is dit je vriendinquote:Op maandag 17 mei 2021 11:32 schreef Makrelis het volgende:
Strak lijf en 'ns een keertje geen tatoeages.![]()
Ann Britt, 43 år og fra Aalborg
[ afbeelding ]
Dacht even dat Voldemort aan het livestreamen wasquote:
Niemand boeit dat gepingel gvdquote:Op maandag 17 mei 2021 16:15 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat zijn kanaaltje weer bevuilen met die muziektroep. Weer inspelen op populair onderwerp.
Jij pijptquote:Op maandag 17 mei 2021 15:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik inmiddels ook overigens, maar ik bef dan ook niet
Hahaha die was leuk jaquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat een treurnis weer.
Zijn hele leven speelt ook af in Hilversum, Kortenhoef en Slagharen
quote:
+ Eindhovenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:39 schreef Sheffield het volgende:
[..]
+ Antwerpen
(Nou ja, heel best ging dat niet)
Is er iemand die HetMarc leuk vindt op youtube?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef spinazieruiker het volgende:
Welke streams weten jou het meest te boeien?
Ik kijk dat soort kul niet. Tussen het werk door heb ik vanmiddag de ontwikkeling en de faal van de rotodyne gekeken. Ben ik een half uurtje zoet mee geweest om niet continue mezelf vast te bijten in een werkgerelateerd iets. Gewoon als afleiding en dan heb ik geen zin om naar idioten te luisteren. Praatprogramma's vind ik ook maar lulkoek. Wordt niemand wijzer van.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Is er iemand die HetMarc leuk vindt op youtube?
Ik vind het maar een vervelend en niet boeiend kanaal. Hij probeert veel te veel om grappig en leuk te zijn.
En braddie is wel boeiend, grappig en leuk?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vervelend en niet boeiend kanaal. Hij probeert veel te veel om grappig en leuk te zijn.
Geen zin in idioten en lulkoek maar wel op FOK! zittenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort kul niet. Tussen het werk door heb ik vanmiddag de ontwikkeling en de faal van de rotodyne gekeken. Ben ik een half uurtje zoet mee geweest om niet continue mezelf vast te bijten in een werkgerelateerd iets. Gewoon als afleiding en dan heb ik geen zin om naar idioten te luisteren. Praatprogramma's vind ik ook maar lulkoek. Wordt niemand wijzer van.
Vind ik.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Geen zin in idioten en lulkoek maar wel op FOK! zitten
Tjah, ik vind jou ook maar vervelend en niet boeiendquote:Op maandag 17 mei 2021 17:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ah, krijgen we deze kutfilmpjes ook weerquote:
Een groots, levend en dynamisch kunstwerk, Bradge en zijn media.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die video was ironisch in zoveel lagen. De verwijdering maakt het af
De Pindakaasvloer is er niets bijquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een groots, levend en dynamisch kunstwerk, Bradge en zijn media.
Misschien is het tijd om Wim T Schippers een linkje naar Bradge z'n werk te sturen. Het past precies in zijn straatje van 'onzinnig, maar de moeite waard'. Maar laat Bradge de pindakaasvloer maar niet zien, die gaat dan met hagelslag en witte bammetjes de boel vandaliserenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
De Pindakaasvloer is er niets bij
Alleen aangeklikt om een duimpje omlaag te geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die video was ironisch in zoveel lagen. De verwijdering maakt het af
Ik denk dat je Wim T. Schippers niet blij maakt door hem te wijzen op zulke serieuze concurrentiequote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om Wim T Schippers een linkje naar Bradge z'n werk te sturen. Het past precies in zijn straatje van 'onzinnig, maar de moeite waard'.
Dit werkt vreemd genoeg meestal wel omgekeerd: Content waarvan kijkers meeste genieten wordt het snelst verwijderdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel lachen dat wij bepalen wat wel en wat niet kan blijven staan
Eet smakelijk 😋quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:09 schreef Makrelis het volgende:
Toat met zalm, toast met smeerkaas en bruschetta, toast met eiersalade, snoeptomaatjes erbij Mojmjomjom.
quote:
quote:Vorige video zat een klein foutje in met audio, dus heb ik gisternacht offline gehaald. nu weer terug, zonder audioprobleem
Ludiekedquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:26 schreef Zipportal het volgende:
Voor Braddie content moet je hier zijn. @:Wereldgozer
Hoe kom je daarbij, ben je nog stiekem mod ofzo???quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom wordt er zoveel genote in de sc man
Fok is toch al op sterven na dood, laat ons
Een note krijgen omdat je zegt ksst je bent hier niet welkomquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, ben je nog stiekem mod ofzo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |