Misschien ging het wel om dezelfde, dat zou wel zo overzichtelijk zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat naast dat ze iemand wilde overrijden.
Ah, dank. Ik ben geband van Vivaquote:Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef Straadthont het volgende:
Klopt, dat was weer een ander verhaal over het stalken en bedreigen van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer. Dat gerucht kwam van het Viva-forum, zonder verder info overigens.
Viva reactie; Dit stond aan het "begin " van hun relatie , 6 weken geleden (?) bij de roddeloog . Volgens mij is het ook in één van hun afleveringen besproken. Ook dat ze 2x de vent van Monica Geuze heeft afgepikt etc.
Een verslaafde borderliner en een verslaafde narcist.
Echt het is net Barbie met haar vriendjes met het enorm grote verschil dat ze geld zat heeft.
Ban bij Viva?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah, dank. Ik ben geband van Viva:D ja dat van Monica is wel bekend, zijn ook filmpjes van Sarah en Lars.
Daar hoef je niet veel voor te doen. Eén kuchje en je ligt eruitquote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah, dank. Ik ben geband van Viva:D ja dat van Monica is wel bekend, zijn ook filmpjes van Sarah en Lars.
Viva is echt een stront forum ik ben daar ook IP gebandquote:Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ban bij Viva?Dat vind ik toch zo’n verzuurd clubje wijven, zo’n smerig kliekje.
Mijn hond wilt ook altijd mijn ijsjesquote:Op zondag 16 mei 2021 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar jij moet al je ijsjes delen met je hont.
BrEeZaHquote:Op zondag 16 mei 2021 19:10 schreef Straadthont het volgende:
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks.
Is het rock and roll time again.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:10 schreef Straadthont het volgende:
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑
Dat zag ik dus ook een moeder die met haar kind loopt en op mooie plekjes een foto maakt.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:56 schreef Leandra het volgende:
Waar komt dat "cultuur snuiven" eigenlijk vandaan? Ik zie die claim nergens op haar insta, ik zie wel wat plaatjes van een wandeling door het dorp met af en toe een poortje waar verder niemand op staat, maar ik heb het idee dat die hele "cultuur snuiven" claim hier verzonnen is, dus dan is het op z'n minst vreemd om haar dat vervolgens te verwijten en te stellen dat dat joch van 4 helemaal geen reet heeft aan "cultuur snuiven".
Yes!quote:Op zondag 16 mei 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het rock and roll time again.
Lekker rocken in de speeltuin en het pannenkoekenrestaurant, ben benieuwd hoe leuk Sarah dat vindtquote:Op zondag 16 mei 2021 19:19 schreef Leandra het volgende:
Straks lekker Rock 'n Roll An3 om het weekend...
Kun je nagaan, dat zelfs een zuur verbitterd persoon als ik daar niet uit de verf kwam....omdat zij nog erger waren.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ban bij Viva?Dat vind ik toch zo’n verzuurd clubje wijven, zo’n smerig kliekje.
quote:Op zondag 16 mei 2021 19:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat zelfs een zuur verbitterd persoon als ik daar niet uit de verf kwam....omdat zij nog erger waren.
Heeft Sarah ook echt een Relatie gehad met Lars of alleen een avontuurtje?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef Straadthont het volgende:
Klopt, dat was weer een ander verhaal over het stalken en bedreigen van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer. Dat gerucht kwam van het Viva-forum, zonder verder info overigens.
Viva reactie; Dit stond aan het "begin " van hun relatie , 6 weken geleden (?) bij de roddeloog . Volgens mij is het ook in één van hun afleveringen besproken. Ook dat ze 2x de vent van Monica Geuze heeft afgepikt etc.
Een verslaafde borderliner en een verslaafde narcist.
Echt het is net Barbie met haar vriendjes met het enorm grote verschil dat ze geld zat heeft.
Zou je denken? Een uurtje kleien in de villa of een kwartiertje steppen, meer zal het niet worden. Want verhuizing [wanneer gaat dat gebeuren?] en optreden begint dalijk weer, al is kleinschalig.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:19 schreef Leandra het volgende:
Straks lekker Rock 'n Roll An3 om het weekend...
Nagedaan van Rox, die heeft hetzelfde lettertype ....quote:Op zondag 16 mei 2021 19:10 schreef Straadthont het volgende:
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑
Volgens mij alleen een avontuurtje maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft Sarah ook echt een Relatie gehad met Lars of alleen een avontuurtje?
Hee, verrek, ja!quote:Op zondag 16 mei 2021 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Nagedaan van Rox, die heeft hetzelfde lettertype ....
Rox was eerstquote:Op zondag 16 mei 2021 19:34 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Hee, verrek, ja!
𝕯𝖔𝖈𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕯𝖗𝖊
Net als André Jr geen eigen identiteit of originaliteit.
Daar heeft ze wel iets goed te maken na de sneer van laatst.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Nagedaan van Rox, die heeft hetzelfde lettertype ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |