De NF staging maar dan getweaked voor op dat podium was prima geweest.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap echt niet hoezo deze staging, waarom dat rare huis, waarom die rare robot
Had er lekker een zomers feestje van gemaakt
Ik geloof er niet in dat hem dat een top 8 plek heeft gekost ofzo. Staging scheelt geen 20 plekken ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:07 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja dit is idd het voorbeeld hoe je met een act de boel kan verpesten.
Spanje wil gewoon écht niet winnenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende: LA VENDA
![]()
![]()
Heerlijk nummer blijft het, maar wtf die staging
Ik vond het eigenlijk sowieso al een vrij stom nummerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Sorry @:Strani, dit nummer kwam lang niet zo goed over als in de clip.
Gelukkig daar en niet in Israël, want daar heeft 'het dak eraf' toch een andere betekenis.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was zo tof bij EIC, het dak ging eraf
Ik zeg ook niet dat ie top 8 zou hebben gehaaldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat hem dat een top 8 plek heeft gekost ofzo. Staging scheelt geen 20 plekken ofzo.
Spanje eindigde veeeeel te laag.
Hoe gaat het met je harem?quote:
Ah ik ben niet de enige dusquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
Straks de Switch song die Youtube maar door m'n strot blijft duwen. Het was best leuk, maar ook weer niet zó leuk
He kijk, we zijn het eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk sowieso al een vrij stom nummer
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Ook niet bijzonder creatief ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
Nu komt dat Switch Song wat ik nog steeds niet echt een geslaagde interval act vind, maar veel fans wel volgens mij
Hey maar als de landen al in de greenroom zijn gezet, zijn er dan 39 bankjes met lampen? Dat klopt toch niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:08 schreef Cee het volgende:
Nederland lekker vooraan ook in de green room.![]()
Overigens, Frankrijk en Italië zitten dit jaar links vooraan naast elkaar. Nederland ook weer vooraan, rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |