Volgende week verwacht ik weinig Nederlandse aankondigingenquote:Op zondag 16 mei 2021 01:37 schreef Momazie het volgende:
[..]
Hier kijk ik ook nog.
Valt me op dat alles in het Engels én het Frans is.
Wanneer zullen ze daarmee ophouden?
Nog drie dagen, dan was mijn reactie traag geweest. Binnen twee jaar reageren is acceptabel imo.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 01:36 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ja, en dat bracht me compleet terug in de tijd. Ik was super zenuwachtig
Met zoiets simpels hoef je nu niet meer aan te komenquote:
Mooie tijd jaren 70-80.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met zoiets simpels hoef je nu niet meer aan te komen
Ja was me ook opgevallen, maar pas toen ik het postequote:Op zondag 16 mei 2021 01:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook dat ik het destijds verkeerd zei, was 53 televote punten voor Spanje ipv 35
Het is mezelf en de rest in dat topic zo te zien ook niet opgevallen door de stikzenuwen destijdsquote:Op zondag 16 mei 2021 01:42 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ja was me ook opgevallen, maar pas toen ik het poste
Oh ja dat Nederlands was er ook nog.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende week verwacht ik weinig Nederlandse aankondigingen
ESC 1976 op NPO 1quote:Op zondag 16 mei 2021 01:47 schreef Moira het volgende:
Wat zitten jullie nou nog te kijken dan, die stream is toch voorbij?
Ook met een taal meer is het prima binnen de tijd te doen, gewoon wat minder gebrabbel tussendoor.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:46 schreef Momazie het volgende:
[..]
Oh ja dat Nederlands was er ook nog.
Moet je voorstellen dat ze dat nu nog doen. 3 talen. Hoe lang zouden we dan bezig zijn?
quote:Op zondag 16 mei 2021 01:47 schreef Moira het volgende:
NPO1 puntentellingquote:Op zondag 16 mei 2021 01:47 schreef Moira het volgende:
Ze gaan het scorebord afquote:Op zondag 16 mei 2021 01:48 schreef Poepz0r het volgende:
Ze geven die punten gewoon door elkaar12 en dan ineens 1 etc
Ik was destijds nog niet geborenquote:Op zondag 16 mei 2021 01:51 schreef Koen66 het volgende:
Illusie dat Nederland weer zou winnen was ik destijds ook rap kwijt
Ik was er al ff doorheen gescrolld ja en ben er nog niet over uitquote:
Het was de 2e keer dat ik mocht kijken. 1e keer wonnen we, dus dat was in mijn simpele kinderbrein normaal. Ik was boosquote:
Ah ja, als je niks anders gewend bentquote:Op zondag 16 mei 2021 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was de 2e keer dat ik mocht kijken. 1e keer wonnen we, dus dat was in mijn simpele kinderbrein normaal. Ik was boos
"If you like mayo, then mayo's ok!"quote:Op zondag 16 mei 2021 01:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik was er al ff doorheen gescrolld ja en ben er nog niet over uit
Jaquote:Op zondag 16 mei 2021 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, WAT?! De TV uit bij een, nee DE Eurovision ontknoping?
Van kleine Koen naar Grijze Koenquote:Op zondag 16 mei 2021 01:55 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ah ja, als je niks anders gewend bentJe hebt lang moeten wachten.
Ik neem aan dat je naar de verkoper terug bent gegaan en hem die TV, of iig de afstandsbediening, ergens in geramd hebt.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
De tv die we toen net nieuw hadden bleek een nachtslot erop te hebben. Dus de echte ontknoping heb ik nooit echt "live" gezien
Nee.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar de verkoper terug bent gegaan en hem die TV, of iig de afstandsbediening, ergens in geramd hebt.
Wat haal jij allemaal uit johquote:Op zondag 16 mei 2021 02:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee.
Een paar dagen daarvoor zat er ineens een onverklaarbare kras in de tv en ik had mijn ribben gekneusd. Wie weet is er een gevecht geweest dat ik uit mijn geheugen heb verbannen, en waar de tv me voor wilde straffen
Dit gooit natuurlijk wel meteen twijfels op over dat zogenaamde nachtslot. Weet je zeker dat die TV er niet gewoon mee ophield omdat jij en je (verhaal doet vermoeden) broertje er overheen gekukeledokied zijn?quote:Op zondag 16 mei 2021 02:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee.
Een paar dagen daarvoor zat er ineens een onverklaarbare kras in de tv en ik had mijn ribben gekneusd. Wie weet is er een gevecht geweest dat ik uit mijn geheugen heb verbannen, en waar de tv me voor wilde straffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |