abonnement Unibet Coolblue
pi_199433260
Ik merk dat ik eigenlijk niet genoeg op FOK! zit. Ik dacht dat ik het best wel goed deed, mijn postaantallen zijn redelijk, mijn score is meer dan prima, het aantal likes dat ik ontvang is ver boven gemiddeld maar toch merk ik dat ik soms dingen niet heb gezien terwijl er dan later wel wekenlang mensen over blijven praten en grapjes over blijven maken. Ik wil dan eigenlijk vragen wat er zo grappig aan is maar dat is juist weer niet grappig dus ja. Blijf dan wel altijd benieuwd waar het over gaat, kan het niet plaatsen, achterhalen is ook niet gemakkelijk omdat het om een compleet netwerk van users gaat die minstens net zoveel als ik posten dan al wel niet 10 keer zoveel. Dat uitzoeken is daarom ook niet echt te doen, als ik nou gewoon wat meer op FOK! zou zitten dan zou ik veel minder van die zaken missen en ook op die gebieden goed mee kunnen praten. Nu is dat natuurlijk ook vrijwel altijd al het geval maar je wil toch eigenlijk ook die 1% afvangen als het even zou kunnen maar ja, dan moet je weer meer aanwezig zijn etc. etc. Het is een vicieuze circel waar maar moeilijk uit te breken is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 14:18:12 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 mei 2021 @ 14:30:21 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199433465
Doet me een beetje denken aan die gast die twee weken geleden ineens kwam buurten, dat was echt hilarisch _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199434887
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Doet me een beetje denken aan die gast die twee weken geleden ineens kwam buurten, dat was echt hilarisch _O-
Lmao ja Danny heette hij ofzo _O- _O-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:22:17 #4
495895 Nogood
Nothing left for me to say
pi_199436317
Hoe meer hoe beter...
Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:22:33 #5
495895 Nogood
Nothing left for me to say
pi_199436320
Of toch niet :D
Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.
pi_199436440
TS zit méér dan genoeg op Fok. :{w
pi_199436871
POLL
pi_199436900
Zelfs braddie heeft niet zo'n ziekelijke drang naar aandacht als deze kneus van een user.
pi_199437063
Nou toch 1 die meer wil in ieder geval
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:58:56 #10
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199437751
Mag altijd ietsje meer zijn.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199452323
Minder minder minder *O*
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_199454544
Wat heb je een schrikbarend lage score ten opzichte van de hoeveelheid posts die je hebt. Hoe kan dat?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 17:46:15 ]
pi_199457140
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:44 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat heb je een schrikbarend lage score ten opzichte van de hoeveelheid posts die je hebt. Hoe kan dat?
Nou ja mijn score is wel prima, het is dat ik veel in KLB en ONZ post waar mensen bepaalde mensen nogal graag likes geven. Maakt niet uit of ze uitkering trekken, sociaal zijn in het echt, als ze het hier maar met je eens zijn dan is dat een like waard. Dat is wel een aardige reden. Ook voor jou, moet je eens zien hoe jij als een haai alleen maar hiermee bezig bent
pi_199457468
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:44 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou ja mijn score is wel prima, het is dat ik veel in KLB en ONZ post waar mensen bepaalde mensen nogal graag likes geven. Maakt niet uit of ze uitkering trekken, sociaal zijn in het echt, als ze het hier maar met je eens zijn dan is dat een like waard. Dat is wel een aardige reden. Ook voor jou, moet je eens zien hoe jij als een haai alleen maar hiermee bezig bent
Volgens mij begon JIJ in dit topic over je postscore, maar goed. Je stroomt weer eens over van de vooringenomenheid.

En alleen maar hiermee bezig bent? Ik plaats één post, met daarin een oprechte vraag, en jij ziet het wederom als enorme aanval en wederom ga jij vol de aanval in, met wat valse aannames daarbovenop.

JIJ bent diegene die alleen maar bezig is met je postscore en het feit dat je niet genoeg op Fok zit. Je hebt er zelfs een foute theorie als reden erbij gefantaseerd.

Probeer eens aardig tegen mensen te zijn, ipv alleen maar te pretenderen dat jij beter bent dan een ieder van ons. Dat ben je namelijk niet. In mijn ogen is iedereen gelijk, zelfs jij.

Maar stop nu eens met je afgrijselijke act.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 20:02:30 ]
pi_199457504
Het is 'iedereen gelijkwaardig'. Iemand met een baan, vaste vriendengroep, familie en gezin is niet gelijk aan jullie.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 20:03:01 ]
pi_199457785
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
Het is 'iedereen gelijkwaardig'. Iemand met een baan, vaste vriendengroep, familie en gezin is niet gelijk aan jullie.
Aannames, aannames. Hoe kom je erbij dat ik bijvoorbeeld geen vaste baan heb?
pi_199457822
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:13 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Aannames, aannames. Hoe kom je erbij dat ik bijvoorbeeld geen vaste baan heb?
Je bent hier heel goed op je plek jochemsjakie. Ik wens je al het beste en hoop dat we elkaar in de toekomst wat minder gaan ontmoeten (in de kern dat jij mij wat los weet te laten)
pi_199457894
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:15 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Je bent hier heel goed op je plek jochemsjakie. Ik wens je al het beste en hoop dat we elkaar in de toekomst wat minder gaan ontmoeten (in de kern dat jij mij wat los weet te laten)
Nu het te heet onder je voeten wordt, haak je af. Typisch.

Jij doet alsof je heel wat bent, terwijl jij in feite jouw onzekerheid in jouw 'echte' leven hier compenseert met jouw god-complex.

Iedereen die het niet met jou eens of waarvan jij denkt dat diegene beter dan jou is, die stalk je, tot aan ongevraagde hufterige DM's aan toe.

Echt heel jammer, want in het begin van je 'Fok-carriere' was je een hele geschikte gast, en toen heb ik best vaak gezellig met je gesproken (op een oud accountje).
pi_199457926
Toen zal je vast wel anders zijn geweest inderdaad
pi_199457998
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:20 schreef Phoenyx-God het volgende:
Toen zal je vast wel anders zijn geweest inderdaad
Toen had je nog geen God-complex.
pi_199458032
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:23 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Toen had je nog geen God-complex.
Nou toen was ik hetzelfde als nu hoor. Maar nu heb ik mijn naam aangepast en ga ik daar wat in mee en is iedereen in paniek. Ik ben ook niet diegene die de hele tijd zit te schelden en te beledigen, dat ben jij o.a. Heb je voor jezelf natuurlijk je redenen voor maar dat gaat nergens over
pi_199458061
Ik had nooit leuk met zo iemand als jou kunnen chatten als ik had geweten dat je zo'n persoon was als je nu hier bent
pi_199458092
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou toen was ik hetzelfde als nu hoor. Maar nu heb ik mijn naam aangepast en ga ik daar wat in mee en is iedereen in paniek. Ik ben ook niet diegene die de hele tijd zit te schelden en te beledigen, dat ben jij o.a. Heb je voor jezelf natuurlijk je redenen voor maar dat gaat nergens over
Toen was jij heel anders, en dat weet jij zelf ook. Verder heb ik nog een paar (ongevraagde) DM's met wat scheldpartijen en belediging naar mij toe.

Maar laat eens wat voorbeelden van mijn 'gescheld en beledigingen' zien?

Aangezien ik dat volgens jou 'de hele tijd' doe, moet dat geen probleem zijn.
pi_199458110
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:19 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nu het te heet onder je voeten wordt, haak je af. Typisch.

Jij doet alsof je heel wat bent, terwijl jij in feite jouw onzekerheid in jouw 'echte' leven hier compenseert met jouw god-complex.

Iedereen die het niet met jou eens of waarvan jij denkt dat diegene beter dan jou is, die stalk je, tot aan ongevraagde hufterige DM's aan toe.

Echt heel jammer, want in het begin van je 'Fok-carriere' was je een hele geschikte gast, en toen heb ik best vaak gezellig met je gesproken (op een oud accountje).
pi_199458133
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik had nooit leuk met zo iemand als jou kunnen chatten als ik had geweten dat je zo'n persoon was als je nu hier bent
Ik heb nog nooit iemand stiekem in DM uitgescholden of beledigd.
pi_199458139
Je doet niks anders dan etteren, al wekenlang ondertussen. Ik laat het enigzins gewoon langs me heengaan omdat het om ONZ/KLB gaat maar had gedacht dat je uiteindelijk wel een keer zou ophouden. Maar je gaat maar door en je denkt blijkbaar dat je normaal reageert?
pi_199458148
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:29 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Dat zijn geen beledigingen, maar reacties op jouw belediging.
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
Het is 'iedereen gelijkwaardig'. Iemand met een baan, vaste vriendengroep, familie en gezin is niet gelijk aan jullie.
pi_199458155
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:30 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand stiekem in DM uitgescholden of beledigd.
Misschien heeft niemand jou zolang ge-etterd. Ik weet echt niet wat het is met jou maar ik heb je gewoon zo aangesproken zoals je mij al tijden aansprak. Wat je nu nog zelfs doet. Maar je weet telkens te doen alsof jij het slachtoffer bent ofzo. Rot toch een eind op een keer zeg
pi_199458160
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
Je doet niks anders dan etteren, al wekenlang ondertussen. Ik laat het enigzins gewoon langs me heengaan omdat het om ONZ/KLB gaat maar had gedacht dat je uiteindelijk wel een keer zou ophouden. Maar je gaat maar door en je denkt blijkbaar dat je normaal reageert?
Nee, jij doet niks anders dan provoceren. Maandenlang al trouwens. Is het je nu echt nog nooit opgevallen dat je in ieder topic waar je komt, je de sfeer compleet verziekt?
pi_199458192
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee, jij doet niks anders dan provoceren. Maandenlang al trouwens. Is het je nu echt nog nooit opgevallen dat je in ieder topic waar je komt, je de sfeer compleet verziekt?
Dat is omdat elk topic alleen maar jochemsjakies kent. Jullie zijn kliekjes. Alles wat tegen jullie gezegd wordt en negatief is schuiven jullie onder en de rest neemt het voor jou/jullie op omdat jullie toch allemaal daar chatten. Heeft niks met de praktijk te maken buiten FOK! om. Het is ook niet voor niets ONZ en KLB en dan de mensen die daar dag en nacht aanwezig zijn. Is jou dat ooit opgevallen als ik vragen mag?
pi_199458201
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:32 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Misschien heeft niemand jou zolang ge-etterd. Ik weet echt niet wat het is met jou maar ik heb je gewoon zo aangesproken zoals je mij al tijden aansprak. Wat je nu nog zelfs doet. Maar je weet telkens te doen alsof jij het slachtoffer bent ofzo. Rot toch een eind op een keer zeg
Ik heb nog nooit iemand 'aap' genoemd.

Ik heb ook nog nooit tegen iemand gezegd dat 'hij echt niks kan', of dat hij 'waardeloos' was.
pi_199458212
Ik wil om eerlijk te zijn gewoon dat dit geneuzel stopt. Misschien kunnen we tot een overeenkomst komen ofzo. Ik open geen topics meer met phoenyx-god erin en jullie houden je gewoon stil ofzo
pi_199458226
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:35 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand 'aap' genoemd.

Ik heb ook nog nooit tegen iemand gezegd dat 'hij echt niks kan', of dat hij 'waardeloos' was.
Je zegt dat je een oudere user bent, denk wat terug aan die tijd en denk eraan wat jij wel hebt gedaan. Kunnen we gewoon de strijdbijl begraven (ook omdat ik dit overduidelijk verlies)
pi_199458234
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:35 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Dat is omdat elk topic alleen maar jochemsjakies kent. Jullie zijn kliekjes. Alles wat tegen jullie gezegd wordt en negatief is schuiven jullie onder en de rest neemt het voor jou/jullie op omdat jullie toch allemaal daar chatten. Heeft niks met de praktijk te maken buiten FOK! om. Het is ook niet voor niets ONZ en KLB en dan de mensen die daar dag en nacht aanwezig zijn. Is jou dat ooit opgevallen als ik vragen mag?
Dat is me niet opgevallen, omdat dit alleen in jouw fantasie speelt.

Is het je nu nog echt nooit opgevallen dat jouw gedrag zo enorm veel aversie opwekt? En niet alleen in KLB/ONZ.
pi_199458245
Ja ik ben speciaal. Zin om op normale voet verder te gaan?
pi_199458263
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:37 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Je zegt dat je een oudere user bent, denk wat terug aan die tijd en denk eraan wat jij wel hebt gedaan. Kunnen we gewoon de strijdbijl begraven (ook omdat ik dit overduidelijk verlies)
Ik weet zelf ook wel dat ik soms wat te fel reageer, maar alles is uit te praten. Reageer normaal op jou, en ik reageer normaal op jou. Ik zal me proberen in te houden, als jij eens stopt met jouw God-complex en wannabe-modgedrag.
pi_199458279
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik weet zelf ook wel dat ik soms wat te fel reageer, maar alles is uit te praten. Reageer normaal op jou, en ik reageer normaal op jou. Ik zal me proberen in te houden, als jij eens stopt met jouw God-complex en wannabe-modgedrag.
Nou ja dat gaat hem niet worden. Ik blijf gewoon zo doen als ik doe want daar is niks mis mee. Ik vraag alleen of we een beetje normaal met elkaar om kunnen blijven gaan. Jij niet meer schelden, niet meer stalken etc.
pi_199458321
Deal? Man op man

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 20:45:36 ]
pi_199458356
Misschien moeten jullie het even in perwoon uitspreken dan zie je toch beter hoe iemand er echt in staat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199458357
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
Deal? Man op man
Ik stalk en scheld sowieso al niet, maar jammer dat jij jouw gedrag niet wil veranderen. Ik geef aan dat ik minder fel zal reageren, maar jij wil niet stoppen met jouw gefingeerde God-complex.

Dan houdt het op.
pi_199458368
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:47 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik stalk en scheld sowieso al niet, maar jammer dat jij jouw gedrag niet wil veranderen. Ik geef aan dat ik minder fel zal reageren, maar jij wil niet stoppen met jouw gefingeerde God-complex.

Dan houdt het op.
Nou dan blijf jij fel reageren op mij en zal ik proberen dat maar langs me heen te laten gaan.
pi_199458370
POLL
pi_199458379
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
Je doet niks anders dan etteren, al wekenlang ondertussen. Ik laat het enigzins gewoon langs me heengaan omdat het om ONZ/KLB gaat maar had gedacht dat je uiteindelijk wel een keer zou ophouden. Maar je gaat maar door en je denkt blijkbaar dat je normaal reageert?
Jij die anderen beschuldigt dat ze lopen te etteren :')
Gooi jezelf weg :')
pi_199458419
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:48 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou dan blijf jij fel reageren op mij en zal ik proberen dat maar langs me heen te laten gaan.
Jammer dat jij weigert je eigen gebreken in te zien en daar naar te handelen.

Ik ga weer wat tijd in wat nuttigs steken.
pi_199458429
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:52 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jammer dat jij weigert je eigen gebreken in te zien en daar naar te handelen.

Ik ga weer wat tijd in wat nuttigs steken.
Ik kan moeilijk geloven dat wij leuk zaten te chatten
pi_199458451
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk geloven dat wij leuk zaten te chatten
Ik ook niet, maar het is wat het is. Jammer dat je zo veranderd bent.
pi_199458458
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:54 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het is wat het is. Jammer dat je zo veranderd bent.
Ja klote blijkbaar
pi_199458475
jochemkneus
pi_199458478
Dat is tegenwoordig jouw niveau niet waar
pi_199470083
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
jochemkneus
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Dat is tegenwoordig jouw niveau niet waar
En hier laat je (wederom) je ware aard zien. Wel chapeau dat je het nu eens niet laf in DM doet, maar hier, waar iedereen kan zien dat jij degene bent die scheldt.

Maar goed, aangezien dat zogenaamd 'mijn niveau' is, wil ik graag dat jij dat bewijst dmv quotes van mij.


Nu kom je een beetje lafjes over, zo zonder bewijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 16:07:29 ]
  Tettenkoning dinsdag 18 mei 2021 @ 11:16:35 #51
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199482163
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ja ik ben speciaal.
Dat zeggen ze idd wel vaker tegen mensen die een chromosoompje teveel hebben... :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')