeld dus dan moet je het hele bedrag van het boekje gebruiken. Als je naar een bemande kassa gaat hoef je niet het hele bedrag uit te geven en krijg je het restant van het boekje contant terug.
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Hoofdpijn en nekpijn dag vier. Ga het er vanavond echt afhakken. @:EttovanBelgie
Nee je krijgt altijd een heel boekje uitbetaald. Vroeger kon je wel boekjes die niet vol waren inleveren en dan kreeg je of minder rente of helemaal geen rente afhankelijk van hoeveel zegels er in zaten maar denk dat nu via de app niet meer kan.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah maar is sowieso geen optie dat je dus het resterende bedrag als zegeltjes laat staan?
Margarita met pulled jackfruit en extra kaas.quote:
Beterschapquote:Op zondag 16 mei 2021 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit sinds vrijdag te hoesten als een gek ventjevandaag gaat 't gelukkig al een stuk beter.
Kent dat ook iDeal?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:10 schreef mschol het volgende:
mijn zakelijke centen heb ik bij N26 gestald.. zonde om daarvoor een hele dure ing rekening aan te houden
Oke. dan beter doorsparen voor net zo mooi bedrag als Citizenquote:Op zondag 16 mei 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je krijgt altijd een heel boekje uitbetaald. Vroeger kon je wel boekjes die niet vol waren inleveren en dan kreeg je of minder rente of helemaal geen rente afhankelijk van hoeveel zegels er in zaten maar denk dat nu via de app niet meer kan.
Stuur je het naar hierquote:Op zondag 16 mei 2021 13:15 schreef LTVDK het volgende:
Was geloof ik net op tijd terug van wandelen, het is nu zo donker dat ik bijna de lampen aan moet doen
Zal kijken of het lukt, is nu ook al onderweg naar Buda namelijk.quote:
Ja maar dan moet je wel van te voren even melden dat je ze gaat laten uitbetalen want zoveel geld hebben ze niet standaard in de kassa. Hard werken hoor, die koopzegels.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. dan beter doorsparen voor net zo mooi bedrag als Citizen
Is ook wel even wat tijd overheen gegaan volgens mijquote:Op zondag 16 mei 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. dan beter doorsparen voor net zo mooi bedrag als Citizen
Ah ja dat staat op de sites. Je kan max 3 boekjes per keer laten betalen geloof ikquote:Op zondag 16 mei 2021 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel van te voren even melden dat je ze gaat laten uitbetalen want zoveel geld hebben ze niet standaard in de kassa. Hard werken hoor, die koopzegels.
2 maandenquote:Op zondag 16 mei 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook wel even wat tijd overheen gegaan volgens mij
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Hoofdpijn en nekpijn dag vier. Ga het er vanavond echt afhakken. @:EttovanBelgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |