Volgens de dokter ben ik kerngezond.quote:
Ja lollig, sommige dingen zeg je gewoon nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens de dokter ben ik kerngezond.
Sommige dingenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:43 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja lollig, sommige dingen zeg je gewoon niet
Volgens mijn dokter heb ik geen diabetesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens de dokter ben ik kerngezond.
Jij weet alles van stoornissen jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
In jouw hoofd misschien, in de praktijk is het een stoornis die je niet kan genezen
Narcisme staat omschreven in het DSM, en is daarmee een psychische ziekte, ongeacht jouw onbelangrijke mening daarover.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
In jouw hoofd misschien, in de praktijk is het een stoornis die je niet kan genezen
Gewoon lekker in therapie gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik dacht dat UitStraling dat was.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:52 schreef JochemSjakie het volgende:
Lekker rustig, nu onze huisnarcist aan het opzoeken is wat 'DSM' betekent.
Nee ik en Paul tegenwoordig. jochemsjakie is een autist net zoals veel anderen hier, dat heeft toch wat minder charmequote:
Kruger-Dunning effectquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:51 schreef Duveldrinker het volgende:
Welke DSM kunnen we op theBradge alias de Nederlandse vlogger loslaten?
Een beetje god heeft Google niet eens nodig.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:52 schreef JochemSjakie het volgende:
Lekker rustig, nu onze huisnarcist aan het opzoeken is wat 'DSM' betekent.
Anorexiaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:51 schreef Duveldrinker het volgende:
Welke DSM kunnen we op theBradge alias de Nederlandse vlogger loslaten?
quote:
hopelijk werk je je snel naar simpel omhoogquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
Simpele humor is altijd leuk voor simpele mensen
South Park spelletjes spelen is voor de grote denkersquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
Simpele humor is altijd leuk voor simpele mensen
Dat zeg ik niet maar dat is in mijn vrije tijd en beter dan poep- en plas humor. Of de grap hebben met een dik persoonquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
South Park spelletjes spelen is voor de grote denkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |