Die stream doet het niet hierquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Even een dislike gegeven. Is hij nou serieus aan het livestreamen over barbie?!?!!!
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit kanaal is 4 dagen oud en je bent nu al gebanned?
Nou poe poe.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:50 schreef Fcu030 het volgende:
Hij heeft tenminste wel een auto en een rijbewijs.
uitgelogd op een andere browser doet ie het welquote:
Uitkeringstrekkers zouden zich verplicht moeten melden om 8 uur ‘s ochtends en dan een uur moeten gymmen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:40 schreef Solotovski het volgende:
BRADDIE HEEFT DE 25STE EEN SOLLICITATIE!!!!!!
Maaltijdsalades zijn zonde van het geld. Je kunt ze ook gewoon zelf thuis maken en dat scheelt een hoop poen.quote:
We hebben het hier over een rijke Youtuberquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:58 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn zonde van het geld. Je kunt ze ook gewoon zelf thuis maken en dat scheelt een hoop poen.
Toch was dit wat hij zeiquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
We hebben het hier over een rijke Youtuber
Ja dat klopt en weet je wat een lekkere saus is. Wat blauwe kaas (die scherpe dezequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:58 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn zonde van het geld. Je kunt ze ook gewoon zelf thuis maken en dat scheelt een hoop poen.
Welkequote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb zojuist een maaltijdsalade gekocht
De kracht van influencersquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Hij is al 2 uur live. Hij zal wel honger krijgen straks.quote:
Krijg je honger van, van dat zware werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is al 2 uur live. Hij zal wel honger krijgen straks.
Ben je een MONGOOL ofzo??????????? Wie geeft er nou fucking 3 euro uit voor een maaltijdsalade waar je helemaal niet vol van wordt?!?!?!?!!!! Als ik TB bestel betaal ik misschien wel wat meer, maar daar word ik wel lekker vol van!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Bestel wat voor hem danquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is al 2 uur live. Hij zal wel honger krijgen straks.
Nah. Alle losse ingrediënten bij elkaar voor een beetje lekkere salade is wel duurder dan zo’n bak. Je haalt er wel meer eten uit onder de streep maar als je alleen even een salade snel wil is 4 euro plus geen moeite en troep met snijden een betere optie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:58 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ja sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ben je een MONGOOL ofzo??????????? Wie geeft er nou fucking 3 euro uit voor een maaltijdsalade waar je helemaal niet vol van wordt?!?!?!?!!!! Als ik TB bestel betaal ik misschien wel wat meer, maar daar word ik wel lekker vol van!!!!
Je hebt ook mensen die met boodschappen doen verder vooruit denken dan vandaag (en dan bedoel ik niet het aantal slavinken dat je inslaat)quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Nah. Alle losse ingrediënten bij elkaar voor een beetje lekkere salade is wel duurder dan zo’n bak. Je haalt er wel meer eten uit onder de streep maar als je alleen even een salade snel wil is 4 euro plus geen moeite en troep met snijden een betere optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |