bedankt voor de waarschuwing, masturberen staat nog op de planning vanavond dus ik riskeer het nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een fobo maar dat durf je vast niet
Absoluut. Weer tijd voor een re-readquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Harari zijn boeken zijn aanraders.
Je houdt wel van een slokkie hequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een fobo maar dat durf je vast niet
narcismequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:28 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen dat ze gewoon gelukkig zijn.
Gelul de meeste die daar voor punten gaan werken nietquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat mij dat verteld werd toen ik er eventjes ging postenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul de meeste die daar voor punten gaan werken niet
Zoals we zien aan je gekozen nickname.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
ik hou er niet van om me beter voor te doen dan ik ben
Lul dan niet uit je eigen vette nek. Dank uquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing, masturberen staat nog op de planning vanavond dus ik riskeer het niet
Kijkend naar de huidige maatschappij met een zichtbaar gebrek aan nuance hoop ik hierop.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet. Weet niet of je Harari hebt gelezen? Daarin wordt wel duidelijk dat het toekomstige leven met alle digitalisering en AI best wel filosofen nodig gaat hebben![]()
Maar inderdaad, in je vrije tijd het gebruiken om jezelf beetje te verbeteren is top.
Die is niet anders dan ik ben..quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zoals we zien aan je gekozen nickname.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:29 schreef okselzweet het volgende:
Ik heb lekker kapsalonnetje met een patatje en colaatje
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mij dat verteld werd toen ik er eventjes ging posten
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zoals we zien aan je gekozen nickname.
je hebt wel een beetje de persoonlijkheid van een dik wijfquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul dan niet uit je eigen vette nek. Dank u
Iets wat moeilijk te vinden is tegenwoordig in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kijkend naar de huidige maatschappij met een zichtbaar gebrek aan nuance hoop ik hierop.
Maar ja, wat is nuance? [ afbeelding ]
Is best een mooi filosofisch vraagstuk, if you know what I mean.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets wat moeilijk te vinden is tegenwoordig in ieder geval
Ik zie iemand spiegelenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje de persoonlijkheid van een dik wijf
Nee goden verspreiden haat in de zin van jij hebt een andere God dan ik dus ga ik je haten.quote:
Maar dat kun je ook vragen in plaats van dat direct vooringenomen te concluderen en voor feit aan te nemen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:28 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, als ik kijk hoe mensen hier reageren dan kan ik me niet voorstellen dat ze gewoon gelukkig zijn.
Huh, jij maakt er juist van dat ik ervan maak dat jij iets mankeert.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:28 schreef Phoenyx-God het volgende:
Dat jij daar dan weer van maakt dat er iets aan mij mankeert.. tjah.. ze hebben het er inderdaad niet moeilijk mee
of voorgoed?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
Is het goed als ik deze SC verlaat voor vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |