grote mond houden tegen Hermanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet paraat voor te staan hoor
Kom dan, ik sloop je.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn teller staat op een aantal maandjes tot en met vandaag, een record voor mij.
bedankt, wat liefquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet paraat voor te staan hoor
En dan hoe? Ik zie geen probleem hier.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel mods hier. Waarom wordt er niet keihard ingegrepen in KLB?
er zitten nu zelfs paarsen in ons midden, gadverdammequote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel mods hier. Waarom wordt er niet keihard ingegrepen in KLB?
het is Hermann met 2 n'etjesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Wel lef hebben overigens, je zoon Herman noemen
Jij ziet wel meer nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
En dan hoe? Ik zie geen probleem hier.
Echt volk dat zich boven anderen verheven voelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
er zitten nu zelfs paarsen in ons midden, gadverdamme
Wat?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef Fugue het volgende:
Was ik maar geen mod dan kon ik gewoon een internetruzie uitlokken en als ik geen weerwoord meer had privegegevens posten uit de database van Chai
Newbiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat?Ik ken wel de database van sigaartje maar niet van chai
Oke sjaakquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ziedendjaloers. Maar kom maar weer terug als je weer weet wat je nog niet zolang geleden gezegd hebt.
Te jongquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:57 schreef Makrelis het volgende:
Mocht je al stemmen laatst Guus of ben je daar nog te jong voor?
Dat is niet iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jonguh ik was hier al toen jij nog aan de tieten van je mama zat te zuigen
Aan je moeders tieten zuigen niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |